Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Gjest Gjest
Skrevet

Jeg har truffet en veldig nydelig gutt siste måneden. Han er faktisk et år yngre enn meg (Jeg er 26, han er 25). Jeg har bare vært sammen eldre menn, 4-6 år eldre enn meg.

Dette er ganske nytt for meg da han er veldig beskjeden og forsiktig av seg. Ganske sjenert... Han har vanskelig for å "ta seg til rette" (Kan være alt fra å tørre å hente seg noe å drikke i kjøleskapet til det å si og utrykke noe med følelser.

Vi møttes vel 3-4 ganger hos meg før vi kysset.. Han var veldig tilbakeholden og forsiktig, og hadde vel aldri trodd at gutten skulle kysse meg. Vi sov sammen 2-3 netter, og han la ikke en finger på meg. Egentlig litt behagelig med en gutt som tar ting litt med ro, enn de som skal gjøre alt på en kveld.

Vi hadde sex 3 eller 4 natta vi sov sammen, han er utrolig sjenert og litt klønete av seg. Kan vel egentlig si at han er noe av det verre jeg har kjent på sengefronten.

Men alt dette gjør ikke noe, for jeg har av alle ting begynt å få følelser for denne gutten. Han er en jeg aldri ville falt for ellers..

Han har aldri hatt noe ordentlig forhold før, bare hatt en greie med en dame i 3 måneder, og så gidder ikke han eller hun mer, så går han videre med livet sitt.

Han er en som har opplevd mye vondt i livet sitt, og vært redd for å binde seg, pga han er redd for å miste noe han har blitt glad i igjen.

Jeg ser at han har litt lite selvtillit, ikke så bra bilde av seg selv. Han har aldri holdt på med en eldre jente før, så kanskje han er litt nervøs?

Prolbemet er at jeg vet ikke hva jeg kan gjøre for at han skal slappe mer av og føle seg trygg! Er det bare å gi tid? Respondere det positive han gjør?

Er redd han bare vil backe ut eller noe.... Han sier at han er glad i meg på meldinger hver dag, og han vil jo møte meg da han spør hele tiden..

Han er absolutt ikke en kar jeg ville ha falt for noen gang. Men så er det at nå er det han jeg treffer, og har utrolig nok utviklet følelser for. Og jeg vet ikke hva godt jeg kan gjøre for han.

Ønsker å bety noe for han, ønsker at han skal føle seg trygg og slappe av, ønsker at han føler seg tilfreds med seg selv.

Noen tips? Er passe rådvill her..... !?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg har vært sammen med en som var veldig lik denne personen du beskriver, og det fungerte ikke i lengden. Han var alt for konfliktsky, vi kunne ikke snakke direkte om noe som helst. Å være sjenert er sjarmerende, men jeg trodde at vi kom til et punkt der han kunne åpne seg og være tydelig. Det skjedde aldri.

Gjest AnonymBruker
Skrevet

Jeg er kvinne, og kjenner meg veldig igjen i beskrivelsen av han du prater om. Så her var situasjonen snudd på hodet.

Jeg hadde lite gutteerfaring før jeg møtte han, hadde et "katastrofeforhold" å vise til, og en meget dårlig sexopplevelse.

Vi ble først kjent som venner, hvor jeg da virket utadvendt, flørtende og trygg på meg selv. Vi sov mange netter i sammen seng, uten noe fysisk kontakt. Dette utviklet seg etterhvert til noe mer, og han begynte vel å se mine "andre sider", som at jeg var utrygg, sjenert og hadde lav selvtillitt. Jeg sa til han helt i begynnelsen av forholdet at jeg hadde hatt en dårlig sexopplevelse, og at jeg dermed trengte tid på meg til å bli "klar". Dette godtok han glatt, og det tok faktisk ca 1,5 måned før vi hadde sex første gang. Han ymtet frempå kanskje 3-4 ganger iløpet av den perioden om at han hadde veldig lyst, men respekterte mitt nei uten å la det gå utover humøret.

De første gangene vi hadde sex, var jeg helt avhengig av glidemiddel, og lå egentlig musestille og stiv som en stokk. Etterhvert klarte jeg å slappe av, og virkelig nyte sex. Jeg klarte til og med å bli ordentlig kåt, slik at vi slapp å bruke glidemiddel.

Det at han lot meg styre tempoet gjorde at jeg ble trygg på han, og så meg selv. Og det var alfa omega for at jeg kunne blomstre opp i vårt forhold.

Så mitt tips til deg, er bare å gi han tid, la han styre tempoet. Ta initiativ slik at han ikke tror du er lei han, men sier han nei, vær forståelsesfull. Dette vil gi han rom til å vokse, og bli klar når han føler for det. Hadde min kjæreste "tvunget" seg til sex tidlig i forholdet, hadde jeg bare blitt mer ødelagt.

Gjest gjest
Skrevet

Jeg er kvinne, og kjenner meg veldig igjen i beskrivelsen av han du prater om. Så her var situasjonen snudd på hodet.

Jeg hadde lite gutteerfaring før jeg møtte han, hadde et "katastrofeforhold" å vise til, og en meget dårlig sexopplevelse.

Vi ble først kjent som venner, hvor jeg da virket utadvendt, flørtende og trygg på meg selv. Vi sov mange netter i sammen seng, uten noe fysisk kontakt. Dette utviklet seg etterhvert til noe mer, og han begynte vel å se mine "andre sider", som at jeg var utrygg, sjenert og hadde lav selvtillitt. Jeg sa til han helt i begynnelsen av forholdet at jeg hadde hatt en dårlig sexopplevelse, og at jeg dermed trengte tid på meg til å bli "klar". Dette godtok han glatt, og det tok faktisk ca 1,5 måned før vi hadde sex første gang. Han ymtet frempå kanskje 3-4 ganger iløpet av den perioden om at han hadde veldig lyst, men respekterte mitt nei uten å la det gå utover humøret.

De første gangene vi hadde sex, var jeg helt avhengig av glidemiddel, og lå egentlig musestille og stiv som en stokk. Etterhvert klarte jeg å slappe av, og virkelig nyte sex. Jeg klarte til og med å bli ordentlig kåt, slik at vi slapp å bruke glidemiddel.

Det at han lot meg styre tempoet gjorde at jeg ble trygg på han, og så meg selv. Og det var alfa omega for at jeg kunne blomstre opp i vårt forhold.

Så mitt tips til deg, er bare å gi han tid, la han styre tempoet. Ta initiativ slik at han ikke tror du er lei han, men sier han nei, vær forståelsesfull. Dette vil gi han rom til å vokse, og bli klar når han føler for det. Hadde min kjæreste "tvunget" seg til sex tidlig i forholdet, hadde jeg bare blitt mer ødelagt.

Takker for et bra svar :)

Jeg tar ting veldig rolig med han, det var han som ønsket sex og ymtet frem til det.

Jeg kan på en måte ikke ta opp temaet med han, da jeg vet at han ville følt seg ubekvem.

Men ja... Sexen er et problem.. Han er så utrolig sjenert og klønete at det er helt drøyt.. Det er lite forspill, og han ligger tett oppå meg og "kjører på"

En venninne sa noe til meg som fikk meg til å tenke litt "De som ikke har hatt noe særlig forhold før er vant til å bare gi pikken sin når de har sex, de er ikke vant til å gi følelser"

For han å i det hele tatt ha sex i edru tilstand er nytt...

Er redd han vil føle sex som en plikt og bli flau og føle ubehag hvis det ikke går for meg...

Jeg begynner å bli glad i den gutten, og ønsker at han skal ha det best mulig :)

Skrevet

Takker for et bra svar :)

Jeg tar ting veldig rolig med han, det var han som ønsket sex og ymtet frem til det.

Jeg kan på en måte ikke ta opp temaet med han, da jeg vet at han ville følt seg ubekvem.

Men ja... Sexen er et problem.. Han er så utrolig sjenert og klønete at det er helt drøyt.. Det er lite forspill, og han ligger tett oppå meg og "kjører på"

En venninne sa noe til meg som fikk meg til å tenke litt "De som ikke har hatt noe særlig forhold før er vant til å bare gi pikken sin når de har sex, de er ikke vant til å gi følelser"

For han å i det hele tatt ha sex i edru tilstand er nytt...

Er redd han vil føle sex som en plikt og bli flau og føle ubehag hvis det ikke går for meg...

Jeg begynner å bli glad i den gutten, og ønsker at han skal ha det best mulig :)

Hva med å bruke litt tid på kun oralsex, runking pg fingring litt fremover? Og når han tror du er klar, så kanskje du kan spørre han om han kan slikke deg litt mer (fordi de er så deilig), fingre deg eller leke med brystene dine eller noe sånt? I og med at du er den "erfarne" her, må du også ta kontrollen litt og "lede" han. Er ellers veldig enig med anonym bruker over her, ta ting i hans tempo. Men når han gir deg tommel opp, så får du guide han litt. :)

Skrevet

Dette høres litt ut som eksen min. Han var ikke sjenert men han var veldig forsiktig. Ville alltid vite om det gikk for fort frem eller ikke, om han gjorde ting riktig eller galt. Jeg har ikke lyst til å fortelle den jeg er sammen med om rett eller galt. På begynnelsen synes jeg det var sjarmerende at han ikke hadde mye erfaring med jenter. Vi tok oss god tid til å bli kjent men jeg fikk aldri helt vite hvor lite erfaring han hadde med jenter. Ikke før etter at det ble slutt. Kunne ikke skjønne hvorfor. Fordi han virker som er selvsikker person når man har blitt kjent med han. Vi fant fort tonen osv. Men etter hvert skjønte jeg at han ikke var den rette for meg. Jeg trenger en som er litt mer voksen, erfaren og som tør litt mer.

Gjest AnonymBruker
Skrevet

Jeg har også møtt en fyr som er omtrent slik. Men min er faktisk bedre i senga enn de med mer erfaring. Han bruker lang tid på vorspiel og han gjør liksom ting mer følsomt enn de som tror de har skikkelig mye erfaring. Selv om han har veldig lite erfaring med sex merker jeg ikke noe til det i det hele tatt. Ellers synes jeg han kunne vært litt mer åpen generellt og fortelle meg ting og sånt. Får se om det går seg til eller ikke.

Skrevet

Hei og takker for mange lærerike svar!

Jeg prøver bare å ta ting litt rolig med han fremover... Jeg vet ikke helt hva han ønsker og vil med meg heller, og vil heller ikke spørre om det da det kan virke som jeg maser..

Rart å tenke på egentlig... Han er en jeg vanligvis aldri ville involvert meg med da han er yngre enn meg, litt bajas, fester mye, veldig forsiktig og sjenert.

Men likevel, så banker hjertet og jeg blir varm i hele kroppen når jeg ser han. Det kribler i magen hver dag, og gud så deilig det er.. Hvertfall da jeg har sliti litt med å komme over eksen og har vært mye lei meg rett og slett.

vet at det vil komme mange utfordringer med en sånn gutt, men det gjør ingenting da jeg har blitt veldig glad i han :)

Fler tips tas gjerne i mot, også generelt for samlivet... Vi har ikke gjort så mye enda, mest bare "sex-film-sove over" Vi har ikke sett hverandre i mange settinger..

Sa til han at hvis han ville holde "det vi driver med" på et lavt nivå, så måtte han bare si ifra, men han sa at han hadde sagt ifra for lenge siden da, og at han blir mer og mer sikker for hver dag som går, noe som var deilig å høre.

Må være så forsiktig med han bare.. Ønsker at vi kanskje kan bevege oss litt forsiktig fremover til å gjøre andre ting også.. Han kommer somregel til meg sent på kvelden, og vi er såpass slitne etter jobb og trening ++, at vi blir bare liggende å sløve foran tv`n til vi legger oss. Skulle kanskje ønske at han kom litt før, og at man kunne funnet på noe, men som sagt... Redd for å skremme han eller at ting går for fort frem for han.. Han har jo ikke hatt kjæreste før (noe vi ikke er enda).. Livredd for at han skal trekke seg tilbake..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...