ecathari Skrevet 28. juli 2010 #1 Skrevet 28. juli 2010 (endret) Ok.. Jeg og mannen min har nettopp separert oss, og jeg endte opp med den bærbare pcen vår. Som forsåvidt er bra, men han bestemte seg for å "nullstille" den før jeg fikk den.. Han la inn word og sånn, men av en eller annen grunn, så vil den ikke spille av noe lyd... Jeg klarer ikke å finne ut av hva problemet er, så selv om vi ikke akkurat er på talefot for tiden (han har sagt at han aldri vil snakke med meg igjen )ringte jeg han og spurte om hjelp. Og da sa han at han trodde kanskje at ikke lyd-driverne (eller noe sånt) var innstallert... Men, den cden med alle sånne installasjonsting som fulgte med pcen, den har han klart å rote bort... Og han vil ikke hjelpe meg med å fikse det.... Jeg er helt grønn på pcer, forstår ingen ting ^^ Help anyone?? Hehe... Det er en amilo pro notebook fra Fujitsu Siemens Den er enten AMILO Pro V2030 eller AMILO Pro V2035 Den er ganske gammel (2005 eller noe) Hehe... På forhånd; tusen millioner takk ^^, Endret 28. juli 2010 av ecathari
feuerstein Skrevet 28. juli 2010 #2 Skrevet 28. juli 2010 Gå til http://no.fujitsu.com/support/downloads.html og klikk deg gjennom valgene til du står med V2030 eller V2035, så går du på Audio i den listen som etterhvert kommer frem.
ecathari Skrevet 28. juli 2010 Forfatter #3 Skrevet 28. juli 2010 Gå til http://no.fujitsu.com/support/downloads.html og klikk deg gjennom valgene til du står med V2030 eller V2035, så går du på Audio i den listen som etterhvert kommer frem. Forstår fortsatt ikke jeg... Da får jeg bare lastet ned en mappe full av filer, men det skjer ikke noe mer. Jeg kan ikke velge å innstallere, eller pakke ut eller noe.. Bare masse rare dokumenter i en mappe... Arg.. Jeg er jo helt håpløs på dette...
feuerstein Skrevet 28. juli 2010 #4 Skrevet 28. juli 2010 Jeg kan ikke velge å innstallere, eller pakke ut eller noe.. Bare masse rare dokumenter i en mappe... Sannsynligvis er det setup.exe du skal dobbelklikke på. Hvis du får opp en advarsel om at den kanskje er avhengig av andre filer i pakken og bør pakkes ut så takker du ja til å pakke ut.
Gjest Nedfall Skrevet 28. juli 2010 #5 Skrevet 28. juli 2010 TS: Funker det trådløse nettverkskortet? Du burde vel trenge driver til det også, hvis pcen er "nullstillt"?
ecathari Skrevet 28. juli 2010 Forfatter #6 Skrevet 28. juli 2010 TS: Funker det trådløse nettverkskortet? Du burde vel trenge driver til det også, hvis pcen er "nullstillt"? Alt annet funker.. Bare lyden som er totalt fraværende.. Heh.. Men nettopp hjemme fra jobb, så skal prøve det som ble foreslått over her nå.. Ellers kommer jeg bare tilbake og håper på hjelp fra snille karer
ecathari Skrevet 28. juli 2010 Forfatter #7 Skrevet 28. juli 2010 Sannsynligvis er det setup.exe du skal dobbelklikke på. Hvis du får opp en advarsel om at den kanskje er avhengig av andre filer i pakken og bør pakkes ut så takker du ja til å pakke ut. It worked!!! Tusen millioner takk :D
Gjest Nedfall Skrevet 29. juli 2010 #8 Skrevet 29. juli 2010 It worked!!! Tusen millioner takk :D Flottings!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå