Gå til innhold

Swingersklubb!

Fremhevede innlegg

Gjest AnonymBruker
Skrevet

Hei!

Jeg og en kompis skal på Swingersklubb i Danmark neste helg! Noen som har erfaringer rundt dette?

Videoannonse
Annonse
Gjest Gjest
Skrevet

Hei!

Jeg og en kompis skal på Swingersklubb i Danmark neste helg! Noen som har erfaringer rundt dette?

Har ingen erfaring, men fortell oss gjerne hvordan det gikk.

Gjest Martin
Skrevet

Kikk på erotikknett.no der er det mange med samme lyster som deg:)

Lykke til:)

Gjest Honey81
Skrevet (endret)

Si fra hvordan det gikk! :-)

Endret av Honey81
Gjest AnonymBruker
Skrevet

Kikk på erotikknett.no der er det mange med samme lyster som deg:)

Lykke til:)

Jeg har vært på disse nettsidene, men lurte på om noen hadde erfaring in the real life!

• 3 uker senere...
Skrevet

Hei igjen!

Nå har vi vært på turen vår og jeg kan skrive litt om min erfaring med dette. Vi var gjennom tre klubber. Cityswingers, Adam og Eva og Nummer 1 som jeg i København.

Første gangen jeg var på en swingersklubb var på omvisning med klær på i Adam og Eva.

Utrolig snille og oppegående folk der selv om det kan virke litt skummelt første gang. Jeg anbefaller faktisk ikke å ta turen der på fredag eller lørdag kveld hvis du er nybegynner siden det er veldig mange single menn der da (som regel) og hvis du er ny på dette kan det bli litt slitsomt.

Jeg var ikke naken men hadde på meg svært sexy nattkjole med undertøy under. Folk er skikkelig relax og man kan ha en kjempe hyggelig samtale enten det er i boblebadet (Adam og Eva) eller i parrommene.

Vi var på klubbene alle tre dagene (fredag til søndag) og jeg ville gi dette en real sjanse siden fredag og lørdag som sagt var mange single menn som ble litt for mye for meg. På søndag var det skikkelig kult og jeg hadde min første jentesex.

Det hele begynte med at jeg hold meg inntil min kompis og ble avsluttet med at jeg gikk rundt og ble kjent med folk selv :-)

Skrevet

Trodde de fleste swinger-klubber ikke tok inn single menn, kun single kvinner, nettopp for å unngå den ubehagelige stemningen når det bare dukker opp masse single menn.

Skrevet

Trodde de fleste swinger-klubber ikke tok inn single menn, kun single kvinner, nettopp for å unngå den ubehagelige stemningen når det bare dukker opp masse single menn.

De tar inn menn også. De arrangerer event bare for kvinner og par men det må man sjekke på nettsiden dems.

For meg ble det litt ekstra ubehagelig siden de var utenlandske og jeg er det selv, men hvis jeg hadde hørt på min kompis så kunne jeg ha fått dem kastet ut.

Skrevet

Jeg har vært på en singersklubb i Oslo noen ganger og har bare gode erfaringer derfra. Hyggelige og imøtekommende mennesker som det er lett å bli kjent med :)

Der er det både grupperom, parrom og et slags BDSM rom innerst der man kan binde hverandre fast. Anbefales!

Gjest MikeWaters
Skrevet

De tar ofte inn single menn etter behov, mao ikke særlig lett å få innpass som singel mann :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...