Gjest AnonymBruker Skrevet 29. juli 2010 #1 Skrevet 29. juli 2010 En sjelden gang grøsser jeg på en sånn måte at det føles veldig deilig. Det er nesten som jeg går inn i transe for et øyeblikk. Det er ikke noe seksuelt, altså! Og jeg kan få gåsehud av fin musikk, men det er ikke helt det samme. Det er litt vanskelig å forklare, men jeg lurer på om det er flere som har det sånn. Dette utløses av veldig tåpelige ting: -Jeg husker fra da jeg var barn og skulle prøve sko i butikken. Da brukte personalet ofte en sånn målestav av metall på foten min for å sjekke hvilken størrelse jeg skulle ha. Da fikk jeg sånne rare frysninger. -Hvis jeg ser på TV noen som driver med healing ved hjelp av steiner, krystaller eller annet, som de legger på kroppen til den som mottar behandlingen. Og jeg mener altså at healing er bare tull. -Når jeg har kjøpt garnnøster får jeg den følelsen når jeg holder nøstet i hånda, før jeg har tatt av den papirbiten som sitter rundt nøstet. Det er noe med lyden det lager, og hvor mykt det føles. Den eneste gangen jeg har hørt noen andre snakke om noe lignende, er ei venninne som sa at hun grøsset så deilig når kjæresten kilte henne under føttene. Jeg føler at dette er noe merkelige greier, og at det blir utløst av så rare ting at jeg ikke har sagt det til noen. Er det flere som har det sånn?
AnonymBruker Skrevet 13. juli 2014 #3 Skrevet 13. juli 2014 Jepp, det hender at jeg har det sånn! Herlig følelse, nesten litt orgasmisk 😊Anonymous poster hash: d479c...992 1
estella87 Skrevet 13. juli 2014 #4 Skrevet 13. juli 2014 dette: http://www.huffingtonpost.com/2014/03/11/autonomous-sensory-meridian-response-brain-orgasms-sleeplessness_n_4913080.html 1
Meaty Skrevet 13. juli 2014 #5 Skrevet 13. juli 2014 Hahaha! For en åpenbaring! Nå kan jeg stå frem og si at jeg er TS! :-D Trodde virkelig at det bare var hodet mitt som drev med noe tullete greier da jeg skrev dette for fire år siden, og så har det faktisk et navn.
Gjest Sitronmelisse Skrevet 13. juli 2014 #6 Skrevet 13. juli 2014 Takk, da skjønner jeg at det ikke bare er jeg som får frysninger av at noen hvisker meg i øret.
Thorn Skrevet 13. juli 2014 #7 Skrevet 13. juli 2014 Godfrysninger er det beste! Har sett en del på youtube-videoene de nevner i artikkelen, men har aldri tenkt over at det er en spesiell greie. Trodde alle opplevde det innimellom, egentlig... Hvis ikke syns jeg nesten synd på de som ikke gjør det!
lashara Skrevet 14. juli 2014 #8 Skrevet 14. juli 2014 (endret) Vet akkurat hva du mener. Jeg kan få slike frysninger når jeg blir dullet med som feks med frisøren. En kilende behagelig følelse som går nedover ryggraden. Kan også få det om noen gjør noe ekstra for meg. Som når en servitør gjør noe ekstra snilt. Merkelige greier. Trodde det bare var meg. Skjer dessverre alt for sjelden. Elsker det det er ikke noe seksuelt overhodet Endret 14. juli 2014 av lashara
BCW Skrevet 14. juli 2014 #9 Skrevet 14. juli 2014 Får sånn utrolig ofte! Hvis jeg tenker på noen eller noe bra, så smiler jeg og får skikkelig gode frysninger. Eller hvis jeg gjør noe jeg liker, eller hører en spesiell lyd, kjenner på noe, osv. Rart det der
Missy1 Skrevet 14. juli 2014 #10 Skrevet 14. juli 2014 Jeg får sånn uten at noe spesielt har skjedd. Akkurat som om noe går igjennom kroppen min. Sikkert ikke det du mener, men jg syns den følelsen er deilig. Ellers får jeg frysninger med gåsehud bare noen tar på meg med en lett hånd. De frysningene syns jeg som regel er ubehagelige, men sikkert fordi jeg har veldig følsom hud. Med unntak av når jeg får massasje og får frysninger, det føles godt
Meaty Skrevet 14. juli 2014 #11 Skrevet 14. juli 2014 Jeg får sånn uten at noe spesielt har skjedd. Akkurat som om noe går igjennom kroppen min. Sikkert ikke det du mener, men jg syns den følelsen er deilig. Ellers får jeg frysninger med gåsehud bare noen tar på meg med en lett hånd. De frysningene syns jeg som regel er ubehagelige, men sikkert fordi jeg har veldig følsom hud. Med unntak av når jeg får massasje og får frysninger, det føles godt Du kan jo 'teste' ut om det er asmr ved å søke på det på Youtube, og se på noen av videoene der.
AnonymBruker Skrevet 15. juli 2014 #12 Skrevet 15. juli 2014 Jeg får frysninger til videoene, haha. Digg da Anonymous poster hash: 31a7c...7fb 1
Meaty Skrevet 15. juli 2014 #13 Skrevet 15. juli 2014 Det som er litt artig er jo at i begynnelsen så er de videoene med hvisking bare irriterende...men en må liksom bare slutte å tenke på det. :-) Hun som heter Whisperlily er flink. :-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå