Gjest gjesti Skrevet 28. juli 2010 #1 Skrevet 28. juli 2010 Jeg lurer på om barnet ditt har den samme hårfargen som da den var baby? hvis ikke hvilken farge hadde småtten som baby og hvilken har den fått idag? jeg har en liten jente på 5 mnd som ser ut som en liten hamster om dagen, litt blond, litt rødlig og brun om hverandre.. er veldig spent på hva utfallet blir :0) gøy å høre andres erfaringer? når setter den endelige hårfargen seg hos barnet, noen som vet?
HedvigR Skrevet 28. juli 2010 #2 Skrevet 28. juli 2010 Jeg hadde lysebrunt hår de første 5-6 åra av mitt liv, så gikk det over til mellom/mørkebrunt med rødskjær i
Gjest Pucifer Skrevet 28. juli 2010 #3 Skrevet 28. juli 2010 Jeg hadde kullsvart hår når jeg ble født...dette varte til jeg ble ca 6 mnd hvor alt håret forsvant. Når det vokste ut igjen så hadde jeg helt platinablondt hår...dette hadde jeg frem til jeg begynte på skolen, da fikk jeg litt mer mørkeblondt/kommunegrått. I dag har jeg veldig blandede farger i håret. Ser helt rart ut egentlig Mørkeblondt/brunt, med striper av svart, rødt og blondt... IKKE farget det slik, helt naturlig. Også noen grå hår her og der da.
Anglofil Skrevet 28. juli 2010 #4 Skrevet 28. juli 2010 Jeg hadde nesten svart hår da jeg ble født, men fikk helt lyst blondt da jeg var rundt ett år. I dag har jeg blondt hår, men ikke like lyst som da jeg var liten. Mvh Yvonne
Gjest Cupcakes Skrevet 28. juli 2010 #5 Skrevet 28. juli 2010 har ingen barn enda selv, men vet at når jeg ble født hadde jeg komunegrått hår, dette ble byttet ut med platinablondt som i løpet av barneskolen ble komunegrått igjen
Gjest fersk lærer Skrevet 28. juli 2010 #6 Skrevet 28. juli 2010 Jeg trodde de fleste hadde lysere hår da de var små enn det de har i voksen alder.
effy Skrevet 28. juli 2010 #7 Skrevet 28. juli 2010 Gutten min på 1 år har rødlig hår, men regner med at det kommer til å bli mørkeblondt når han blir eldre.
SummerJoy Skrevet 28. juli 2010 #8 Skrevet 28. juli 2010 (endret) Jeg hadde lys blond de første årene av mitt liv. Ble gradvis mørkere, og ved 4 års alder hadde jeg tykt mørkebrunt nesten svart hår, og det har jeg enda. Min lille snuppe er helt lys lys blond nå, og jeg lurer på om hun beholder det eller ikke. Endret 28. juli 2010 av SummerJoy
Gjest wild bird Skrevet 28. juli 2010 #9 Skrevet 28. juli 2010 Min eldste hadde lyst hår da han ble født, var helt hvit i håret som liten og ungdom, og er nå ganske mørk blond. Han er 22. Yngstemann var mørk da han ble født, var veldig lys i håret som liten, men ble mørk blond da han ble litt større og er det fortsatt. Han er 18.
Gjest AnonymBruker Skrevet 28. juli 2010 #10 Skrevet 28. juli 2010 Jeg hadde krusete sort hår når jeg ble født, og lysebrunt frem til jeg ble 5, hvor håret forandret seg og ble blondt. Nå har jeg kommune-brunt hår.
Gjest Atanih2 Skrevet 28. juli 2010 #11 Skrevet 28. juli 2010 Da jeg var liten, hadde jeg vel nærmere det man kaller jordbærblondt. Nå er min naturlige farge mørkere brunt
Ms.Blaise Skrevet 28. juli 2010 #12 Skrevet 28. juli 2010 Mitt barn hadde rødlig hår med litt mørkeblondt i når han ble født. Nå har han mørkeblond farge med et aldri så lite rødskjær i. Jeg ble født med svart hår, og har nå mørkebrunt hår.
Gjest AnonymBruker Skrevet 28. juli 2010 #13 Skrevet 28. juli 2010 Jeg hadde helt lyst/hvitt hår da jeg var liten (også baby, men da hadde jeg generelt lite hår ), i løpet av barneskolen ble det vel litt mer "vanlig" blondt i gulskalaen, innen jeg var 20 var det litt mørkere og fram til jeg ble 30 ble det mørkere og med mindre "gull" i (det kan også ha å gjøre med at jeg flyttet nordover og var mindre ute om sommeren, så det ikke blir bleket noe særlig). Nå når jeg er 33 er det vel mellomblondt med tendenser til å gråne, tror jeg.
Gjest Jane E Skrevet 28. juli 2010 #14 Skrevet 28. juli 2010 Mine barn har hatt kullsort hår når de har blitt født. Det har blitt borte eller blitt lysere, helt til nesten hvitt (3 - 4 årsalder) før det har mørknet igjen.
The Kitten Skrevet 29. juli 2010 #15 Skrevet 29. juli 2010 Jeg hadde lyst hår som barn. Nå er håret mitt brunt.
NovaFlare Skrevet 8. september 2010 #16 Skrevet 8. september 2010 Jeg ble født med rødbrunt mørkt hår, og i dag er jeg naturlig lysblond. Begge mine foreldre er blonde, men min far er blitt mørk blond med årene.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå