Gå til innhold

Ang. virus...

perry

Anbefalte innlegg

Hvis jeg har et oppdatert virusprogram og sjekker hotmailen mens jeg er på nettet, vil norman stoppe infisert mail hvis jeg prøver å åpne dem da? Fikk noen mail fra ukjente avsendere som jeg ikke åpnet, bare slettet, men norman sa ingenting.

PS Mailene var på rundt 150 kB

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Så vidt jeg vet har Hotmail egen virus scanning. Hvis du hadde åpnet/prøvd å laste ned filene ville du mest sannsynlig blitt nektet. Norton ser vel ikke det viruset før du prøver å laste det ned på maskinen.

Men som sagt, Hotmail skal være trygt. Jeg har ikke opplevd noe annet (og ja, jeg har fått virus dit).

Lykke til12

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Hege

Hei!

Bra du slettet dem. Det er McAfee som scanner hotmail,men jeg tror de bare scanner vedlegg, og en del virus kommer direkte fra mailen.

Jeg kjenner ikke Norman, den jeg går ut fra at du kan få "ham" til å sjekke dette også. Men jeg er ikke sikker på hvordan.

Det er så mange her som er mye flinkere til denslags enn jeg er, så kanskje du får svar icon_smile.gif12

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 4 uker senere...
Gjest Anonymous

On 2002-05-02 10:31, perry wrote:

Hvis jeg har et oppdatert virusprogram og sjekker hotmailen mens jeg er på nettet, vil norman stoppe infisert mail hvis jeg prøver å åpne dem da? Fikk noen mail fra ukjente avsendere som jeg ikke åpnet, bare slettet, men norman sa ingenting.

PS  Mailene var på rundt 150 kB

husk!ikke alle virus taes av antivirusprogr.!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har Norman og det tar det meste. Har ikke hatt virusangrep på PC'n etter at jeg installerte den.

Den er en av de bedre etter min mening - sikkert også fordi jeg får den gratis.12

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 1 måned senere...

Annonse

Hvis du har en oppdatert versjon av norman , tar den de fleste virus..

Hvis du får virusmail, slår Norman til når du prøver å åpne/lagre det virusinfiserte vedlegget.. :wink:

- zap

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...