Gå til innhold

jente ca 180cm

sunfun

Anbefalte innlegg

høy, tynn jente, rett i overkant av 180cm.. jeg er glad i kroppen min, men har noen utfordringer på klesfronten som jeg ikke helt vet hvordan jeg skal angripe..

jeg vet rett og slett ikke hva som passer.. Heldigvis er ikke et så stort problem å finne bukser i lengde 34 - dog skulle gjerne hatt noe annet enn levis.. tips? Lee går vel bare til 33(?), vero moda sine liker jeg ikke og den jeg har fra cubus er så vanvittig høy i livet, bik bok har jeg bestem meg for er litt for fjortis=P

hovedprob/-utfordringen er overkroppen:

utfordring 1: hva slags skjæring i halsen bør jeg ha for å unngå at skiraffhalsen min ikke virker enda lengre enn den er?? en ting om vinteren når man kan slenge et skjerf rundt og "kamuflere" den liksom=P

utfordring 2: hvilke lengde jakke bør jeg velge? Noen som vet hvor jeg finner jakker som er lange nok i armene? Sånn størrelsesmessig må jeg ha small, men ender da opp med nærmest 3/4 lange armer (for å overdrive litt). - håpløst å gå på HM, vero moda ol å lete.. hvordan er det med dyrere merker? gjør meg ingenting å legge i litt ekstra for å få en jakke som varer noen og som passer

urfordring 3: lange nok gensere for den saks skyld??

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest AnonymBruker

Har en søster som er over 180cm og jeg syns hun kler nesten alt jeg :)

Har sett henne i høyhalset gensere, stor V-utrigning m.m. Syns hun er ekstra fin når hun har på seg jeans, høye hæler evnt støvletter, og en litt lang skjortelignende overdel med midjebelte.

Syns også hun kler ekstra godt når hun har på seg litt korte jakker, gjerne skinnjakker, men det meste av andre jakker ser også fint ut på henne.

Disse skjortene med midjebelte er jo gjerne litt lange da, så der løser du jo det problemet.

Syns iallefall hun er kjempeflott og hun blir bare flottere når hun er stolt av høyden sin (spes når hun leier samboeren sin som rekker henne til øretippen hennes :) )

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest SmallTalk

høy, tynn jente, rett i overkant av 180cm.. jeg er glad i kroppen min, men har noen utfordringer på klesfronten som jeg ikke helt vet hvordan jeg skal angripe..

jeg vet rett og slett ikke hva som passer.. Heldigvis er ikke et så stort problem å finne bukser i lengde 34 - dog skulle gjerne hatt noe annet enn levis.. tips? Lee går vel bare til 33(?), vero moda sine liker jeg ikke og den jeg har fra cubus er så vanvittig høy i livet, bik bok har jeg bestem meg for er litt for fjortis=P

hovedprob/-utfordringen er overkroppen:

utfordring 1: hva slags skjæring i halsen bør jeg ha for å unngå at skiraffhalsen min ikke virker enda lengre enn den er?? en ting om vinteren når man kan slenge et skjerf rundt og "kamuflere" den liksom=P

utfordring 2: hvilke lengde jakke bør jeg velge? Noen som vet hvor jeg finner jakker som er lange nok i armene? Sånn størrelsesmessig må jeg ha small, men ender da opp med nærmest 3/4 lange armer (for å overdrive litt). - håpløst å gå på HM, vero moda ol å lete.. hvordan er det med dyrere merker? gjør meg ingenting å legge i litt ekstra for å få en jakke som varer noen og som passer

urfordring 3: lange nok gensere for den saks skyld??

Lee går til 35. :) Diesel, Acne, Fornarina, Replay... Alle disse fåes i minst 34 i lengde, noen også 36. Carlings og JC er et godt sted å starte.

Resten kan ikke jeg hjelpe med, for jeg er i andre ende av skalaen. Alt er for langt på beina og for langt på ermene. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg selv er 180 cm og har funnet jakker i Mario Conti og Ricco Vero på Match.

Det er lange modeller i str 38, mulig du bruker mindre str og derfor får større utfordringer enn meg. Jeg foretrekker lange jakker, men det er min smak;) Og jeg har ganske lang rygg, men bruker 34" i lengde som deg. Jeg liker å gå i høyhælte sko, og har ingen problemer med høyden min.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...