Gå til innhold

Japan Foto vs Foto Knudsen, digital fremkalling


Gjest anonym

Anbefalte innlegg

Gjest Anonymous

Har masse digitale bilder fra bryllupet vårt, disse skal nå fremkalles. Etter litt research på nettet har jeg kommet fram til at det står mellom Japan Foto og Foto Knudsen. Noen som har erfaringer med disse to? hvem skal jeg velge?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Siste test på TV2 ga løsning: Eurofoto

(Fordi fotoknutsen i det siste har hatt noe dårlig kvalitet)

Jeg har brukt fotoknutsen før og vært fornøyd.

Brukte Eurofoto nå sist, og er også fornøyd. Dessuten har eurofoto introtilbud nå, med 10 bilder gratis.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har vært kjempefornøyd med FotoKnudsen - de er råraske, og har levert varene jeg har bedt om. Men i det siste har de blitt veldig dyre...

Mine bilder er også et alternativ som jeg har vært godt fornøyd med.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg fikk blåskjær på bildene jeg bestilte fra fotoknudsen... (digital -> papirbilder)

Men til gjengjeld var de RASKE og billige. Jeg hadde faktisk bildene dagen etter(eller to, husker ikke) at jeg bestilte dem!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Eurofoto har alltid gitt de første ti bildene gratis, i alle fall har det "introtilbudet" vart det siste året.

Vi bruker dem, det har vi alltid gjort (via VG faktsik, grei løsning) resultatet er bra, prisene er greie, og leveringen er ganske kjapp. Jeg er i alle fall fornøyd.

Men, de to du spør om, nei der har jeg ingen erfaring.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

JapanFoto er ganske trege. Tror bildene må fremkalles i Danmark og sendes hit, i alle fall om du overfører bildene via nettet. Men kvaliteten er bra.

-viXen-

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Med KodaPost får du 100 bilder til 100,-.

Men du må brenne bildene på cd og sende inn. Kvaliteten er bra, men det tar en ukes tid før bildene kommer.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg vil heller anbefale de vi har pleid å bruke og det er minebilder.no. Får faktisk bedre bilder fra dem, enn noen andre vi har brukt før.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg fikk blåskjær på bildene jeg bestilte fra fotoknudsen... (digital -> papirbilder)

Det fekk me òg. Tykte òg dei vart altfor mørke, og vil nok ikkje anbefale FotoKnudsen.

KodaPost brukar me, og tykkjer dei har OK prisar, og svært god kvalitet! (Men ein må di vente litt lengre då...)

Vil forresten òg 'åtvare' mot Click Foto - dei er raske, men svært slurvete!(Det har både me og fleire andre erfart..)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anonymous

Takk for alle svar. Nå har jeg tatt en sjans og levert de til Japhan Foto. Satser på det blir bra! Må vente en uke.. Synes det var litt lenge, men da kostet de kun kr 2 pr bilde også.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ringblomst: Mineblider har nå blitt Eurofoto :wink:

Eurofoto har tatt over som eiere ja, men du kan fortsatt gå inn på minebilder.no

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anonymous

Hei!

Det var jeg som startet denne tråden. I går hentet jeg bildene hos Japan Photo, og jeg ble veldig godt fornøyd! :) Var litt kjedelig å vente en uke på å få de, men kvaliteten og prisen er bra.

takk for alle svar!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...