pusleline Skrevet 28. juli 2010 #1 Skrevet 28. juli 2010 Har fått anbefalt sol"kremen" P20. Har sensitiv hud, får fort varmeutslett/eksem, blir ikke veldig rød, men heller ikke brun. Har fått tips om å kjøpe P20 på Gardermoen (kun der de har den i Norge tror jeg). Den selges i store mengder på strendene i Spania mm. Dette er en solbeskyttende olje faktor 20 som du smører på på morgenen og lar trekke godt inn før du går ut i sola. Det skal holde med en dose per dag. Oljen lukter delvis alkohol, noe som gjør meg litt skeptisk ift sol. Men, den fungerer!! Jeg er ikke av typen som ligger i sola hele dagen, men ved normal aktivitet utendørs i "syden"sol fungerer den. Det blir flekk dersom du har glemt å smøre et område, så det er tydelig at den fungerer. Men, jeg lurer på om det er flere som har erfaring med denne sol"oljen"?
Gjest AnonymBruker Skrevet 29. juli 2010 #2 Skrevet 29. juli 2010 Jeg har brukt den noen ganger, fungerer kjempebra:)Lettvint å slippe gjentatte smøringer, men ender alltid opp med å smøre etpar ganger i løpet av dagen. Bruker annen krem i ansiktet, faktor 30 der;) De selger den på Nomaden og tror eg...og mener eg har sett den på parfymeri og:) Ville nok kjøpt den her hjemme og ikke på stranden i Spania. Men vanligvis bruker eg Pizbuin og Nivea solkremer.
ejoty Skrevet 29. juli 2010 #3 Skrevet 29. juli 2010 Den selges også hos Nomaden som en annen nevner(hadde den i hvert fall for en måned siden), men der er den dyrere enn på Gardermoen. Jeg er godt fornøyd med den. Sønnen til en kollega er plaget med lignende som deg, og jeg tror han var fornøyd. Var i hvert fall via kollegaen min jeg fikk den anbefalt.
aline Skrevet 29. juli 2010 #4 Skrevet 29. juli 2010 De selger den på helsekostbutikker også i norge, det var der jeg kjøpte den. Kjøpte både P20 og P10. Helsekosten anbefalte den på det sterkeste, det skal være en av de mest solgte solkremene i europa nå og med masse gode tilbakemeldinger. Selv er jeg kjempefornøyd. Jeg hater klissete kremer, denne smører jeg på huden, lar den trekke inn også er det som om det aldri var smurt noe, i den forstand at den ikke klisser, selv om jeg danser i sola og blir god og svett så kjennes det ikke at den er på huden, annet en at jeg overhode ikke blir brent med den. Ergo virker den godt på min hud, den sitter hele dagen og lukta forsvinner etter kort tid. Det skal også være en av solkremene med MINST kjemiske tilsetningsstoffer, så så rent som du får det, til tross for alkohol.
pusleline Skrevet 1. august 2010 Forfatter #5 Skrevet 1. august 2010 Takk for tilbakemeldinger!! Jeg følte meg trygg på at det var en god løsning, men en blir jo litt usikker når det tilsynelatende ikke er noen andre som har hørt om produktet... Kjempefint å få backup;) Den skal kjøpes inn på Gardermoen på vei til varnere strøk om noen dager; )
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå