Gå til innhold

Balderklinikken

Anbefalte innlegg

Skrevet

Men finnes ikke de samme spesialistene som på Balder, men med offentlig avtale??

• 7 år senere...
Skrevet

Hei. Noen som vet om de tester etter THC når de tar blodprøver?

Anonymkode: 38338...1f0

Skrevet
På 29.7.2010 den 12.42, Bølle skrev:
Hos Balderklinikken griper de fatt i problemet før du blir altfor syk og de tar mer avanserte blodprøver.

Hvilke mer avanserte blodprøver, og hvor er disse dokumentert?

Skrevet

Har veldig god erfaring med Balderklininkken. Hadde jeg ikke gått dit, hadde jeg vært ufør med helt feil diagnose i dag. 

Jeg gikk et år sykemeldt når jeg gikk til fastlegen. Jeg var også innom såkalte "spesialister" som tok meg av medisinen jeg gikk på som i verste fall kunne endt med plutselig død. Skråsikre i sin sak, men tok en helomvending når de så jeg ble enda mer dårlig og prøvesvarene mine var virkelig ute å kjøre. 

Dro til Balder og 2 uker etter prøve svarene var klare var jeg fult tilbake i jobb. Alle fysiske symptomer var borte, både de man så og de man ikke så. De ser helheten, og ikke kun stapper i deg medisiner uten å se på årsak og tiltak man kan gjøre for å bli bedre på egenhånd. De har en spisskompetanse som de ikke har på fastlegekontoret og forhører seg med andre leger der de er usikre. De tok andre prøver enn fastlegen og spesialisten gjorde. 

Folk får si så mye dritt de bare ønsker om Balder, jeg vet de har hjulpet utrolig mange mennesker der fastlegen ikke har kunne hjulpet. I tillegg så får de folk tilbake raskere i arbeid enn det kommunale klarer. 

Anonymkode: dee86...0e2

• Liker 2
  • 11 måneder senere...
Skrevet

Til dere som har gått på Balderklinikken, hvilke endringer har dere gjort? Helt konkret hva er det legene der har anbefalt dere? Det er mange som vegrer seg mot å gå på Balderklinikken fordi det koster en del penger. Alle har kanskjeikke penger til å ta egen helse seriøst. 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...