Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Gjest Serena
Skrevet

Hvordan fjerner dere støv og skitt fra dataskjermen?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Skjermrens. Sikkert ikke nødvendig med det spesielt, men man får hvertfall kjøpt det der man kjøper pc.

Skrevet

Veldig lett fuktet mikrofiberklut.

Gjest scorpius
Skrevet

Hmmm... det skal jeg prøve ut. Har alltid vært litt småredd for å ødelegge skjermen.

Takk for tips :)

Skrevet

Sprayer litt jif universal på torky-papir, så tørker jeg av. Fungerer kjempebra! :)

Skrevet

Skjermer man får i dag er stort sett LCD-skjermer (flatskjermer). Disse kan du rengjøre med en lett fuktig klut. Å kjøpe egne rengjøringsmidler og remedier for dette, er - for en normal bruker - ikke nødvendig. Man skal bare huske at en pc/laptop består av mye elektronikk, og at elektronikk stort sett ikke er så glad i vann. Derfor en fuktig klut, og ikke en som det "fosser" vann ut fra.

Har du en av de gode gamle CRT-skjermene (med billedrør - ikke flatskjerm), er det de som mener at man skal være mer forsiktig pga statisk elektrisitet. Her gjelder det for så vidt det samme. Så lenge man ikke har en dryppvåt klut, skal dette gå bra. En lett fuktig klut gjør jobben.

Akkurat det samme prinsippet som når du rengjør tv'en din.

Lykke til :)

Gjest AnonymBruker
Skrevet

Veldig lett fuktet mikrofiberklut.

Samme her.

Skrevet

Pleier først å støvsuge den for å få vekk tøv i hjørner og på toppen,så bruker jeg en jiff...eller akuratt nå bruker jeg sprayen jeg fikk med kamera mitt(touth)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...