Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg kjøpte en ferievanner til plantene mine: http://www.enklereliv.no/productDetails.aspx?catId=0&pId=2825 og kom hjem til tre ødelagte planter... Den ene var druknet helt og det rant vann utover på gulvet, den andre fikk også alt for mye vann, mens den tredje tørket ut?!?! Jeg er heelt sikker på at jeg har stilt de inn riktig, gikk nøye gjennom hvordan jeg skulle gjøre det med damen i butikken og leste bruksanvisningen. jeg er faktisk veldig glad i plantene mine, så var ekstra nøye.

Også lurer jeg på, når dette produktet har ødelagt alle plantene mine har jeg krav på erstatning for plantene? Jeg vet ikke om det bare er jeg som syns planter er temmelig dyre, men som student kan jeg ikke bare kjøpe 3 nye helt uten videre.

Er det helt greit å selge et produkt som ikke funker? 3 av 3 kjøpte virket ikke og ødela 3 relativt dyre planter!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Neppe. Du er jo selv ansvarlig for å teste ut at det fungerer før du reiser din vei.

Skrevet

Jeg satt de på to dager før jeg dro og på de dagene kom det bare noen dråper så regnet med at det gikk bra. Hadde ikke tid til å teste en hel uke. Men du har kanskje rett i at jeg burde gjort det.

Virker bare så urett...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...