Gjest AnonymBruker Skrevet 28. juli 2010 #1 Skrevet 28. juli 2010 Du er min aller beste venn, vi liker de samme tingene, har de samme verdiene og vil omtrent det samme med livene våre...og jeg er ufattelig glad i deg for den snille, omtenksomme og hjertevarme personen du er. Vi har også gjort den samme store feilen i livet, du og jeg....vi forvekslet vennskap med kjærlighet, vi giftet oss og fikk barn sammen....Savnet etter lidenskap. begjær og det å bare være kjærester har jeg gjemt langt der inne, og tenkt at det sikkert ikke er så farlig, vi er jo verdens beste venner. Det skjærer meg i hjertet når jeg nå innser at jeg ikke kan fortsette å leve sånn. Jeg ønsker meg et kjælighetsliv med sex, begjær, lidenskap og vennskap mer enn noe annet. Kanskje finner jeg det aldri, men jeg kan ikke fortsette å leve på en løgn og føre deg bak lyset. Du fortjener så uendlig mye mer enn det jeg er istand til å gi deg, jeg kan bare gi deg vennskap. Så nå min kjære venn og ektemann, må jeg bare ta mot til meg å fortelle deg det jeg har skrevet her.....
Gjest AnonymBruker Skrevet 28. juli 2010 #4 Skrevet 28. juli 2010 Jeg har det på samme måte. Har bare ikke klart å komme så langt i prosessen at jeg har klart å gjøre noe med det enda. Det er utrolig vanskelig å ta steget ut av forholdet når man tross alt har det kjempefint på alle de andre områdene. Ønsker deg masse lykke til! Håper jeg selv klarer å finne ut hva jeg vil og eventuelt løsrive meg fra verdens beste vennskap til fordel for det ukjente...
Gjest Gjest Skrevet 28. juli 2010 #5 Skrevet 28. juli 2010 Betydde ikke ekteskapsløftene dine noe som helst for deg? I gode og onde dager, til døden? For meg høres det ut som du bør være takknemlig for det du har! Sex og begjær har lett for å forsvinne i et ekteskap, spesielt etter barn. GJØR NOE MED DET, eller HOLD KJEFT. Det er problemet med mennesker nå til dags. Samme hvor godt man har det, så skal man fokusere på det man ikke har, det man kunne hatt og det man plutselig tror er så viktig. Vennskap og stabilitet er viktigere enn sex og lidenskap, og du kan ikke forvente at spenningen i et forhold er der år etter år av seg selv. Det må jobbes med! Jeg skulle ønske du var klar over hvor heldig du er, som fant deg en mann som er din beste venn, og vil dele resten av livet sitt med deg! Den dagen du er 85 er det det du vil sette pris på, og ikke minnene av noen lidenskapelige netter med noen du egentlig ikke hadde noe til felles med.
Gjest AnonymBruker Skrevet 28. juli 2010 #6 Skrevet 28. juli 2010 Jeg er ening med det som står ovenfor. Regner med det har vært lidenskap og begjær hos dere en gang. Du kommer kanskje til å få opp øynene en dag å se hva du har gitt slipp på og savnet alt det gode du hadde.
waco Skrevet 28. juli 2010 #7 Skrevet 28. juli 2010 Kaller dere det prosessen å bedra noen? Bedrageri er altså en "prosess"?
Gjest reade Skrevet 28. juli 2010 #8 Skrevet 28. juli 2010 Kaller dere det prosessen å bedra noen? Bedrageri er altså en "prosess"? Bedrageri, hun har ikke planer om å være utro men om å avslutte forholdet til mannen. Nå kan man kanskje kalle det bedrageri å late som at man føler mer enn det man gjør men det er ikke noe planlagt utroskap som ligger bak her, hvis du leser innlegget en gang til.
waco Skrevet 28. juli 2010 #9 Skrevet 28. juli 2010 Å være bestevenn er vel kanskje å overdrive littegranne? Kanskje man er litt mer falsk enn ekte? Kanhende litt mer bedragersk enn real? Kanskje man lyver litt mer enn man er oppriktig? Jeg tror en bestevenn ville fortalt meg litt mer.
Dolley Skrevet 28. juli 2010 #10 Skrevet 28. juli 2010 Syns TS skal være ærlig med både seg selv og sin mann her....å late som man har et velfungerende ekteskap på alle plan må være utrolig slitsomt i lengden. Jeg tror ikke TS har noen annen i kikkerten, det virker ikke slik. Hun er følelsesmessig tom tror jeg, og kanskje har hun innsett at de begge fortjener å ha en normal voksen relasjon til et annet menneske. Ønsker dere begge lykke til
waco Skrevet 28. juli 2010 #11 Skrevet 28. juli 2010 Tror dere damer definerer litt annerledes hva som er en bestevenn enn oss gutter. For meg er en bestevenn en som vil kaste redningsvesten etter meg om vi er på havet og skipet synker. En bestevenn er ikke en jeg lyver for, mens jeg leter etter en annen kompis som jeg kan fortelle hvor god venn jeg er.
Supramundane Skrevet 28. juli 2010 #12 Skrevet 28. juli 2010 Lykke til med å "rydde opp". Personlig tenker jeg at du har så mye godt med denne mannen at jeg ville i alle fall ha lagt kortene på bordet og sett om dere kan finne lidenskapen sammen.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå