Gjest AnonymBruker Skrevet 28. juli 2010 #2 Skrevet 28. juli 2010 Menn liker "fuck damer"? Javel ja.. De homofile også då eller?
Sugerøret Skrevet 28. juli 2010 #3 Skrevet 28. juli 2010 personlig liker jeg menn som kan føre en samtale og ikke minst kunne si mer enn enstavelsesord
Gjest gjestdeluxe Skrevet 28. juli 2010 #5 Skrevet 28. juli 2010 personlig liker jeg menn som kan føre en samtale og ikke minst kunne si mer enn enstavelsesord Signerer
Gjest Eurodice Skrevet 28. juli 2010 #7 Skrevet 28. juli 2010 Det er hva menn liker. Dette var tvetydig, synes jeg. Hva mener du egentlig? Mener du at menn liker å p*** damer, eller at de ønsker dem til helvete?
Gjest AnonymBruker Skrevet 29. juli 2010 #9 Skrevet 29. juli 2010 Dette var tvetydig, synes jeg. Hva mener du egentlig? Mener du at menn liker å p*** damer, eller at de ønsker dem til helvete? hvorfor sensurerer du ordet pule ? jeg antar at det er ordet
Gjest Eurodice Skrevet 29. juli 2010 #10 Skrevet 29. juli 2010 hvorfor sensurerer du ordet pule ? jeg antar at det er ordet Det skal jeg si deg . Jeg har problemer med både å si og skrive slike direkte ord som har med seksuallivet å gjøre, jeg synes de er vulgære. Jeg har alltid savnet en mellomting mellom vulgære og kliniske (latinske) betegnelser.
Supraspinatus Skrevet 30. juli 2010 #11 Skrevet 30. juli 2010 Det skal jeg si deg . Jeg har problemer med både å si og skrive slike direkte ord som har med seksuallivet å gjøre, jeg synes de er vulgære. Jeg har alltid savnet en mellomting mellom vulgære og kliniske (latinske) betegnelser. Pule er bare en kortversjon av kopulere. Det er jo drøssevis av uttrykk for å hoppe i halmen, danse liggende mambo, etc, etc, som ikke er vulgære.
Spiralis Skrevet 30. juli 2010 #12 Skrevet 30. juli 2010 Det er hva menn liker. Tolkbar denne: Alternativ 1: Det måtte vel være "Hva menn mener", eventuelt kan det vel være "Hva menn liker å si". Man kan vel ikke like fuck damer, i og med at man missliker damer og derfor sier fuck damer. Utsagnet er m.a.o. et uttrykk for missnøye og ikke for noe man liker. Alternativ 2. Da måtte det bli "Å fucke damer"(Å pule damer)" "Det er hva menn liker" ( gjøre)
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå