Gjest Anonymous Skrevet 29. september 2003 #1 Skrevet 29. september 2003 Flytter til Oslo litt før jul nå, og må hive meg rundt i jobbsøkinga igjen gitt. Dette året jeg har jobbet i Bodø har jeg jobbet i helsesektoren, og har trivdes med det. Har ikke utdannelse i området, annet enn allmennefag fra VGS, men har jo opparbeidet meg litt erfaring fra PU-tjenesten og sykehjem. Vet at jeg har mest lyst å fortsette å jobbe med psykisk utviklingshemmede, men hvordan søker jeg på slike jobber i Oslo? Og hvor?? Hvem tar jeg kontakt med, om man ser bort fra Adecco, Aetat osv? Jeg er totalt ukjent i Oslo, og ser med gru på denne jobbletinga jeg...........
Labella Skrevet 29. september 2003 #2 Skrevet 29. september 2003 Jeg vil tro bydelsadministrasjonene kan være et godt sted å starte. Ring eller skriv til de bydelene du er interessert i å jobbe i for å få vite hvilke PU-boliger, sykehjem, eller annet du er interessert i, som ligger i bydelen. Det er også stor sjanse for at administrasjonen har en viss oversikt over hvor det er behov for folk.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå