Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet (endret)

..

Endret av Lumusara
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Du må ta en sikkelig prat med kjæresten din. Min ex-jobbet omtrent hele tiden og det ble svært liten tid til oss og barnet vårt. Han drev eget firma, og da må man selvsagt jobbe mer enn andre, men likevel. Min erfaring er, uansett hvor godt forholdet deres er ellers, så kan an ikke forvente at kjæresten sitter og venter og venter og venter. Man må prioritere kjærligheten innimellom og jobbe for den uansett. Dere skal være et team, og da må også han gjøre sitt for at du skal være fornøyd også.Prøv å få han med på å lage noen kompromiss.

Vårt ekteskap tok desverre slutt, rett og slett fordi det ikke lot seg gjøre at han alltid var borte og vi til slutt aldri hadde noen tid sammen. Håper dette ordner seg for deg, men du er nødt å tenke nøye igjennom dette. Ønsker deg masse lykke til.

Skrevet

Er du ikke fornøyd, er du ikke lykkelig, og er du ikke glad? Har du forsøkt det du kan, og i tillegg snakket med han ordentlig om dette, Da foreslår jeg at du tar mot til deg og gjør noe som endrer dette. Om det kanskje betyr at du må bryte opp. Hvis du føler at du kaster bort livet ditt i den situasjonen du er i nå, så tror jeg du vet selv hva du bør gjøre. :) Lykke til :jepp:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...