Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har da altså jobbet litt til og fra rundt en måned nå, og da jeg snakket med en på jobben sa hun at de fikk lønn den 28. Men jeg har ikke fått noe lønn i det hele tatt.

Er det normalt den første måneden man jobber ett sted, at man ikke får lønn samme dato som de som har jobbet der fast en stund?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg har da altså jobbet litt til og fra rundt en måned nå, og da jeg snakket med en på jobben sa hun at de fikk lønn den 28. Men jeg har ikke fått noe lønn i det hele tatt.

Er det normalt den første måneden man jobber ett sted, at man ikke får lønn samme dato som de som har jobbet der fast en stund?

På min arbeidsplass er det slik at vi får lønn den 30 hver måned. Første lønning kommer etter at man har jobbet der en kalendermåned. Så om man f.eks begynner i midten av juni får man første lønning i slutten av juli og ikke i slutten av juni.

Skrevet

Hvis jeg jobber fra 1-30 januar så får jeg utbetalt den 15 (februar) neste måned. Slik jeg alltid har 15 dager innestående.

Skrevet

Har du levert inn skattekort?

Enkelte utbetaler ikke lønn om de ikke har fått skattekortet ditt, da de må trekke deg 50 % om de ikke har det.

Skrevet

Får du lønn på etterskudd? det får jeg. Dvs at timelisten leveres 30. i en mnd og utbetales 30. mnd etter. Så det jeg har jobbet i juli får jeg utbetalt 30. august.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...