stjernekyss Skrevet 29. juli 2010 #1 Skrevet 29. juli 2010 Jeg kommer inn på alle andre sider, men får beskjed om at Safari ikke får kontakt med serveren til Facebook Hva er greia? Flere som ikke kommer inn? Noe jeg kan gjøre fra min kant?
Gjest Awsome Skrevet 29. juli 2010 #2 Skrevet 29. juli 2010 Prøv igjen seinere. Eg kom ikkje inn tidligere i dag, men plutselig gikk det likevel.
Gjest Blubberella Skrevet 29. juli 2010 #3 Skrevet 29. juli 2010 For sikkerhets skyld burde du bytte passord. Jeg var plaget en lengre periode med at jeg ikke kom inn på profilen pga "vedlikehold", men etter å ha byttet passord har jeg ikke opplevd dette en eneste gang. Facebook-kontoer blir stadig mer utsatt for hacking og virus, så alle burde bytte passord jevnlig. Og helst unngå masse rare applikasjoner...
stjernekyss Skrevet 29. juli 2010 Forfatter #5 Skrevet 29. juli 2010 Fjernt.. Jeg kom plutselig inn, men når jeg skulle gå fra profilen til news feed'en, da kom jeg ikke inn lenger :klø: Sykt irriterende.. "Bra" det er flere som sliter da, da må det jo være noe fra deres side, eller?
Gjest AnonymBruker Skrevet 29. juli 2010 #10 Skrevet 29. juli 2010 Kommer inn her, men tidligere i dag var det noen meldinger som forsvant.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå