Gjest Gjest Skrevet 6. oktober 2010 #22 Skrevet 6. oktober 2010 Du skriver at sexy ikke er ment å være sexy i utgangspunktet når du definierer og jeg har enda ikke observert en gutt som prøver å være sexy når han runker. Det bare skjer. Derfor velger jeg å kalle det sexy Men hva har definisjonen å si for følelsene det bringer i meg? Pussig egentlig at noen ikke vet forskjellen på sexy og opphissende? Sexy er noe en person er, mens opphissende er en seksuell handling noen gjør
AnonymBruker Skrevet 6. oktober 2010 #23 Skrevet 6. oktober 2010 www.cam4.com Jeg pleide å runke mye der før for tilskuere. På en god dag var det opptil 30 folk som kikket på meg og chattet med meg, ganske spennende Takk
Gjest jeansgutt21 Skrevet 6. oktober 2010 #24 Skrevet 6. oktober 2010 jEG ELSKER Å SE GUTTER RUNKE, HØRE DE lage lyder og stønne. Liker gutter som ikke bruker så lang tid på å komme. Jeg liker menn som er så kåte at de spruter fort. Jeg blir veldig opphisset av å se når de kommer. Spruten er vanvittig deilig å se Og hvordan de puster, oppførere seg like før orgasmen Det går vilt for seg når jeg har mine diggeste runketimes. heftig spruting å sykt vill stønning. Når jeg er som mest kåt å sexgal, runker jeg hele natta å får orgasme om og om igjen, helt hes å nesten ikke stemme igjen på morrane, digg as:)
Gjest espen Skrevet 6. oktober 2010 #25 Skrevet 6. oktober 2010 Som mange andre menn har jeg også en fantasi om å runke foran en ukjent dame. Han tent meg noe så sinnsykt å få lov til å gjøre det. Runke samtidig som noen sitter å ser på og nyter det. Hadde vært utrolig digg å fått orgasme foran en fremmed dame som nyter det hun ser
Gjest Xelle Skrevet 7. oktober 2010 #26 Skrevet 7. oktober 2010 Det er morsomt aa se paa, ikke sexy eller opphissende. Gir meg ingenting aa se paa fremmede menn, blir bare for kleint og latterlig. Aa se typen derimot er digg.
AnonymBruker Skrevet 7. oktober 2010 #27 Skrevet 7. oktober 2010 Dette handler absolutt ikke om rettskriving. Det handler om begrepsforvirring. Hvis noen synger, så sier man ikke at vedkommende prater. Giiid så nøye. Ta deg heller en runk og ro ned nervene dine. Helst en opphissende runk (fremfor en sexy runk) så du ikke klikker i vinkel.
Gjest Gjest Skrevet 9. oktober 2010 #28 Skrevet 9. oktober 2010 Hei Leah Takk for hyggelig feedback. Føler meg ikke som noen blotter (sikkert flere som tenker det om innlegget mitt). Når det gjøres på cam så er det jo de som ser på som velger dette. Og med kvinnen på hotellet så ble "settingen" slik at hun tittet inn på mitt rom. Selv om det var etter mitt ønske. Leah (eller andre jenter som liker og se på): Hva er det som tenner mest med og se på menn som runker? Liker dere - rask runking. - seige tak runking. - blanding av de to. - hva med sædspruten er den opphissende. - hvor viktig er det og kunne se ansiktet på mannen. - hva tenker Dere på når/ om Dere ser en som runker. Trådstarter her Det som tenner meg er å se menn som nyter det... Sånn rask klinisk runking, der jeg tenker at "nå får han brannsår snart", er ikke noe for meg. Det må være varierende runking, at de stryker seg selv på andre plasser enn bare kuken... Sædspruten er ikke det viktigste for meg. Tenner mer på å se ansiktet når han kommer og lydene han lager. Tror jeg er veldig avhengig av auditiv stimulering, for stønning og pusting (i normale former) er vannvittig opphissende. Så både å se ansiktet og høre at han er opphissa er viktig for meg!!!
Askael Skrevet 9. oktober 2010 #29 Skrevet 9. oktober 2010 Jeg trenger ikke nettsider, for jeg har en kontakt på skype som står for underholdningen.
Gjest ospen Skrevet 18. oktober 2010 #30 Skrevet 18. oktober 2010 jeg sitter å runker nå og det er deilig å ta på minn pikk som er så hard og stiv det er ikke lett åtaste og runke på samme tid håper du vil se på meg mens jeg runker det hadde vert deilig jeg runker hver dag og der det passer meg å ha en fredelig kropskos med meg ute og inne nå er kuken minn har og stiv å ta på-deilig årunke nå og ta på pikken er helt deilig og opphissende det er bare deilig
AnonymBruker Skrevet 18. oktober 2010 #31 Skrevet 18. oktober 2010 jeg sitter å runker nå og det er deilig å ta på minn pikk som er så hard og stiv det er ikke lett åtaste og runke på samme tid håper du vil se på meg mens jeg runker det hadde vert deilig jeg runker hver dag og der det passer meg å ha en fredelig kropskos med meg ute og inne nå er kuken minn har og stiv å ta på-deilig årunke nå og ta på pikken er helt deilig og opphissende det er bare deilig Ikke lett å taste nei? Ser jo det. Du har jo runket bort alle punktumene! 1
Gjest joakim Skrevet 28. oktober 2010 #32 Skrevet 28. oktober 2010 bare å kontakt meg å er gigoloen her i bygda og er altid gratis :gjeiper: er kjent som bygdepulern.. bare å kontakt meg vis noen vill se
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå