Gå til innhold

Hvor kjøpe navlepiercing?

Anbefalte innlegg

Gjest AnonymBruker
Skrevet

Er det noen som kan anbefale noen nettbutikker for å kjøpe navlepiercinger? Syns det er altfor dyrt i butikkene, og skulle gjerne funnet noe rimeligere :)

Videoannonse
Annonse
Gjest AnonymBruker
Skrevet

bodycandy.com

bodyjewelleryshop.com

Skrevet

Det er veldig vanskelig å kjøpe piercing fra en nettbutikk...Smykker derimot.. :jepp:

(Man tar en piercing/ man piercer seg hos en piercer. Altså fra det å pierce (lage) et hull med nål.

Etter det heter det smykke. Navlesmykke, brystsmykke osv. :gjeiper: )

Noen nettbutikker med diverse smykker i;

Kroppskunst.no

piercingsmykker.no

www.barberella.se

www.bodyjewelleryshop.com

www.bmamodified.com

www.pinpoint-smykker.no

www.bodyartforms.com

www.diabloorganics.com

:danse:

Gjest AnonymBruker
Skrevet

Det er veldig vanskelig å kjøpe piercing fra en nettbutikk...Smykker derimot.. :jepp:

(Man tar en piercing/ man piercer seg hos en piercer. Altså fra det å pierce (lage) et hull med nål.

Etter det heter det smykke. Navlesmykke, brystsmykke osv. :gjeiper: )

:roll:

Du nevnte dette i min tråd også, men det hadde ingenting med det eg spurte om, og det spiller vel ingen rolle om man kaller det for piercing eller smykke heller.

Superkul.no har. Og der er det ganske billig + stort utvalg.

http://www.superkul.no/piercing-1/navlepiercing-2/

Skrevet

Det ligger mange billige piercingsmykker på finn.no :)

Skrevet (endret)

For folk innenfor miljøet er dette viktig. Og også en del andre som liker det korrekt. Da får man det man spør etter. Jeg svarte på spørsmålet og la til en tillegssopplysning :jepp: Ikke bare for deg, men resten som og tror feil. Noen liker det korrekt. Piercing og smykke er forskjellige ting. Som bil og båt. Var ikke mer enn det. Jeg opplyser siden jeg kan dette. Og har jeg nevnt det før så og du ikke fikk det med deg så nevner jeg det igjen. Dette gjør jeg når jeg ser feil. Og når man er anonym så kan ikke jeg holde styr på om jeg har opplyst om det før eller ikke. Da blir det lett gjentakelser. Hadde du brukt nick eller signert med noe hver gang så kan jeg luke deg ut og unngå å svare deg og du meg.

Jeg er en person som liker det rett og opplyser og hvis det er feks helsefare. Jeg selv hadde vært glad for at noen lærte meg slikt. I dette innlegget som det i en annen tråd; det skrev jeg så folk kan få vite hvorfor man ikke bør ta hos frisør. Selv om du ikke bryr deg er det gjerne andre en gang som bryr seg. :gjeiper:

Dette er ikke ment som en diskusjon. Så fra min side så er jeg ferdig siden jeg har sagt mitt.:sjenert:

Endret av DesertRose

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...