Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Heisann!

Jeg er til vanlig ei litt sjenert jente. Utenom når det kommer til kontakt som skjer i beruset tilstand og/ eller når kontakten foregår over nettet eller mobilen.

Og jeg er litt sånn at når jeg vet hva jeg vil ha, så vil jeg gjerne ha det også!

Saken nå (skal prøve å holde det så kort som mulig):

(Kaller fyren for Tor)

To uker siden møtte jeg en gutt på en festival, og når kvelden var over, ble jeg med ham hjem og ble der til morgenen. Og i ettertid har han gitt uttrykk for at det var ei bra natt vi hadde hatt.

Denne helgen møtte jeg ham igjen, og etter en stund med kosing og klåing endte vi opp i teltet hans (ja, en ny festival).

Når han omsider dukket opp til gjengen vi var med (kompisgjengen hans, først og fremst), kom han rett bort til meg og ba folk flytte seg for å sitte med meg. Og før han kom, fikk jeg som respons når jeg hilste på kompisene hans at ;

"Skal jeg hente Tor til deg?" og

"Jeg skal hente ham til deg, jeg!".

(Noe som jeg tar som et godt tegn; De kjente til navnet mitt, og ville koble oss mer sammen. Noe jeg ikke tror de ville ha gjort om Tor hadde fortalt negative ting om meg).

Saken nå, er at jeg har lyst å møte ham igjen. Når man har huset for seg selv, er det ekstra fristende å få besøk av en man gjerne vil utforske mer i sengen med!.

Men. Det er jeg som har startet begge samtalene etter vi har vært ute.

Det var jeg som tok kontakt den første kvelden.

Det var jeg som tok initiativet å kysse først. Osv.

Gutter; (Jeg vet at alle gutter er forskjellige, og at han kan ha en annen oppfatning enn dere, men jeg spørr nå alikavel).

- Om du hadde vært Tor, hadde du likt at jeg hadde tatt kontakt igjen og hintet om at jeg var hjemme aleine og ville se deg igjen?

- Eller, ville du ha sett på meg som ei masete jente?

Ta også med flere kommentarer utenom de to spørsmålene om dere svarer:)

Takk!

Videoannonse
Annonse
Gjest AnonymBruker
Skrevet

Heisann!

Gutter; (Jeg vet at alle gutter er forskjellige, og at han kan ha en annen oppfatning enn dere, men jeg spørr nå alikavel).

- Om du hadde vært Tor, hadde du likt at jeg hadde tatt kontakt igjen og hintet om at jeg var hjemme aleine og ville se deg igjen?

JA: Jeg elsker jenter som tar initiativ. Jeg sliter med det selv, da det er vanskelig å tolke hva de vil!

Skrevet

Ta kontakt med han da og hør om han vil møtes. Hvis han ikkje gir deg noe å spille på er han ikkje interrisert.

Gjest gutt21
Skrevet

Gud så mange jenter jeg har "holdt på med" som aldri tar iniativet til noe som helst, og akkurat det der er bare slitsomt!

De elsker å henge med meg og har det utrolig morro, men gud de skal for all del ikke ta inativet til å kysse meg først mens vi sitter de i sofaen. Når jeg først har brutt isen, så har de råklinet med meg som bare det også.

Jeg må kysse, jeg må stryke, jeg må finne på ting å gjøre hele tiden. Joda jeg får det til, men det er faktisk ekstremt kjedelig for oss gutter om jenta aldri tar det første skrittet og lever etter den regelen om at gutter er de som må ta inativet.

Jeg hadde definitivt blitt glad om en jente tok et sånt iniativ. Hva har du å tape på det?

Eneste jeg reagerer på er at du er så opptatt av sex-biten men samtidig virker som du vil ha et seriøst forhold til fyren. Det er aldri lurt å fyre av kruttet med en gang. Den beste sexen jeg har hatt er med jenter jeg har datet en stund og kjent en del uker før man hopper til sengs.

BEGYNN Å TA INATIV DERE OGSÅ JENTER!

Skrevet

Takk for svar:)

-L- : La frem et hint om å finne på noe, men han blir borte på ferie en liten stund nå. Men man får se hvordan det går når timingen passer oss begge.

Gutt21: Ja, jeg har egentlig alltid vært ei jente som liker å ta initiativ, men er samtidig veldig sjenert. I de siste årene har jeg begynt å leve etter mitt yyndlingsmotto (carpe diem), og tenke at det som skjer det skjer. Og ingenting skjer om jeg ikke iallefall viser hva jeg vil.

Om det siste du nevnte;

"Eneste jeg reagerer på er at du er så opptatt av sex-biten men samtidig virker som du vil ha et seriøst forhold til fyren. Det er aldri lurt å fyre av kruttet med en gang. Den beste sexen jeg har hatt er med jenter jeg har datet en stund og kjent en del uker før man hopper til sengs."

For seint å gi meg det "rådet", når ting skjedde allerede første kvelden vi møttes.

Saken her er at dette var nytt for meg. Jeg har nesten konstant vært i forhold (2-3 stk) siden jeg var 14, og har ikke hatt denne "erfaringen" med å møtes og gjøre det begge føler for der og da.

Kall det One Night Stand om man vil, men siden jeg har hatt kontakt med ham etterpå, og ting har skjedd igjen, vil jeg ikke akkurat kalle det en ONS.

Og MÅ jeg definere forholdet allerede nå?

Enten sex eller seriøst?

Kaller det en sommerflørt jeg, og har det gøy og nyter møtene med ham. Eller er det bare dere gutter som får ha det gøy??..

Dette er min første sommer som singel på 5-6 år, og jeg er ikke ute etter en kjæreste.

.

Gjest AnonymBruker
Skrevet

Sjenerte, tafatte og innadvendte gutter liker at kvinnene tar initiativene...oss mer tøffe mannfolk forstår at vi er menn og ordner opp!

Skrevet

Sjenerte, tafatte og innadvendte gutter liker at kvinnene tar initiativene...oss mer tøffe mannfolk forstår at vi er menn og ordner opp!

Men de sjenerte guttene kan være veldig sjarmerende og skjønne. :)

• Liker 1
Skrevet

Takk for svar:)

-L- : La frem et hint om å finne på noe, men han blir borte på ferie en liten stund nå. Men man får se hvordan det går når timingen passer oss begge.

Gutt21: Ja, jeg har egentlig alltid vært ei jente som liker å ta initiativ, men er samtidig veldig sjenert. I de siste årene har jeg begynt å leve etter mitt yyndlingsmotto (carpe diem), og tenke at det som skjer det skjer. Og ingenting skjer om jeg ikke iallefall viser hva jeg vil.

Om det siste du nevnte;

"Eneste jeg reagerer på er at du er så opptatt av sex-biten men samtidig virker som du vil ha et seriøst forhold til fyren. Det er aldri lurt å fyre av kruttet med en gang. Den beste sexen jeg har hatt er med jenter jeg har datet en stund og kjent en del uker før man hopper til sengs."

For seint å gi meg det "rådet", når ting skjedde allerede første kvelden vi møttes.

Saken her er at dette var nytt for meg. Jeg har nesten konstant vært i forhold (2-3 stk) siden jeg var 14, og har ikke hatt denne "erfaringen" med å møtes og gjøre det begge føler for der og da.

Kall det One Night Stand om man vil, men siden jeg har hatt kontakt med ham etterpå, og ting har skjedd igjen, vil jeg ikke akkurat kalle det en ONS.

Og MÅ jeg definere forholdet allerede nå?

Enten sex eller seriøst?

Kaller det en sommerflørt jeg, og har det gøy og nyter møtene med ham. Eller er det bare dere gutter som får ha det gøy??..

Dette er min første sommer som singel på 5-6 år, og jeg er ikke ute etter en kjæreste.

.

Damer og menn må jo ha forskjellige meninger om ka insiativ er. Altså for meg er et inisativ når du faktisk spør han om dere skal finne på noe. Hinting er på en måte et inisativ da, men det er ikkje akuratt det som var temaet her. Eg tror menn og damer liker når den de er interrisert i tar inisativ, men det er ikkje like behagelig når em du ikkje er interrisert i tar inisativ.

Skrevet (endret)

Den beste sexen jeg har hatt er med jenter jeg har datet en stund og kjent en del uker før man hopper til sengs.

Deler den erfaringen, ja.

Jeg liker også jenter som tar initiativ, ikke bare for min, men for deres del. Min nåværende kjæreste hadde knapt rørt meg der nede etter tre måneder. En dag førte jeg hånda hennes ned, og hun tente helt sinnsykt. Ikke visste hun at hun tente på det engang!

Håper hun klarer å bli litt mer impulsiv og ikke er så redd for å måtte være snill pike hele tiden. Det er ikke noe stort problem, men vi menn ønsker også å bli vist at dere vil ha oss. Litt kjedelig å måtte dra i gang alt hver eneste gang. :)

Så svaret er soleklart ja. Vis initiativ!

Endret av Hank Moody

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...