Niennas Skrevet 29. juli 2010 #1 Skrevet 29. juli 2010 Jeg finner mange tråder med litt forskjellige tips til utdrikningslag, men jeg synes vi alle burde lage en samletråd, sånn at det blir enklere å finne på ting Her er mine utdrikningslag-tips: - Spa (enten proft, eller lage jentekveld ut av det) - quiz om bruden/brudgommen - en liten gave til bruden som sier noe om deres forhold, og hun må gjette seg til hvem den er fra. - Prøv sammen å lag en ny rett dere ikke har prøvd før, f.eks. sushi eller vårruller (forlover må selvsagt ha satt seg inn i oppskriften, og har hovedansvaret for å forklare hvordan det skal gjøres). - stripping (for de som liker det. Er ikke alltid bruden synes dette er like gøy!) - Ta masse bilder i løpet av dagen, få de printet ut/fremkalt på dagen, og lag scrapbok på kvelden, som bruden får med seg. - helikoptertur - karaoke - dansekurs Dette er alt jeg kommer på nå, iallfall som kunne ha falt i smak hos meg. Det er veldig delte meninger om utdriting av bruden er greit eller ikke, selv så mener jeg at det er greit med måte. Så lenge det er uskyldig, så er det greit. Annen info: - bruden skal ikke vite noe om utdrikningslaget, men det er greit å spørre henne om hvem hun vil ha med, hvis du er usikker. - Utdrikningslaget skal være et sted mellom 1-5 uker før bryllupet. - Pass på at det ikke blir så dyrt! Det er forlover + deltagere som skal spleise sammen på denne dagen, så prisen må være overkommelig for alle Kom gjerne med tips, egne erfaringer osv! La oss lage en tråd mange kan få hjelp fra framover
SiljeMa Skrevet 29. juli 2010 #3 Skrevet 29. juli 2010 Paintball tenker jeg å få til i min beste venninnes utdrikkningslag. Møtes et par timer på dagen og ha brudens utdrikkningslag mot brudgommens, og selvfølgelig dra hver til sitt etterpå
MissStiles Skrevet 29. juli 2010 #4 Skrevet 29. juli 2010 Vi var i gladiator studio. Hvor vi kunne velge mellom 3 eller 5 forskjellige kamper. Utrolig gøy. Både for gutter og jenter.
Niennas Skrevet 29. juli 2010 Forfatter #5 Skrevet 29. juli 2010 Paintball tenker jeg å få til i min beste venninnes utdrikkningslag. Møtes et par timer på dagen og ha brudens utdrikkningslag mot brudgommens, og selvfølgelig dra hver til sitt etterpå Jeg tenkte også å nevne paintball, selv om jeg aldri har prøvd dette selv. Problemet med meg iallefall er at jeg får VELDIG fort blåmerker, og de blir en stund, så hvis jeg skulle hatt paintball en uke før bryllupet, så hadde det ikke vært så fint på selve dagen Men det er meg, da! Er det noen uker før så er det jo en god ide!
SiljeMa Skrevet 29. juli 2010 #6 Skrevet 29. juli 2010 Jeg tenkte også å nevne paintball, selv om jeg aldri har prøvd dette selv. Problemet med meg iallefall er at jeg får VELDIG fort blåmerker, og de blir en stund, så hvis jeg skulle hatt paintball en uke før bryllupet, så hadde det ikke vært så fint på selve dagen Men det er meg, da! Er det noen uker før så er det jo en god ide! hehe. ja selvfølgelig må det være en stund i forveien, bruden skulle få slippe å vise frem en kropp full av blå prikker på dagen. Og om paret skal rett på bryllupsreise så er det jo ekstra kjedelig å være blå. Men det er supert å ha det som en huskeregel. At man passer på at aktiviteten står i forhold til hvor lenge det er til bryllupet :D
Niennas Skrevet 30. juli 2010 Forfatter #7 Skrevet 30. juli 2010 En annen ide, hvis dere vil prioritere det (eller enda bedre, kjenner en fotograf/er en selv) er å ta bilder på studio, enten der dere har pyntet dere veldig opp, eller der "BAD TASTE" bare skriker mot bildene. Det blir et flott minne for bruden! Er det ingen andre som har noen ideer? Jeg ønsker virkelig at denne tråden skal bli stor Her er noen forslag til vennlig utdriting av bruden, som ikke blir for mye: - Stå i en rundkjøring og ha skiltet"Tut så drikker vi", el. - Få henne til å tjene inn hundre kroner på å selge klemmer, ti kr. klemmen. (More to come, tenker jeg )
ejoty Skrevet 30. juli 2010 #8 Skrevet 30. juli 2010 I en bekjents utdrikningslag hadde de kjøpt inn så man kunne lage egne smykker (var vel mest kjeder og armbånd). Bruden fikk seg mange fine smykker, i tillegg fikk hver av deltagerne med seg noe hjem fra utdrikningslaget. Fine minner for både brud og deltagere.
Gjest boobla Skrevet 1. august 2010 #9 Skrevet 1. august 2010 Forslag til hva man kan kle opp bruden som, da? :klø:
Niennas Skrevet 1. august 2010 Forfatter #10 Skrevet 1. august 2010 Hm. Superwoman? :D Det er vel bare fantasien som setter grenser, og hva slags aktiviteter.
LilleLavendel Skrevet 1. august 2010 #11 Skrevet 1. august 2010 Jeg har akkurat arrangert et utdrikningslag nå.. for meg var det viktig at det IKKE var utdritningslag.. Så her ble det: Bruden ble hentet i en cabriolet.. Så rei vi.. hele utdrikkningslaget...og hadde gymkana-konkurranse.. Hun hadde fått komplett rideantrekk, så dette inkl pisk og rosett måtte hun gå med et stykke utover dagen... Så var det piknik ved et vann.. var jo nydelig vær...Hun måtte inn på butikken og kjøpe drikke til oss og sånt.. Så var en makeupartist hos oss.. som ga oss tips.. og sminket bruden pluss mange av de andre deltakerne... Så var det tapas.. Så hoppet vi strikk..burden var dronninga på å hoppe strikk da vi gikk på barneskolen.. Så var det 2 pakkeleker, en som var en pakke hver deltaker som minnet om bruden.. Og så var den pakkelek alle deltakerene var med på.. Så var klokka 02.00
Gjest boobla Skrevet 1. august 2010 #12 Skrevet 1. august 2010 Utdrikkningslag leker: BALLONGLEKEN der man skriver navnet på alle eksene. Bruden skal sprenge hull i ballongen med en nål å fortelle historien bak hver eks! GAVELEKEN, som mevnt tidileger, der man tar med en gave til f. eks max 30 kroner, hvor man kjøper noe som bruden assosierer med deres vennskap, hvor bruden skal gjette hvem som kjøpte hva.. Eller man kan ta med en gave som bruden kan bruke i ekteskapet, poenget er ikke at det skal være en "bra" gave, men morsom, som f.eks kondomer, dildo, håndhjern eller andre sexleketøy, forkle å kokebok ?? SPØRRELEKEN: Spør brudgommen om spørsmål, gjerne intime spørsmål, for å se om brura svarer riktig. Film brudgommen, sett filmen på stopp å be brura svare, så spiller du av etterpå for å se om hun hadde ruktig.. kanskje gi en premie for hvert svar! Spørsmål du kan stille: (Begynn litt "rolig" for å å bli verre å verre.. ) - hva er hovedretten til, Minni? - hva liker hun på brødskiva etc.. - hvilken farge er yndlingsfargen hennes? -hvilken farge har hun på tannkosten? -Hva er yndlingsplagget hennes? -Når fant det først ekysset sted? -Hvor liker hun å ha sex? -hva er yndlingsstillingen hennes? -Når hadde dere sist sex? -osv.. Andre forslag??? Oppsøk kjente fjes av henne på forhånd og film de, noen som har betydd mye for henne, og be de sende en hilsen eller si gratulere med at hun skal gifte seg. en nabo, en trenger, en ex, en lærer, el noen andre, og spill av d på ut.drikk.l.
Gjest AnonymBruker Skrevet 1. august 2010 #13 Skrevet 1. august 2010 SPØRRELEKEN: Spør brudgommen om spørsmål, gjerne intime spørsmål, for å se om brura svarer riktig. Film brudgommen, sett filmen på stopp å be brura svare, så spiller du av etterpå for å se om hun hadde ruktig.. kanskje gi en premie for hvert svar! Spørsmål du kan stille: (Begynn litt "rolig" for å å bli verre å verre.. ) - hva er hovedretten til, Minni? - hva liker hun på brødskiva etc.. - hvilken farge er yndlingsfargen hennes? -hvilken farge har hun på tannkosten? -Hva er yndlingsplagget hennes? -Når fant det først ekysset sted? -Hvor liker hun å ha sex? -hva er yndlingsstillingen hennes? -Når hadde dere sist sex? -osv.. Andre forslag??? Urghh.... farlig lek. Hvis jeg skulle gifte meg med en fyr og han faktisk svarte på de spørsmålene jeg har uthevet der, så ville det bryllupet hengt i en veldig tynn tråd. Nå ville jeg nok aldri hatt noe utdrikningslag uansett, i hvert fall ikke om jeg var garantert at det ikke ble utdriting, stripping, krigsleker og annet tull. Er nok veldig lite barnslig akkurat på det området, for det er ikke mange forslag her jeg faller for...
Gjest boobla Skrevet 1. august 2010 #14 Skrevet 1. august 2010 Urghh.... farlig lek. Hvis jeg skulle gifte meg med en fyr og han faktisk svarte på de spørsmålene jeg har uthevet der, så ville det bryllupet hengt i en veldig tynn tråd. Nå ville jeg nok aldri hatt noe utdrikningslag uansett, i hvert fall ikke om jeg var garantert at det ikke ble utdriting, stripping, krigsleker og annet tull. Er nok veldig lite barnslig akkurat på det området, for det er ikke mange forslag her jeg faller for... ok, så det forlaget et annen plass, så bare skrev det her, siden det var en slik tråd
Niennas Skrevet 6. august 2010 Forfatter #15 Skrevet 6. august 2010 Takk for forslag! Hva med en skikkelig "fjortiss-jentekveld"? Type ansiktsmaske, masse grønnskaker+dip, singstar, Twister osv. Veldig lurt hvis det er på budsjett iallefall, men du må jo se det ann på bruden. Noen er jo veldig Bridezella, og da tror jeg nok ikke hun blir fornøyd med gulerøtter med holiday-Dip og Britney på Playstation
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå