Gå til innhold

Modeller...

Anbefalte innlegg

Gjest Anonymous
Skrevet

Hvorfor kan ikke modeller for en gangs skyld innrømme at de er modeller fordi de synes de selv er over gjennomsnittlig pene og liker å bli beundret for sitt utseende, i steden for å pakke det inn i at de liker utfordringer osv? Jeg har ikke noe i mot modeller, men de burde være ærlige!

http://pub.tv2.no/nettavisen/spray/mote/ar...ticle141239.ece

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Sannsynligvis pga jantelov. Og hvis det er leserne som skal avgjøre hvem som vinner denne konkurransen, vil man nok ikke ha særlig stor sjans hvis man som deltaker sier at "jeg meldte meg på fordi jeg synes jeg er mye penere enn alle menneskene jeg ellers ser, og fordi jeg har en utrolig flott kropp" eller noe i den stilen.

Skrevet

Har vært i bransen jeg... Og JA de vet jo at de ikke er stygge.... Men for tiden er det imidertid SPESIELLE modeller som er ettertraktet, og de er gjerne ikke så PENE.... :wink:

Men en skal ikke være selvgod, og i et nådeløst miljø som det der, da blir en fort halshugget!....

Gjest sexysadie
Skrevet

Har en venninne som jobber som modell;hun er ikke så spesielt flott til daglig; usminket på vei til barnehave for å levere to sure jentunger om morgenen.

Jo da, hun er innhaver av en killerbody ja....

Skrevet

Jeg har forstått det som at det er ganske mange som blr "headhuntet" på gaten jeg....og da velger og ta utfordringen...

...men ikke alle da!

Gjest lekebøll
Skrevet

Samme om de har et tradisjonelt og "klassisk pent" utseende, eller har fått jobben nettopp fordi de har den "riktige" utradisjonelle looken, så kommer man ikke bort i fra at det er nettopp utseendet som er interessant ved dem.

I jobbsammenheng, altså.

Jeg ser ikke problemet med det heller, men det er klart at det ikke er populært å si høyt i visse kretser. :smile:

Skrevet

Sånn jeg ser det kan man ikke bortforklare det at de har jobben pga utseende (om det nå er spesielt eller pent eller annerledes) når man er modell. Så det blir ganske patetisk om de later som noe annet. Tror de fleste er av den oppfatingen, så later de som noe annet lurer de ikke mange andre enn eventuelt seg selv med i den troa.

-viXen-

Gjest sexysadie
Skrevet

enig med Lekeball

Folk er ikke nødvendigvis onde,grådige eller overfladiske bare fordi de ser flott ut og velger og ta sjangsen deres utseende gir dem.

Hvem ville ikke hvis de hadde sjangsen? :blunke:

Skrevet

Nei modeller er gjerne IKKE pene, så det var helt feil.

(selvfølgelig mange flotte og, duh)

Og de må nødvendigvis være noe fornøyd med utseendet sitt, hva slags bilder og catwalk visninger skulle det ellers blitt..

jenter som ikke tør se på kameramannen, og tasser bortover catwalken med blikket ned? :o

Men hovedgrunnen til at de ønsker å være modeller er vel ikke fordi de syns de er så utrolig deilige, kanskje de derfor ikke sier det heller...? :wink:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...