Linus Skrevet 29. juli 2010 #21 Del Skrevet 29. juli 2010 Nå om dagen kribler det så i kroppen at jeg faktisk er i stand til å ta HVA SOM HELST. Om dama er så svær at senga hennes trenger en tørrdokk beregnet på USS Eisenhower for å få plass så er hun likefullt yummy for meg. Ta deg en håndjager i dusjen, en løpetur med intervalltrening og/eller fyll badekaret med isvann etterfulgt av en times elektrosjokkbehandling (eller noe annet som eventuelt fungerer). Dette er mye bedre enn å gjøre noe du sannsynligvis kommer til å angre på. Snakker av erfaring.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest AnonymBruker Skrevet 29. juli 2010 #22 Del Skrevet 29. juli 2010 Ta deg en håndjager i dusjen, en løpetur med intervalltrening og/eller fyll badekaret med isvann etterfulgt av en times elektrosjokkbehandling (eller noe annet som eventuelt fungerer). Dette er mye bedre enn å gjøre noe du sannsynligvis kommer til å angre på. Snakker av erfaring.. He he, håndjageren er unektelig en universalmedisin, helt uten bivirkninger og bondeanger. Bare man ikke ender opp som enslig onanist da, det er noe til sivilstatus. Fanken heller, tenker jo ikke på annet enn damer for tida, disse krekene har inntatt hjernen min og ser ut til å ha bosatt seg der. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest AnonymBruker Skrevet 29. juli 2010 #23 Del Skrevet 29. juli 2010 Nei, poenget er at du er for sent ute. Nå har de voksne damene blitt såpass "kresne" at de ikke bare går etter utseende og idiotisk mannlig oppførsel lenger. Har du noe å tilby ei bra dame utenom ikke-kulemage er spørsmålet. Håper da virkelig det! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest margrit Skrevet 29. juli 2010 #24 Del Skrevet 29. juli 2010 Synes dette var noen pussige råd... TS: er du veldig kresen? Neikj, det er da en kjennsgjerning at vi finner menn i forhold mer atraktive enn de som ikke er. Been there, done that bought the damn t-shirt. "det finnes ingen bra single menn!" Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest AnonymBruker Skrevet 29. juli 2010 #25 Del Skrevet 29. juli 2010 Tidligere var menns utseende svært viktig for meg. Jeg nyter fortsatt å se kjekke menn på gaten, men det er verken utseende eller sjarm/utstråling som er viktig for meg nå. Det viktige er at en mann ønsker det samme ut av forholdet som det jeg gjør. At han er absolutt trygg på seg selv og vet at han er bra nok akkurat som han er (IKKE bedre enn andre menn ), at han er int. i et aktivt liv med mye latter, glede, naturopplevelser, altså at vi deler viktige interesser i livet. Samme musikksmak, liker å danse, liker å reise, ordnet økonomi osv. Ups, nesten en annonse dette jo... Et godt tips er å være direkte i dine ønsker for "den utvalgte" som du synes er treig med å ta intitiativ overfor deg. Ikke alle har like god selvfølelse som deg, og blir da fort litt redde og forsiktige. En viktig ting til: ta tiden til hjelp. Ikke vær desperat. Kjenner til kriblingen, den går over innimellom... Ønsker deg all mulig lykke til Mange takk for gode råd! Kanskje de funker aller best når man allerede er kommet til second base, når den første blikjent-fasen er overstått. Utfordringen nå er å komme til first base. Kanskje jeg selv bør ta mer initiativ og se til at den snøballen begynner å rulle. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest margrit Skrevet 29. juli 2010 #26 Del Skrevet 29. juli 2010 Håper da virkelig det! Hadde det ikke vært for at jeg ikke er singel, skulle du fått nummeret mitt. :trøster: Spøk til alvor; desperate menn er det ingen som vil ha. Kvinner flest tenner ikke all verdens på utseende, men hva du utstråler. Det å faktisk ha en dame f.eks gjør at vi oppfatter deg som hard to get, og det igjen forårsaker at vi faktisk vil ha deg. Det at du ikke har kulemage er et stort pluss. Forsøk å gi litt f i hele problemstillingen så vil jeg tro at det ordner seg av seg selv:) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest AnonymBruker Skrevet 29. juli 2010 #27 Del Skrevet 29. juli 2010 Neikj, det er da en kjennsgjerning at vi finner menn i forhold mer atraktive enn de som ikke er. Been there, done that bought the damn t-shirt. "det finnes ingen bra single menn!" I så fall finnes det ingen bra single kvinner heller da. Men hva er antagelsen din egentlig? At siden ingen har tatt ham så er han ikke verdt å ta? Er det ikke bedre å gjøre seg opp en selvstendig mening om dette, i stedet for å følge saueflokken og andre kvinners smak? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
uten filter Skrevet 29. juli 2010 #28 Del Skrevet 29. juli 2010 Kanskje du fremstår som desperat. Om dette er noe du tenker mye på, sender du gjerne ut feil signaler. Desperat = turn off. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest AnonymBruker Skrevet 29. juli 2010 #29 Del Skrevet 29. juli 2010 Hadde det ikke vært for at jeg ikke er singel, skulle du fått nummeret mitt. :trøster: Spøk til alvor; desperate menn er det ingen som vil ha. Kvinner flest tenner ikke all verdens på utseende, men hva du utstråler. Det å faktisk ha en dame f.eks gjør at vi oppfatter deg som hard to get, og det igjen forårsaker at vi faktisk vil ha deg. Det at du ikke har kulemage er et stort pluss. Forsøk å gi litt f i hele problemstillingen så vil jeg tro at det ordner seg av seg selv:) Akkurat det med desperasjon kan jeg faktisk forstå. Alle vil vel føle seg utkåret og spesiell på et vis, og ingen er vel riktig spesielle for en person som er skikkelig despo. Men det andre du sier har vel med konkurranseinstinkt å gjøre, at man vil ha det man ikke kan få, ikke at du nødvendigvis er keen på den opptatte mannen? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest margrit Skrevet 29. juli 2010 #30 Del Skrevet 29. juli 2010 I så fall finnes det ingen bra single kvinner heller da. Men hva er antagelsen din egentlig? At siden ingen har tatt ham så er han ikke verdt å ta? Er det ikke bedre å gjøre seg opp en selvstendig mening om dette, i stedet for å følge saueflokken og andre kvinners smak? Antagelsen min er at vi ubevisst tenker at siden ingen har tatt han, så er han ikke noe å ha. Om han faktisk er er jo noe helt annet. Selvsagt er det bedre å gjøre en selsvtendig mening om dette, men kvinner flest gjør jo ikke det. En mann med jobb, dame og ordnede forhold er mer atraktiv enn en mann uten disse tingene. Selv tenker jeg bevisst i forhold til dette med jobb og ordnede forhold, den dame tingen tror jeg at jeg tenker ubevisst. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest AnonymBruker Skrevet 29. juli 2010 #31 Del Skrevet 29. juli 2010 Kanskje du fremstår som desperat. Om dette er noe du tenker mye på, sender du gjerne ut feil signaler. Desperat = turn off. Mulig, mulig. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest AnonymBruker Skrevet 29. juli 2010 #32 Del Skrevet 29. juli 2010 Antagelsen min er at vi ubevisst tenker at siden ingen har tatt han, så er han ikke noe å ha. Om han faktisk er er jo noe helt annet. Selvsagt er det bedre å gjøre en selsvtendig mening om dette, men kvinner flest gjør jo ikke det. En mann med jobb, dame og ordnede forhold er mer atraktiv enn en mann uten disse tingene. Selv tenker jeg bevisst i forhold til dette med jobb og ordnede forhold, den dame tingen tror jeg at jeg tenker ubevisst. I så fall er det rart hvor forskjellig menn og kvinner tenker rundt dette. Mitt inntrykk er at menn flest (inkludert meg selv) ser det som en ubetinget fordel at dama er singel. Kommer jeg i snakk med en tiltrekkende dame og det viser seg at hun er opptatt så faller interessen min som en stein. Da er hun nemlig uinntakelig, annen manns eiendom, forbuden frukt. Men for dere er det altså omvendt. Merkelig...... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest annemor30 Skrevet 29. juli 2010 #33 Del Skrevet 29. juli 2010 Nå ser vel jeg slik ut som TS beskriver.. men jeg er da damen... Men jeg har da en kjekk sprek mann;-) Han ble da enkelt og greit bare glad i meg han da.... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest AnonymBruker Skrevet 29. juli 2010 #34 Del Skrevet 29. juli 2010 Du beskriver meg og typen. Jeg er slank og har en litt rund mann. Han har lagt på seg litt det siste året, mens jeg har slanket meg. Er ikke spesielt kroppsfiksert, og synes han er helt flott jeg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
uten filter Skrevet 29. juli 2010 #35 Del Skrevet 29. juli 2010 Mitt inntrykk er at menn flest (inkludert meg selv) ser det som en ubetinget fordel at dama er singel. Kommer jeg i snakk med en tiltrekkende dame og det viser seg at hun er opptatt så faller interessen min som en stein. Jeg tenker på samme måte. At en mann er opptatt er ikke noe kvalitetsstempel. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest AnonymBruker Skrevet 29. juli 2010 #36 Del Skrevet 29. juli 2010 Nå ser vel jeg slik ut som TS beskriver.. men jeg er da damen... Men jeg har da en kjekk sprek mann;-) Han ble da enkelt og greit bare glad i meg han da.... Men du er dame. All verdens forskjell. Runde damer er bare flott, med mindre du faktisk matcher Simpson på akterstørrelsen, men det gjør du vel ikke? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest AnonymBruker Skrevet 29. juli 2010 #37 Del Skrevet 29. juli 2010 Du beskriver meg og typen. Jeg er slank og har en litt rund mann. Han har lagt på seg litt det siste året, mens jeg har slanket meg. Er ikke spesielt kroppsfiksert, og synes han er helt flott jeg. Ah, men da er han vel i den safe sonen da, som allerede har kapret deg før han la seg ut. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest annemor30 Skrevet 30. juli 2010 #38 Del Skrevet 30. juli 2010 Men du er dame. All verdens forskjell. Runde damer er bare flott, med mindre du faktisk matcher Simpson på akterstørrelsen, men det gjør du vel ikke? niks*ler* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå