FatallyYours Skrevet 28. juli 2010 #2 Skrevet 28. juli 2010 Jeg tror ikke på at mennesket er skapt for monogamitet, og ikke at vi er skapt for kun å ha lyst på ett menneske hele livet... Så for meg er utroskap å lyve om andre forhold.
Gjest Rosemor Skrevet 28. juli 2010 #3 Skrevet 28. juli 2010 (endret) Jeg får svare som jeg har gjort i alle andre tråder med samme spørsmål: Det varierer fra forhold til forhold hvor grensene går. I vårt forhold er det slik at: "Hvis du gjør noe du ikke kunne gjort mens partneren ser/hører på, er utroskap". Og til FatallyYours: At du mener at du ikke er skapt for monogamitet, betyr vel ikke at andre ikke er det? Endret 28. juli 2010 av Rosemor
FatallyYours Skrevet 28. juli 2010 #4 Skrevet 28. juli 2010 Jeg får svare som jeg har gjort i alle andre tråder med samme spørsmål: Det varierer fra forhold til forhold hvor grensene går. I vårt forhold er det slik at: "Hvis du gjør noe du ikke kunne gjort mens partneren ser/hører på, er utroskap". Og til FatallyYours: At du mener at du ikke er skapt for monogamitet, betyr vel ikke at andre ikke er det? ja det skriver jeg jo så tydelig. JEG mener.... og JEG mener at INGEN er det, spesielt ikke menn, og en god del damer.
Gjest Rosemor Skrevet 28. juli 2010 #5 Skrevet 28. juli 2010 ja det skriver jeg jo så tydelig. JEG mener.... og JEG mener at INGEN er det, spesielt ikke menn, og en god del damer. Jeg syntes bare det var litt morsomt at du mener at jeg (i egenskap av å være menneske) ikke er skapt for å være monogam, når jeg selv mener at jeg er det.
I Grosny Skrevet 28. juli 2010 #6 Skrevet 28. juli 2010 (endret) Jeg tror ikke på at mennesket er skapt for monogamitet, og ikke at vi er skapt for kun å ha lyst på ett menneske hele livet... Så for meg er utroskap å lyve om andre forhold. Jeg tror også at grensen går ved løgn og bedrag, og ved å tråkke over avtalte grenser. Så det å fjerne alle regler er den sikreste beskyttelse mot regelbrudd. Skal man ha grenser , så bør man avtale realistiske grenser, som begge kan leve godt med. Litt forhandling, litt gi og ta. Men det at ingen er monogame tror jeg ikke på. Mange lever livet i behagelig monogami. Hvis ingenting er avtalt, så vil et seksuelt nytende tungekyss være noe som går over streken for mange. Jeg hadde ikke likt slikt. Og de fleste synes vel at sex uten kondom er utroskap. Endret 28. juli 2010 av I Grosny
Supramundane Skrevet 28. juli 2010 #7 Skrevet 28. juli 2010 Den grensen er forskjellig fra par til par. For meg og min mann er det seksuell kontakt med andre, romantisk oppmerksomhet ovenfor andre - i det hele tatt ting vi ikke ville gjort dersom den andre så på. Det er en veldig grei grense å ha.
Gjest gjest Skrevet 29. juli 2010 #8 Skrevet 29. juli 2010 hm..finner stadigvekk svarte, lange og litt bølgete hårstrå hjemme hos oss. Jeg har ingen venner som har langt svart/brunt bølgete hår...fant tilogmed et hårstrå som ikke var mitt i senga vår. Jeg har samlet litt på de (ikke alle), og har tre stykker som er helt like. Jeg er gift med en mann som er veldig opptatt av at jeg skal se bra ut og være fast og fin i figuren, hvilket jeg ikke er. Bør jeg bli bekymret? han viser ingen tegn på at han har noe på gang med en annen..det er bare deiise hårstråene som jeg finner stadig vekk og derfor lurer jeg... hva hadde dere tenkt?
FatallyYours Skrevet 29. juli 2010 #9 Skrevet 29. juli 2010 Jeg syntes bare det var litt morsomt at du mener at jeg (i egenskap av å være menneske) ikke er skapt for å være monogam, når jeg selv mener at jeg er det. nå kverulerer du, jeg svarer jo bare på hva JEG mener er utroskap, og hva JEG mener ikke mennesket er skapt til.
Plommetreet Skrevet 29. juli 2010 #10 Skrevet 29. juli 2010 Jeg, megselv og plommetreet. Jeg tror man velger selv om man vil være monogam eller ikke. Og utro mennesker ikke vil være monogame. Jeg setter grensen der jeg gjør noe jeg ikke kan si til min elskede at jeg gjør. Jeg tror også folk kan tilgi utroskap hvis de vil. Noen vil ikke.
Plommetreet Skrevet 29. juli 2010 #11 Skrevet 29. juli 2010 hm..finner stadigvekk svarte, lange og litt bølgete hårstrå hjemme hos oss. Jeg har ingen venner som har langt svart/brunt bølgete hår...fant tilogmed et hårstrå som ikke var mitt i senga vår. Jeg har samlet litt på de (ikke alle), og har tre stykker som er helt like. Jeg er gift med en mann som er veldig opptatt av at jeg skal se bra ut og være fast og fin i figuren, hvilket jeg ikke er. Bør jeg bli bekymret? han viser ingen tegn på at han har noe på gang med en annen..det er bare deiise hårstråene som jeg finner stadig vekk og derfor lurer jeg... hva hadde dere tenkt? Bør du være bekymret? Absolutt. Bare det at du har mistanken bør bekymre deg! Jeg vet det finnes mye hysteriske kvinfolk der ute, men de fleste av oss vet ting utelukkende pga. magefølelsen!
Piper Skrevet 29. juli 2010 #12 Skrevet 29. juli 2010 Jeg tror ikke på at mennesket er skapt for monogamitet, og ikke at vi er skapt for kun å ha lyst på ett menneske hele livet... Så for meg er utroskap å lyve om andre forhold. Og det handler vel ikke om å ha lyst på andre mennesker, men rett og slett å gjøre ellr ikke gjøre noe med det? To vidt forskjellige ting mener nå jeg, for det er forskejll på å ha lyst på andre, men aldri gjøre noe med det, og det å ha lyst på andre og gjøre noe med det. Og for meg er utroskap, det han ikke kan gjøre når jeg er i samme rom og hører det han sier og ser det han gjør.
Anglofil Skrevet 29. juli 2010 #13 Skrevet 29. juli 2010 Får vår del går vel grensen ved flørting, men det er jo veldig situasjonsbetinget. Det er f.eks ikke spesielt greit hvis kjæresten danser tett med en fremmed dame, men om han danser swing med en tidligere venninne så blir det noe annet. Men generelt sett så er det ikke greit med kyssing, overdreven klemming, flørting, romantisk oppmerksomhet etc. Mvh Yvonne
allover Skrevet 29. juli 2010 #14 Skrevet 29. juli 2010 I det øyeblikket du innleder "noe" (stemning, handling, prat, følelser...) som du føler du ikke kan dele med din mann fordi det er f e i l - da er det snakk om utroskap.
Brooke Penelope Skrevet 29. juli 2010 #15 Skrevet 29. juli 2010 Vi har regelen om at vi ikke skal blande noen form for kroppsvæske med noen andre I vårt forhold er det slik at: "Hvis du gjør noe du ikke kunne gjort mens partneren ser/hører på, er utroskap". Helt enig i dette!
Gjest AnonymBruker Skrevet 30. juli 2010 #16 Skrevet 30. juli 2010 Vi har regelen om at vi ikke skal blande noen form for kroppsvæske med noen andre Helt enig i dette! Så hvis du bruker kondom er det greit? :gjeiper:
Gjest gjest Skrevet 30. juli 2010 #17 Skrevet 30. juli 2010 Bør du være bekymret? Absolutt. Bare det at du har mistanken bør bekymre deg! Jeg vet det finnes mye hysteriske kvinfolk der ute, men de fleste av oss vet ting utelukkende pga. magefølelsen! skrekk og gru...håper inderlig jeg tar feil.. avogtil kan det være vanskelig å skille magefølelse fra hysteri. jeg får bare prøve å tenke rasjonelt. time will uansett show.
Medlem Skrevet 30. juli 2010 #18 Skrevet 30. juli 2010 (endret) Åpenbar flørting, kyssing og selvsagt sex. Eller anderledes sagt - når den ene partneren foretar seg noe som den andre ikke aksepterer. Endret 30. juli 2010 av Medlem
I Grosny Skrevet 30. juli 2010 #19 Skrevet 30. juli 2010 Bør du være bekymret? Absolutt. Bare det at du har mistanken bør bekymre deg! Jeg vet det finnes mye hysteriske kvinfolk der ute, men de fleste av oss vet ting utelukkende pga. magefølelsen! Magefølelsen er viktig. Jeg tror at hvis man føler at man har noe godt inni magen på feil dame, så kan det være et tegn på at man er utro.
Gjest AnonymBruker Skrevet 30. juli 2010 #20 Skrevet 30. juli 2010 Magefølelsen er viktig. Jeg tror at hvis man føler at man har noe godt inni magen på feil dame, så kan det være et tegn på at man er utro. Lange svarte hår i senga.... Sorry ass. Det finnes ingen annen forklaring suppelure. Og han kommer til å ljuge. Sjekk mobilen!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå