Gjest AnonymBruker Skrevet 28. juli 2010 #1 Skrevet 28. juli 2010 Når dere kjøper billetter via finn.no osv. - festivalbilletter, konsertbilletter e.l. Hvordan forsikrer dere dere om at de er ekte? Hvordan unngå å bli lurt? Og om man ikke har mulighet til å reise til andre kanter av Norge for å kjøpe billetten; er det ikke slik at man bare kan få tilsendt mailen og skrive ut billettene selv?
Violet Hill Skrevet 28. juli 2010 #2 Skrevet 28. juli 2010 Da jeg kjøpte mitt øyapass var det ikke lenger mulig å reservere og hente billetten på et utsalgssted, så jeg fikk den tilsendt på e-post som pdf. Jeg vurderte å selge den og sendte e-post til festivalledelsen for å spørre hvordan dette fungerte ettersom pdf-billetten inneholder mitt navn, og da fikk jeg beskjed om at den første som tar utskrift av billetten og drar til akkreditteringen (eller hva det nå heter) får byttet den inn i armbånd. I prinsippet kunne jeg jo da solgt mange kopier av e-posten, såfremt jeg fant noen som var villige til å kjøpe en slik billett. Det fikk meg til å innse at for å klare å selge billetten til noen jeg ikke kjenner og som stoler på meg var jeg nødt til å tilby meg å bli med til akkrediteringen slik at kjøper ville forstå at h*n ikke ble lurt... :/
Gjest AnonymBruker Skrevet 28. juli 2010 #3 Skrevet 28. juli 2010 Søren.. Da må jeg helst bare kjøpe det rett utenfor porten der når det starter da
Violet Hill Skrevet 2. august 2010 #4 Skrevet 2. august 2010 Evt avtale med noen som kan møte deg enten der du er nå, eller utenfor festivalen når den starter
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå