Morea Skrevet 28. juli 2010 #1 Skrevet 28. juli 2010 Jeg leter etter tilbehør til en kort, lysgrå/beige kjole jeg skal ha som forlover i bryllup. (Ja da, fargen er avklart med brura). Siden jeg har brukt en etter min standard formue på kjolen vil jeg nødig bruke like mye på tilbehøret. Det jeg tenker på med tilbehør vil si fint sjal eller bolero (eller noe som gjør samme nytten), samt hårpynt eller hatt. Hårpynt eller hatt kan være ganske dristig, og gjerne i sort eller sterk farge, ikke hvitt eller beige. Jeg har ingen problemer med å dra det litt langt når det gjelder tilbehøret, noe bryllupets hovedperson også har understreket at hun synes ville vært bra. Hvor i Oslo har de sånt som ikke er så dyrt? Vet at Accessorize har endel, Glitter også kanskje. Har to måneder på meg, så det er ikke noe krise at det er salg og litt motelimbo akkurat nå!
Gjest SmallTalk Skrevet 28. juli 2010 #2 Skrevet 28. juli 2010 Hva med å slå til med noen korall-farger dersom du kler det? Nå har ikke jeg sett kjolen, men det er ihvertfall veldig fint sammen med beige. Eventuelt lilla dersom heller kler dette? Tror nesten at svart vil bli litt kjedelig ved siden av. Litt fargeløst, på en måte. Butikker er jeg helt håpløs på. Zara, kan kanskje ha noe? Accessorize, Vero Moda, H&M og garantert en del litt mindre forretninger.
gohege Skrevet 29. juli 2010 #3 Skrevet 29. juli 2010 På HM finner du nesten garantert noe, veldig billig noen ganger til 30 kr til og med!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå