Gjest AnonymBruker Skrevet 29. juli 2010 #1 Skrevet 29. juli 2010 Hei! Jeg er nybegynner og har bare bestilt noen få ting på nett før. Kom over sidene fragrancedirect.com og cheapsmells.com Det var jo veldig billig der, mer enn halve prisen enn det det er i norge noen steder. Lurte på om disse sidene er trygge, og om de fører ekte gode produkter når det er SÅ billig? Erfaringer? Noen som vet hvor mye portoen er..?
Lykkelitenen Skrevet 29. juli 2010 #2 Skrevet 29. juli 2010 cheapsmells.com har jeg selv brukt, billig og bra Frakten var grei og samme var leveringstiden, når jeg bestilte var det raskere enn f.eks feelunique har vært. Men jeg mener det er kommet nye regler på parfymer som kjøpes fra utland, så er usikker om det går ann å kjøpe dette fra siden lenger. Verdt å sjekke opp i, så slipper du å gå på en bom
Gjest hudenmin Skrevet 29. juli 2010 #3 Skrevet 29. juli 2010 (endret) Mener du http://www.fragrancedirect.co.uk/ ? Har handlet der flere ganger den siste måneden, og er veldig fornøyd. Dvs. en av de første gangene ble det tull med bestillingen. Jeg skjønte ingenting, og sendte mail. Fikk da beskjed om at betalingen ikke hadde blitt sluttført, og da kansellerte de. Bestilte bare på nytt, og da gikk det greitt. Har kjøpt Joico (1 liter flasker) og det jeg har fått har vært ekte. De skriver forresten ikke på sum utenpå pakkene sine, og fakturaene som ligger inni har heller ikke oppgitt priser. Står kun at det er "gift". Siste pakken min ble forresten åpnet av tollvesenet uten at dette var noe problem. Frakt: Jeg har betalt £2.49 - bestiller kun 1 liters flaske i gangen. Hentet fra hjemmesiden deres: "Delivery within Europe Airmail - £2.49 for the first item. Each additional item £1.99 From dispatch, please allow at least 7 - 10 working days for delivery. This service is only available if your order value is under £60.00. Tracked Service- £6.50 for the first item. Each individual item £2.50 From dispatch, please allow at least 7 - 10 working days for delivery. You must be available to sign for your parcel or if you are not in to receive your order a card will be left for you to collect your parcel at your local sorting office. Please note orders over 2KG may be contacted for additional postage charges.". Cheapsmells har jeg kun god erfaring med, og de har en kjempegod kundeservice. En gang kom ikke en vare. Sendte mail om det. Fikk da velge enten pengene tilbake eller ny vare. En annen gang fikk jeg tillagt mva og tollgebyr på en forsendelse (pga de ikke hadde trukket fra rabatt på summen de oppga utenpå pakken). Sendte mail til dem og "klaget". Fikk til svar at pga godt kundeforhold ville de dekke mine utgifter. Har kun fått ekte varer derfra. Frakten til Cheapsmells varierer, men ligger vel på fra ca. £1.40 og oppover (alt etter størrelse og vekt). Endret 29. juli 2010 av hudenmin
xmoi Skrevet 29. juli 2010 #4 Skrevet 29. juli 2010 Tusen takk : D Skal kjøpe litt sminke og litt parfyme på begge stedene
Gjest hudenmin Skrevet 29. juli 2010 #5 Skrevet 29. juli 2010 Tusen takk : D Skal kjøpe litt sminke og litt parfyme på begge stedene FragranceDirect har følgende rabattkoder som gir 5%: 229 og 117, jfr. http://www.retailmenot.com/view/fragrancedirect.co.uk Hvis du ikke har sjekket ut http://www.feelunique.com/ , så anbefaler jeg å sjekke der også. Frakten er gratis, og de refunderer mva og tollgebyr hvis man handler for over 200,-. Er den butikken jeg handler mest fra, og kundeservicen er kjempegod.
BeautyFuzz Skrevet 30. juli 2010 #6 Skrevet 30. juli 2010 Hos cheapsmells har de jo summersale nå masse tilbud på parfymer og sminke:) Selv handler eg mye hos cheapsmells og har aldri opplevd noe negativt:) De har en knall kundeservice, eg gang spørte eg om de fikk inn en parfyme og viss de fikk om de kunne sende meg mail når de fikk den inn:) Det gjorde dem
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå