Gå til innhold

Virus som kan overføres seksuelt...

Fremhevede innlegg

Gjest Gjest
Skrevet

Jeg er nå i ferd med å få påvist et alvorlig virus som kan overføres blant annet seksuelt.

En ting er angsten for hvor farlig dette viruset er for meg, noe annet er angsten for at jeg allerede har eller kan komme til å overføre det til min kjære...

Jeg vet ikke om jeg egentlig lurer på noe spesielt, men jeg blir bare så engstelig.

Videoannonse
Annonse
Gjest AnonymBruker
Skrevet

Hva virus er dette, og hva mener du med at du er i ferd med å få påvist? Har du tatt en test og venter på svar, eller er svaret positivt?

Skrevet

Hva virus er dette, og hva mener du med at du er i ferd med å få påvist? Har du tatt en test og venter på svar, eller er svaret positivt?

Jeg har tatt en test, og den er positiv. Nå testes jeg igjen, for sikkerhets skyld, og det svaret er ikke kommet enda. Så ja, jeg har fått positivt svar, men venter på den formelle diagnosen.

Vil helst ikke si hvilket virus, da jeg foreløpig er en av to her i landet som har fått positivt svar. Da blir det litt personsensitivt, på en måte...

Gjest AnonymBruker
Skrevet

Jeg har tatt en test, og den er positiv. Nå testes jeg igjen, for sikkerhets skyld, og det svaret er ikke kommet enda. Så ja, jeg har fått positivt svar, men venter på den formelle diagnosen.

Vil helst ikke si hvilket virus, da jeg foreløpig er en av to her i landet som har fått positivt svar. Da blir det litt personsensitivt, på en måte...

Uff ja det kan jeg skjønne. Vil du si litt rundt det... hva som fikk deg til å teste deg, symptomer, smitte, er det behandling osv...?

Gir deg en god klem.

Gjest AnonymBruker
Skrevet

Jeg har opplevd noe av det samme.

I februar - mars fikk jeg vite at jeg hadde fått kjønnsvorter. Jeg prøvde å regne ut når jeg sånn ca hadde fått dette. Det kom fra en voldtektsmann. (ja det er under ett år siden det skjedde, og ja jeg klarer å ha sex i ettertid.)

Ikke hadde jeg bare fått det selv, men jeg har en kjæreste og da er han smittet også.

Jeg ble livredd, selvom det ikke er det verste viruset man kan få.

Så går jeg til helsesøster med dette her. Hun ser og hun sier at dette ikke er noe kjønnsvorter. Det skilte en mnd mellom besøkene hos lege kontra helsesøster. Ikke vet jeg om det har noe å si.

Så jeg lever i uvisshet.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...