Gå til innhold

Ja til brudegalskap

Er du en ekte bridezila ?  

1. 1. Er du en ekte bridezila ?

• Ja, jeg er helt hekta, livet mitt ville gått under uten KG
      5
    • Ja, jeg lever og ånder for dette
      4
    • Nei, jeg er bare en gjest
      9

Anbefalte innlegg

Skrevet

Ja, jeg innrømmer det, jeg er hekta. Etter at jeg kommer hjem fra jobb styrter jeg til PCèn min for å sjekke om jeg har gått glipp av noe de dagene jeg har vært borte.

Syns egentlig dette er fantastisk gøy, har lært masse nytt og blitt flinkere på internett.

Så alle gjester, vri dere i smerte over min avhengighet :D jeg synes virkelig dette er super gøy. Og faktisk, har jeg et liv utenom dette også, som fulltids jobb, hobby, trening, verdens beste kjæreste, og er godt utdannet.

Endelig har jeg fått meg en skikkelig last, så Bridezilaès heng dere på å støtt min aksjon Ja til brudegalskap.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Koda, det er morsomt å være her inne og planlegge og å lese om andres planlegning.

Skrevet

Hiver meg på underskriftskampanjen. Brudegalskap er bra!

Skrevet

Enig!

Dette er riktignok er relativt liten del av livet mitt, men en morsom en! :D

Skrevet

Enig!

Dette er riktignok er relativt liten del av livet mitt, men en morsom en! :D

Gjest sexysadie
Skrevet

Jeg elsker denne delen av KG-forumet hvor oppegående jenter snur om til skikkelige høner og kappes om finest, dyrest kjole og heftigst bryllupp med de beste gavene og fineste gjestene....

Her kan man virkelig snakke om at konesosialiseringsprosessen har lyktes. :hoho::hoho::hoho:

Gjest Anonymous
Skrevet

Du kan si det SS. Bridezillas er nesten for snilt. Bryllupspsykose er nok enda mer dekkende.

Men morsomme er dere... :hoho:

Skrevet

:ler::ler::ler:

JA TIL DELING AV IDEÈR OG TIL Å FÅ LOV Å TA LITT AV EN GANG I BLANDT (okej, for det meste da)

:Nikke:

Skrevet
Du kan si det SS. Bridezillas er nesten for snilt. Bryllupspsykose er nok enda mer dekkende.

Men morsomme er dere... :hoho:

Godt sakt revetispa, en psykose er noe som kan ramme alle i løpet av livet, bortsett fra at denne, iallefall ikke hittil har ført til innleggelser og medisinering i psykiatrien.

Jeg har brudepsykose, og klart jeg skal ha den fineste kjolen ogbeste bryllupet :D

Skrevet

Ingen av alternativene passer for meg. Jeg er langt fra avhengig av KG, men jeg trives her inne og velger å bruke deler av fritiden min her.

Om jeg er en bridezilla..... kommer nok an på øyet som ser tror jeg...

Skrevet

Jeg svarer det samme som Tex. Jeg er ikke avhengig, men jeg liker meg veldig godt her inne! :D

Og, ja, jeg er innpå nesten hver dag! Kjempemange gode tips og råd, og det er faktisk ting jeg ikke har tenkt på engang som jeg får tips om her inne!Takk jenter! :blunke:

Gjest sexysadie
Skrevet

Etter å ha lest innlegg ifra tidligere bruder forstår jeg bedre hvorfor enkelte gifter seg igjen og igjen........ :hoho::hoho:

Skrevet

Jeg er nok avhengig ja, men bare litt...Nå har jeg ikke vært på jobb siden onsdag og heller ikke hatt data m bredbånd(går så tregt ellers..), så jeg har nesten ikke vært inne her! Var det første jeg gjorde da jeg kom på jobb i dag! Inn her å lese... :oops:

Skrevet

Ingen alternativ passer.

Er her inne som tidsfordriv på jobb, av og til på jakt etter svar på noe spesielt.

Skrevet

Jeg er avhengig, må her inne hver dag for å se :D Om jeg er en bridzilla, så vil jeg svare nei, for jeg er ikke så avhengig. Men om noen spørr om jeg er på vei til å bli det, så vil jeg ok svare tja....

Gjest Anonymous
Skrevet

Tex., hvis ikke du er avhengig vet ikke jeg!Du kommer til å få det tøft når bryllupet er over. Har flere venninner som sier att med en gang bryllupet er over, så har hverdagen deres blitt trist, nettopp pga av all planleggingen som har fyllt livet deres før bryllupet. Dette er også menneseker som aldri har vært inne på Kvinneguiden før, og de sliter fortsatt. Tror du kommer til å få det tøft. Vet du kommer til å le og skrive noe gøy tilbake nå, men tenk over det......

Du dominerer hele bryllupsforumet, har fått tilhengere, folk som bare roper etter deg her inne, og dette må du gi slipp på.

Skrevet
Tex., hvis ikke du er avhengig vet ikke jeg!Du kommer til å få det tøft når bryllupet er over. Har flere venninner som sier att med en gang bryllupet er over, så har hverdagen deres blitt trist, nettopp pga av all planleggingen som har fyllt livet deres før bryllupet. Dette er også menneseker som aldri har vært inne på Kvinneguiden før, og de sliter fortsatt. Tror du kommer til å få det tøft. Vet du kommer til å le og skrive noe gøy tilbake nå, men tenk over det......

Du dominerer hele bryllupsforumet, har fått tilhengere, folk som bare roper etter deg her inne, og dette må du gi slipp på.

det går nok veldig bra med både Tex og oss andre :D

Vi har bestemt oss for å åpne et nytt forum som skal kalles

Nygift og uten mening i livet

Vi skal samle alle bitre nygifte og bitre damer som har vært gift en stund

Vi skal ta opp tema èr som:

1. Burde vi hatt ekte champagne

2. Hvordan skal livet vårt få mening igjen

3. Burde vi hatt andre innbydelser

4. hvorfor var jeg ikke mer bridezilla

5. Hva gjør vi med savnet etter Gjest

6. Hvor skal vi få de dype samtalene nå som Gjest er borte ?

Andre som har noen forslag ?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...