Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg trenger en hettegenser, gjerne litt lang - sånn som går ned til rompa. Men ikke nødvendigvis.

Samme om det er med glidelås helt ned eller uten.

Vil vel helst ha med glidelås.

Er det noe sted jeg kan få tak i det? Jeg bor i Oslo, men drar nesten hvor som helst.

Trenger en god hettegenser til jeg skal på tur.

Videoannonse
Annonse
Gjest AnonymBruker
Skrevet

Hettegensere har de da overalt. ta deg en tur på Cubus f eks, der bugner det.

Gjest Pucifer
Skrevet

Vet ikke hvor det finnes pr i dag, men jeg kjøpte en lang hettegenser på Cubus en gang i tiden.

Ellers kommer det jo litt ann på hva slags type hettegenser du vil ha med tanke på motiver og slikt.

Finnes den rocka butikken over Body Shop ved Karl Johan enda? Lenge siden jeg har vært i Oslo... Der finnes det iallefall (eller fantes, dersom butikken ikke er der lengre) massevis av hettegensere som er skikkelig gode å gå i, men da gjerne med motiver av diverse metal-band, reggea artister etc etc.

Vet også at en av sidegatene på Karl Johan, se mot slottet så ligger gaten inn til venstre..husker ikke hvilken gate der heller :fnise: ... var det en butikk med litt skater/snowboard klær med noen kule hettegensere.

Uff, kanskje mer til rot enn til hjelp...husket plutselig hvor lenge siden det var siden jeg hang rundt i Oslo :fnise:

Gjest scorpius
Skrevet

De er vel hettegensere i de alle fleste butikker... :)

Gjest scorpius
Skrevet

De er vel hettegensere i de alle fleste butikker... :)

Skrevet

Jeg er aldri i sentrum av Oslo, og jeg har ikke shoppet på mnd-vis. Orker ikke gå omkring og lete, så derfor jeg spør dere her. Skal se meg litt omkring på kjøpesenter og kanskje stikke en tur til Oslo og se.

Hehe, sikkert litt dumt å spørre om dette, siden hettegenser fins overalt. Men jeg ser etter en enkel-farget uten motiv som er god å ha på seg - kanskje fleece inne. Kanskje sporten har?

Skrevet (endret)

Bik bok har ofte lange ensfargede hettegensre som går til rumpa. Deilige.

Kjøpte selv denne nylig:

Hettegenser

Ellers har H&M, Cubus eller Gina Tricot også nesten garantert lange hettegensre :)

Endret av SummerJoy
Skrevet

Ja, den så god ut :)

Skal ta meg en tur imorgen å se. Tror jeg må være den eneste jenta som ikke liker å shoppe, men iblandt ¨må man ha nye klær, hehe ...

Takk for alle svar!

Skrevet

De har ofte på gina tricot, cubus, HM, bikbok, og carlings om du ønsker veldig store gensere;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...