Gjest the imp Skrevet 29. september 2003 #1 Skrevet 29. september 2003 Jeg trenger en vinterkåpe, og skal til Trondheim snart. Tenkte jeg skulle prøve å finne det der, siden her i den lille byen jeg bor i er ikke utvalget det beste. Jeg vil ha en helt enkel, klassisk, innsvingt fotsid kåpe. Helst ikke pels på, og absolutt ikke belte. Noen som har noe tips til hvor i Trondheim jeg kan finne dette?
Cawarra Skrevet 29. september 2003 #2 Skrevet 29. september 2003 H&M har jo alltid kåper på høsten...
Gjest the imp Skrevet 29. september 2003 #3 Skrevet 29. september 2003 jepp, har H&M her i byen også, men fant ingen fine der har vært innom både popin og b-young, H&M, vero moda, men foreløpig ikke funnet noe.
Loolaa Skrevet 29. september 2003 #4 Skrevet 29. september 2003 Retro har jo generelt mye stilig, om enn litt dyrt. Prøv også på Mercur-senteret og Byhaven (kjøpesenter) loolaa
Gjest the imp Skrevet 1. oktober 2003 #5 Skrevet 1. oktober 2003 er det foresten noen som har sett en sånn kåpe noe sted nå? i såfall hvor? finner bare kåper med sånn langhåra juksepels eller glidelås og det ønsker jeg ikke.
Gjest TrønderMajken Skrevet 1. oktober 2003 #7 Skrevet 1. oktober 2003 Trondheim er den kjedeligste plassen å shoppe på. Alle butikkene har jo det samme. Tenk om vi kunne få noen av "Oslo-butikkene" i Trondheim. Man finner sjeldent noe eksklusivt i Trondheim. Den eneste butikken som skiller seg ut er Bello, men deres varer er ikke så spesielle mer.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå