Just-A-Girl Skrevet 28. juli 2010 #1 Skrevet 28. juli 2010 Hei, date'et en kar i over en mnd, nærmer oss kjærester, møtes nesten hver dag.. for tidlig å si jeg er glad i deg? hvor lenge bør man vente?
Supramundane Skrevet 28. juli 2010 #3 Skrevet 28. juli 2010 Man bør ikke noe som helst etter min mening. Når du føler det kan du si det. Jeg sa til mannen min at jeg elsket han etter en måned, fordi jeg oppriktig følte det. (Det gikk forresten veldig bra det også. )
MissStiles Skrevet 28. juli 2010 #4 Skrevet 28. juli 2010 Føler du at du er der hvor man sier "glad i deg", så si det. Synes heller ikke det er for tidlig.
Gjest Pucifer Skrevet 28. juli 2010 #5 Skrevet 28. juli 2010 Du burde vente til det har gått minst 3 måneder, 4 dager og 6 timer ... Herregud...det kommer jo ann på om du føler for å si det, hva slags personer dere er, om det faller seg naturlig...KG = ett fasitsvar?
¤Linda¤ Skrevet 28. juli 2010 #6 Skrevet 28. juli 2010 Æhhh.. så hyggelig svar,Pucifer.. Enig med de over!
Just-A-Girl Skrevet 28. juli 2010 Forfatter #7 Skrevet 28. juli 2010 ja, jeg er glad i han og har lyst til å si det. bare bittelitt redd han skal freake ut, men tror egenutvikling ikke det.. vil bare gjøre dette riktig da jeg er forelsket som aldri før :D
estrella Skrevet 28. juli 2010 #8 Skrevet 28. juli 2010 Å si at du er glad i han er jo bare hyggelig å høre, å si at du elsker han er kanskje litt mer skummelt, både for deg og han? Men jeg tror ikke det finnes noen fasit, jeg sa at jeg elsker deg til kjæresten min relativt tidlig. Det var fordi jeg følte det slik. Hun har i etterkant sagt at hun ble litt stressa ..hun var ikke helt klar for å si det tilbake og fikk dårlig samvittighet osv, men jeg forventa da ikke at hun skal si det tilbake selv om jeg gjorde det
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå