Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

"Alle" fjerner jo hår på leggene, men er det vanlig å fjerne hår på låra også, altså helt opp?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg fjerner opp til ca 10 cm over knærne, ser ikke noe vits i å fjerne hvite dun. Men de hvite dunene ser ikke så pene ut heller da når jeg har gåsehud i den fæle vinden :sjenert:

Gjest AnonymBruker
Skrevet

"Alle" fjerner jo hår på leggene, men er det vanlig å fjerne hår på låra også, altså helt opp?

jeg tar bare leggene, er redd håret på låret skal bli mørkere og stivere viss jeg barberer der også.

Skrevet

Kun legger...Ser ikke poenget med å ta lårene siden de ikke synes på meg i det hele tatt. :sjenert:

Skrevet

Jeg barberer også bare leggene, siden jeg bare har lyse dun på lårene. men for de som har lange mørke hår, kan jeg forstå at de gjor det.

Gjest Atanih2
Skrevet

Jeg pleier å bare ta leggene, men noen ganger kjører jeg på med lårene. Ingenting forandring har skjedd med de hårene foreløpig. Uansett tar jeg til rett over knærne :)

Skrevet

Leggene og noen ganger rett over kneet, men som regel bare opp til kneet. Jeg er for sløv til å gidde noe mer, og litt redd for å miste dunet og få sånn jeg har på leggene istedet! =)

Skrevet

Jeg shaver lårene, rett og slett fordi jeg har mørkere dun enn andre:P gjør det alltid i bikinisesongen, fint å slippe og ligge og plages av dem når jeg soler meg osv:P og så gjør jeg det sånn annenhver uke om vinteren, sånn bare for tvangstankenes skyld ;) haha

Skrevet

Jeg gjør det noen ganger, spesielt om sommeren, da korte shorts, kjoler og bikini er mye brukt

Gjest Pucifer
Skrevet

Normalt sett tar jeg bare leggene og knærne, men når jeg skal være mye i bikini så tar jeg lårene også. Eneste er at når jeg tar lårene så tar jeg bare med hårene, det gjør liksom ingenting om det er korte hår der og ikke helt glatt. Har ganske lyse hår på lårene uansett og de har ikke blitt mørkere av at jeg har gjort det slik.

Gjest ¤Alena¤
Skrevet

Jeg burde sikkert barbere lårene i tillegg til leggene, men jeg gidder rett og slett ikke selv om de synes :gjeiper:

Skrevet

I sola synes det meste godt, så det hender jeg tar dem også, ja.

Gjest AnonymBruker
Skrevet

har nesten ikke noe hår på lårene, men siden jeg har brukt epilator i over 10 år nå, er det jo ingen sak å "shave" lårene også.

Skrevet

Nei, tar bare leggene og kanskje 1-2 cm over. Håra på låra ( :fnise: ) er så lyse og myke at de ikke irriterer meg. De er nesten på grensa til å være litt søte hehe ;)

Skrevet

Jeg tar lårene om sommeren. Som en annen nevnte, så synes alt i solen - selv lyse dun.

Skrevet

Nei, barberer kun leggene.

Mvh Yvonne :heiajente:

Gjest scorpius
Skrevet

Jeg vokser som regel bare hårene på leggene. Gidder som regel ikke å vokse

lårene mine mht. at hårene der nesten ikke synes.

Gjest virvelvind
Skrevet

Jeg barberer helt opp, og det har ikke utgjort noen forskjell på hårene. Er veldig snart gjort og ta lårene i samme slengen, siden det bare er dun, også føler jeg meg mye bedre.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...