Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har i flere år brukt en neglelakk v/ navn Micro Cell 2000 (mange vet sikkert om denne neglelakken).

Første gang jeg kjøpte denne tenkte jeg ikke spesielt over egenskapene til denne neglelakken, men merket etter noen uker, at til tross for at jeg har veldig sterke negler fra før av, så ble neglene mine enda sterkere, og holdt seg lange og fine, mye lenger enn før jeg startet med denne. En fordel for oss som sjeldent syntes manikyr er fint, og som ønsker naturlige (lange) negler. ;)

Så, dette er en anbefaling, men jeg lurer og på andres erfaringer med denne neglelakken?

Jeg leste nemlig her at enkelte har opplevd at neglene hadde falt av ved bruk av denne. Jeg syns det er veldig rart, og vil anta hun har ganske skjøre negler fra før av.

Det er og viktig at denne brukes slik bruksanvisningen sier.

Jeg fant først ut for få måneder siden, at den var såpass populær, og ikke uten grunn.

Jeg vil og si at jeg er fornøyd med neglelakksfjerneren også, og jeg kommer til å teste ut flere av deres produkter.

De har og kommet i farger, for de som ønsker det.

Ja, liker du denne?

Har du ikke prøvd den, så prøv den. :smilbla:

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg elsker den! :rødme: Merker stor forbedring med en gang jeg begynner å bruke den, etter en litt slurvete periode! Jeg liker veldig godt det settet med fransk manikyr også, innholder negleforsterker i de, men ikke fullt så mye som den orginale.

Skrevet (endret)

*dobbelpost*

Endret av Lilandry

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...