Krill Skrevet 1. august 2010 #21 Skrevet 1. august 2010 Tusen takk alle sammen. Vi endte opp på te-lounge først og satt der og skravlet en god stund, så gikk vi videre til mer dansested. det ble så sent at vi aldri kom oss på Oslo Mekk, men jeg var innom der med ei venninde idag, bare for å sjekke ut stedet, og det er helt klart ett sted jeg har lyst til å dra tilbake til. og tror det er perfekte stedet for meg og denne herren, siden vi kan sitte å skravle i timesvis. Så neste gang skal vi prøve å komme oss til Oslo Mekk, finne en god sofa og sitte og skravle i evigheter. Så bra!!
aline Skrevet 6. august 2010 Forfatter #22 Skrevet 6. august 2010 Hvorfor i alle dager er jeg nå så nervøs at hjertet hopper opp i halsen og jeg nesten blir kvalm????? Jeg vet ikke engang hva jeg tror fyren og jeg passer som, aaaaner oppriktig talt ikke! Og likevel er jeg så nervøs som bare rakkern. Vi skal altså ut idag igjen... jeg er mer nervøs idag en jeg var sist, og jeg liker det ikke! Jeg er kontrollfreak, og føler meg helt på viddene når en jeg ikke engang vet om jeg tror ER for meg (sånn kjæreste-messig), får meg til å kjenne det i hele meg av nerver før kveldens treff. Jeg gleder meg jo, men tør ikke glede meg for mye.. vil ikke komme med ett inntrykk av å være for på, siden jeg jo faktisk ikke vet hva vi passer som. Jeg vet hva jeg VIL vi skal passe som ja, og jeg får vel pent innrømme at jeg er hakket mer fasinert av ham en jeg hadde tenkt å være... men vi er så innmari forskjellige på mange områder, og så innmari like på andre områder (som kanskje hadde vært lettere om vi ikke var like på). jeg vil jeg vil jeg vil, men så vil jeg ikke ville... jeg vil ta tilbake kontrollen, bare slappe av og kose meg, for jeg har ikke opplevd en eneste gang at vi ikke har det strålende artig når vi er i nærheten av hverandre. liker ikke nerver, nerver betyr at jeg er usikker, usikkerhet er en svakhet og jeg liker ikke å være svak!!! så der var det sagt. *hyler og skriker litt og river seg i håret* Også har jeg fått kvise på nesa i tillegg... han er jo riktignok yngre en meg, og har draget på jenter som er 10-15 år yngre en meg... så KVISE på nesa må til liksom, for å se passe ungdommelig ut... åh, så koselig vi skal ha det!!! og jeg kan ikke skylde p å være premenstruell engang...
Gjest brutal_mann Skrevet 6. august 2010 #23 Skrevet 6. august 2010 Hvorfor i alle dager er jeg nå så nervøs at hjertet hopper opp i halsen og jeg nesten blir kvalm????? Because you like him, and think he's sexy Er nok en gryende tendens til forelskelse rundt om kring i krike og kroker på KG
aline Skrevet 6. august 2010 Forfatter #24 Skrevet 6. august 2010 Because you like him, and think he's sexy Er nok en gryende tendens til forelskelse rundt om kring i krike og kroker på KG vil da ikke forelske meg i en jeg ikke vet om jeg tror er noe god match i lengden!!!!!!! (kjefter like mye på meg selv som på deg altså... jeg burde vite bedre en dette!!! voksne dama!) (og selvsagt har du rett.... pokker ta)
Krill Skrevet 6. august 2010 #25 Skrevet 6. august 2010 Hvorfor tror du ikke dere er noen god match i lengden? Er du sikker på det? Du er nok nervøs fordi dette betyr noe for deg. Får håpe det går over når du får sagt hei og satt deg ned.
Gjest brutal_mann Skrevet 6. august 2010 #26 Skrevet 6. august 2010 vil da ikke forelske meg i en jeg ikke vet om jeg tror er noe god match i lengden!!!!!!! (kjefter like mye på meg selv som på deg altså... jeg burde vite bedre en dette!!! voksne dama!) (og selvsagt har du rett.... pokker ta) Det nifse er at en kan ha vert gift i 10 år og enda ikke være sikker på at det er en god match i lengden Kjør på! Og ta sjansen på crash and burn Og siden du vet bedre, og fremdeles ikke klarer å være fornuftig, så er du solgt
aline Skrevet 6. august 2010 Forfatter #27 Skrevet 6. august 2010 Hvorfor tror du ikke dere er noen god match i lengden? Er du sikker på det? Du er nok nervøs fordi dette betyr noe for deg. Får håpe det går over når du får sagt hei og satt deg ned. vel, flere ting... Han har en jobb som gjør at han er veldig avhengig av å ha ett kult image, veeeeldig kult image! Og jeg er overhode ikke opptatt av kulhet og image, jeg vil at de jeg liker skal like meg, og hva alle andre mener, bryr meg en viss plass... Noe som gjør at jeg ikke er i nærheten av "kul nok" i forhold til de som er viktige at liker ham, pga yrket. Å skulle være med meg, tror jeg blir ett forklaringsproblem, på lik linje med at jeg tror at ejg ville fått mange mistroiske folk rundt meg, vi er nemlig ingen naturlig match, i mine øyne. Han er overhode ikke en jeg regnet med å bli interessert i, og fremdeles ikke en jeg er så sikker på om er lur, i det lange løp. Han er 5 år yngre en meg, noe som ikke er noe problem i seg selv, min eks er også det, men det gjør meg utrygg... når man både er 5 år yngre, OG har en posisjon som gjør at man får maaaaange beundrere... som da er 10-15 år yngre en meg, og gjerne modell-pene... så skjønner jeg ikke hva fyren ser i meg, gamla som igjen overhode ikke er opptatt av at alle skal synes jeg er kul og lekker. så lenge han gjør det. om jeg er sikker? tja.. jeg kan jo ta feil, men det skjer ikke så ofte... hahaha.. neida. Nei, jeg er ikke skråsikker, men ejg er usikker. og ja, det betyr noe for meg, det gjr meg usikker når han betyr noe, når jeg vil noe mer en jeg kan kontrollere selv. også vil jeg ikke pushe på, for jeg aner ikke hva han vil heller. aner virkelig ikke!!! og vi må forholde oss til hverandre uansett, så vil ikke storme på og skremme livskiten av mannen. På den annen side, dette er meg, på godt og vondt, om han er noe for meg tåler han det. hmm.. Det nifse er at en kan ha vert gift i 10 år og enda ikke være sikker på at det er en god match i lengden Kjør på! Og ta sjansen på crash and burn Og siden du vet bedre, og fremdeles ikke klarer å være fornuftig, så er du solgt crash and burn... pingler jeg vettu da. Men ja, jeg er solgt! halvparten av meg tenker "det kan jo hende han avlyser.. eller avslutter tidlig fordi han har andre planer etterpå".. men jeg VIL jo egentlig ikke det, det er bare letteste utvei.
Krill Skrevet 8. august 2010 #28 Skrevet 8. august 2010 Nå er jeg spent på hvordan det gikk!! Også tenker jeg at du har mange tanker rundt dette. Tenk om han faktisk liker DEG tross alle tingene du har tenkt på om å være kul osv. Tenk om han synes du er spennende fordi du ikke er så stereotyp og "kul"
AnonymBruker Skrevet 8. august 2010 #29 Skrevet 8. august 2010 Er det en av de to i Madcon du dater, eller?
aline Skrevet 8. august 2010 Forfatter #30 Skrevet 8. august 2010 vel... kort tid før vi skulle møtes, avlyste han pga jobb... så ble veldig lite spennende... jeg har valgt å distansere DE typer følelser, og heller gå frem som venner herfra, rett og slett fordi jeg ikke vet om jeg er interessert i å date eller ha en potensiell partner jeg aldri kan vite om jeg kommer til å treffe eller ikke, selv om ejg skjønner at han må ta jobbene som kommer, også på kort varsel. Men har gjort meg endel tanker, og pratet endel med en eks av meg, som jeg fremdeles er god venne med. Det har vært interessant, han kjenner meg jo så godt, og kan si endel ting om både meg og mine reaksjoenr. Så alt i alt, har det vært en interessant og morsom helg selv om det altså gikk heller dårlig med date. og anonym bruker, nei, det er ingen av madcom-gutta, han er ikke SÅ kjent, bare kjent innenfor sin greie.
AnonymBruker Skrevet 8. august 2010 #31 Skrevet 8. august 2010 Bjørungs på hjørnet av Hegdehaugsveien - eller Lorry? Koselige steder Eller langs Grünerløkken eller i sentrum ved Aker Brygge!
AnonymBruker Skrevet 14. august 2010 #32 Skrevet 14. august 2010 Hvordan gikk det videre da? Møttes dere igjen, og er dere fortsatt bare venner?
aline Skrevet 14. august 2010 Forfatter #33 Skrevet 14. august 2010 vel... vi møtes da jevnlig pga trening, og har såvidt truffet hverandre utenfor trening også, men bare venner ja. Jeg tror kanskje det er lurest også.. selv om jeg ikke er helt over den "jeg vil mer"-følelsen.. Er definitivt ikke alltid man vil det som er best.
Gjest brutal_mann Skrevet 14. august 2010 #34 Skrevet 14. august 2010 Var så pokker da det! Synes alle fortjener å ha noen. Satse på at du finner en Herr Meget Riktig et annet sted da
aline Skrevet 14. august 2010 Forfatter #35 Skrevet 14. august 2010 Takk Brutal-Mann, og jeg fortjener helt klart å møte Mr. Rett, men er ikke så skråsikker på om denne herren er ham. Jeg har fått se noen sider i det siste som ikke gjør ham like aktuell, for å si det sånn.. men koser meg uansett, det er sol, det er venner og det er masse dans og trening. så happy happy uansett.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå