Gjest Anonymous Skrevet 2. mai 2002 #1 Del Skrevet 2. mai 2002 Er fast bruker, men vil helst være anonym i dette... Jeg vil bare fortelle at jeg fridde til samboeren min på tirsdag, og han sa ja! Vi har bestemt oss for å gifte oss i all hemmelighet, et ekteskap bare vi to (pluss forlovere, det er vel ikke til å unngå ) skal vite om - noensinne. Så nå må vi bare vente til våre respektive skilsmisser går igjennom, og så gifter vi oss neste sommer. Jeg er så lykkelig! Hilsen skjult fast bruker Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Avenodite Skrevet 2. mai 2002 #2 Del Skrevet 2. mai 2002 Gratulerer så mye!!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fakse Skrevet 2. mai 2002 #3 Del Skrevet 2. mai 2002 Hvorfor skal ekteskapet være hemmelig???12 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 2. mai 2002 #4 Del Skrevet 2. mai 2002 Vi vil holde det hemmelig fordi vi begge har vært gift tidligere (han er nyseparert, jeg har vært separert et halvt år), og begge disse ekteskapene har vært meget kortvarige. Vi har vel også uttalt oss veldig kategorisk om at ekteskap er en feil, at vi har prøvd det, og aldri mer. Men, den kjærligheten vi har for hverandre er så sterk at vi rett og slett ønsker å vise overfor hverandre at vi hører sammen. Det er _oss_ det dreier seg om, ikke "alle andre". Ingen av oss har følt noe i nærheten av det samme for noen andre noen gang (tenk, jeg trodde jeg visste hva kjærlighet var men min eks, men den gang ei!), og det er rett og slett sånn at vi har totalt snudd og skifta mening. Men det er vår sak! Men, siden jeg er så lykkelig ville jeg gjerne dele det med noen. Og, siden jeg ikke kan si det til noen jeg kjenner, hva er vel bedre enn et anonymt forum på internett?! Mvh kamuflert fast bruker Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
lana Skrevet 2. mai 2002 #5 Del Skrevet 2. mai 2002 Så kjempekoselig ! Glad på deres vegne ! Men tror ikke jeg ville holdt det hemmelig, familier er ganske vare på sånt. Men det er jo ikke min sak..12 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 2. mai 2002 #6 Del Skrevet 2. mai 2002 Tusen takk for lykkeønskninger, Avenodite og Lana! Og jeg håper og tror at vi klarer å holde det hemmelig. Det gjelder bare å finne den rette forloveren som vet å holde på en hemmelighet... Klem Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 3. mai 2002 #7 Del Skrevet 3. mai 2002 Hvis dere bare er separert, kan dere gifte dere igjen nå da? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 3. mai 2002 #8 Del Skrevet 3. mai 2002 Vi kan ikke gifte oss før skilsmissene er i orden, noe som vil si et år fra separasjon. Det er derfor vi gifter oss neste sommer, og ikke nå med en gang! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Turi Skrevet 3. mai 2002 #9 Del Skrevet 3. mai 2002 Gratulerer! Du - dere trenger vel ikke forlovere? Dere kan jo bare få noen vitner der dere skal forlove dere? Jeg er litt usikker på dette, men et vennepar av meg reiser bort for å gifte seg nå, og de skal ikke ha med seg noen... Kanskje forloverne skriver under på forhånd? Men det jeg ikke skjønner er hvorfor dere har så hastverk? Etter brutte korte ekteskap, finner jeg det litt merkelig at dere har behov for å gjøre dette som et Commitment overfor hverandre? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 7. mai 2002 #10 Del Skrevet 7. mai 2002 Sissan: Jeg tror vi trenger forlovere uansett, det må være noen som kjenner oss og kan skrive under på at vi ikke er gift fra før og sånn... De som reiser utenlands for å gifte seg har fått forloverne til å skrive under på papirene før de drar. Kjenner flere par som har giftet seg i hemmelighet i utlandet, der kun forloverne har visst om det på forhånd. Nettopp fordi de _måtte_ ha forlovere! Jeg vil vel forøvrig ikke si at vi har sånn hastverk. Det vil jo bli i hvert fall et år til før vi kan gifte oss, og da vil det være rundt to år siden forrige forhold var over... Klem Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå