høne-mor Skrevet 29. juli 2010 #1 Skrevet 29. juli 2010 Hei. Finnes det en shampo som gradvis mørkner håret? Det hadde vært fint for da kunne man bare bruke denn om man vil ha mørkere hår helt til man var fornøyd. Jeg har kjøpt denne shampoen http://pics.drugstore.com/prodimg/85784/300.jpg men jeg er ikke akurat brunette heller en veldig mørk blond, kan jeg bruke denne shampoen alikevell? takk for svar
loppekasse Skrevet 30. juli 2010 #2 Skrevet 30. juli 2010 Jeg tror ikke det finnes en shampoo som farger håret ditt for deg. Det må vel bli en tur til frisøren om håret skal bli mørkere.
Lykkelitenen Skrevet 30. juli 2010 #3 Skrevet 30. juli 2010 Shampoen du har kjøpt vil ikkje kunne gjøre deg mørkere. Den hår så lite pigmenter i seg at den ikke vil farge håret, bare gi det en fin glan og hindre at fargen falmer. Det enkleste om du vil bli litt mørkere er å ta en tur til frisøren eller kjøpe en hårfarge (kanskje en glansvask?). Shampoer har ikke nok pigmenter til å kunne utgjøre en sørlig forskjell, selv ikke de mest pigmenterte
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå