Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har kjent gutten knapt fordi jeg er egentlig ikke klar for forhold for jeg tenker på en annen, men alikevel jeg fortelle denne gutten her hva jeg holder hemmelig med at jeg liker en annen og han liker en annen også men han har ikke fortelt meg det i det heletatt?

Jeg har heletiden sakt at han skal være åpent for meg fordi det er det han mangler..

altså jeg må liksom drive å grave fram svar fra han og til slutt da jeg ville ikke holde på mer så ble vi stille noen dager også måtte jeg spørre "Ja jeg var ærlig mot det og fortalte deg om han andre osv osv men jeg ville også ha han her" men det han sa var, jeg har lyst men vet ikke om det er lurt fordiii! dette måtte jeg grave: da vi hadde vår av/på så har jeg tenkt på hun andre?! sorry, så han har ikke i det heletatt tenkt å fortelle meg det mens vi holdt på tilbake de andre gangene? jeg følte meg brukt faktisk.. men sånn er det hvis du ikke tar sjansen da får du ikke vite hvordan gutter du bøør lige deg unna

sånne gutter er pyyse og stupid, jeg aksepter ikke sånne gutter til den dagen har jeg stoppet å snakke med han det har gått.. ca halvt år nå ; ) dette er kort summering men problemet hans er at han aldri har hatt kjæreste men det er ikke excuse for at han holder hemmelig hva han føler ? nettopp! blir bare pay-back ; )

hva med dere?

Videoannonse
Annonse
Gjest AnonymBruker
Skrevet

Og spørsmålet ditt er?

Skrevet

Har du/dere problem med å være åpent for hverandre ? : p

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...