Pingting Skrevet 29. juli 2010 #1 Skrevet 29. juli 2010 (endret) Mamma har straks bursdag, og jeg fant nettopp ut at det jeg har planlagt å skaffe henne har hun allerede. Supert. Jeg kunne gått ut og kjøpt en fin vase eller et smykke - men jeg er så lei av å alltid gi henne ting. Hun har alt hun trenger og mere til, og det er litt kjedelig å gi en gave som antagelig ikke blir brukt eller tenkt på så ofte. Så jeg har sett litt rundt etter opplevelser eller kurs som kan gis i gave. Har funnet masse som passer, men det er selvfølgelig for dyrt. Har ikke råd til å bruke mer enn 500 kroner på henne i denne omgang, kanskje litt mer hvis jeg får med pappa på spleisinga. Noen som har ideer og tips om kurs eller ulike aktiviteter i Oslo/Akershus/Østfold-området? Hun er interessert i alt fra politikk til miljø, kunst, litteratur og så videre. Spa og slikt tror jeg kanskje ikke hun er SÅ interessert i. (eventiuelt tips om noen skikkelig originale ting-gaver ) Endret 29. juli 2010 av Pingting
Pupsilure Skrevet 29. juli 2010 #2 Skrevet 29. juli 2010 Wishbox kunne kanskje vært noe? Har ikke sjekket ut helt hva det er enda, men leste om det i nyeste Kamille
Pupsilure Skrevet 29. juli 2010 #3 Skrevet 29. juli 2010 Sjekket ut linken min nå, og syns den virket veldig spennende altså! Absolutt noe jeg kan vurdere når min mamma har bursdag om kort tid!
Pingting Skrevet 29. juli 2010 Forfatter #4 Skrevet 29. juli 2010 Oi, det så litt spennende ut! Skal sjekke det ut nærmere - takk for tips Pupsi
MissStiles Skrevet 30. juli 2010 #5 Skrevet 30. juli 2010 Til 5o års dagen til både mor og far lagde jeg en scrapbook til hver av dem. Med bilder av meg, søsteren min og dem.
peanut_juice Skrevet 30. juli 2010 #6 Skrevet 30. juli 2010 (endret) I fjor ga jeg Tanten min gavekort på middag etterfulgt av valgfri konsert, med ordnet barnevakt. Det var en suksess I år tror jeg det blir Wishbox dog! Endret 30. juli 2010 av peanut_juice
Pingting Skrevet 30. juli 2010 Forfatter #7 Skrevet 30. juli 2010 Til 5o års dagen til både mor og far lagde jeg en scrapbook til hver av dem. Med bilder av meg, søsteren min og dem. Fin idé! desverre rekker jeg ikke det nå, men det kommer jo flere bursdager senere! I fjor ga jeg Tanten min gavekort på middag etterfulgt av valgfri konsert, med ordnet barnevakt. Det var en suksess I år tror jeg det blir Wishbox dog! Smart, så kan hun få velge helt selv. Mulig det blir noe sånt altså, eventuelt en wishbox. Takk for tips!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå