Livets datter Skrevet 29. september 2003 #1 Skrevet 29. september 2003 Er du en av dem som hang seg på bølgen med "Italian charms"? Da bør du isåfall ta en kikk her. Bra utvalg. Men er de kanskje på vei ut av moten?
Diva Skrevet 29. september 2003 #2 Skrevet 29. september 2003 Mye fint her ja. Vil fremdeles ha sånn jeg. Selv om det kanskje ikke er så "hot" lenger ? Men synes det er fryktelig dyrt. Skjønner ikke åssen "alle andre enn meg" har råd. De lekre leddene koster jo 250,- og oppover! Må begynne i det små skjønner jeg.... (dette er priser jeg har sett på Bjørklund da...)
Gjest Anonymous Skrevet 29. september 2003 #3 Skrevet 29. september 2003 syntes at de greiene der var grusomt stygge da de kom.. og synes det forstatt.. typisk raskt inn og raskt ut mote; stygg som juling bare latterlig moteslavete å faktisk gå på slike døgnflue trender
missfidget Skrevet 29. september 2003 #4 Skrevet 29. september 2003 Er ikke så glad selv i Italian Charm men en vanlig "Charm" årmband/bracelet. Jeg er helt forelsket i de liten "charms". Har til og med fant en stykke pizza, en kredit kort (er glad i å bruke penger ) Det er ikke noe jeg går med hver dag men av og til jeg far glede av å ha den på..... Her kan du ser hva jeg mener: http://www.bluemud.com/dept.asp?dept%5Fid=...27&toc%5Fid=127
Livets datter Skrevet 30. september 2003 Forfatter #5 Skrevet 30. september 2003 bare latterlig moteslavete å faktisk gå på slike døgnflue trender Javel. Da er jeg en latterlig moteslave!
Livets datter Skrevet 30. september 2003 Forfatter #6 Skrevet 30. september 2003 Jeg er helt forelsket i de liten "charms". Her kan du ser hva jeg mener: http://www.bluemud.com/dept.asp?dept%5Fid=...27&toc%5Fid=127 Hvor kjøper du dem, og hva koster de?
Diva Skrevet 30. september 2003 #7 Skrevet 30. september 2003 Velger å overse et visst innlegg og tenker nå på en annen type (ny) charm-armbånd.... Det er med basislenke og charmsene du kan feste på, er perler, firkanter, rundinger osv. og de klikkes på slik med en slags kjedelås. De har dem på Gullsmed Moen i Skien i allefall. Vet ikke om noen nettside som viser dem, men jeg synes de var lekre :D
Diva Skrevet 30. september 2003 #9 Skrevet 30. september 2003 Jaaa :D Takk, Livets Datter Haaar så lyst på disse.....
Livets datter Skrevet 30. september 2003 Forfatter #10 Skrevet 30. september 2003 Og her er enda flere Italian Charms
Livets datter Skrevet 30. september 2003 Forfatter #11 Skrevet 30. september 2003 Jaaa :D Takk, Livets Datter Haaar så lyst på disse..... Ja, de var fine! "Løp og kjøp"
Diva Skrevet 30. september 2003 #12 Skrevet 30. september 2003 Super side du fant! Skal se mer på den :D
Livets datter Skrevet 30. september 2003 Forfatter #13 Skrevet 30. september 2003 Denne typen har jeg.
Diva Skrevet 30. september 2003 #14 Skrevet 30. september 2003 Oi! De var tøffe :D Håååper jeg får meg en jobb snart jeg.. Gjett hvor jeg skal når jeg mottar min første lønning ? hihi
Livets datter Skrevet 30. september 2003 Forfatter #15 Skrevet 30. september 2003 Kan det til nærmeste gullsmed?
Livets datter Skrevet 1. oktober 2003 Forfatter #17 Skrevet 1. oktober 2003 Søren ta deg, Diva! Måtte jo bare gå i gullsmeden og sjekke igår. Fikk dem litt på hjernen. SÅÅ mye fint. Som f.eks denne, og denne, og denne!
tuji Skrevet 1. oktober 2003 #18 Skrevet 1. oktober 2003 Hvorfor tror dere jeg måtte slutte å jobbe i gullsmed? Fordi jeg aldri klarte å få med noe av lønna hjem!
Diva Skrevet 2. oktober 2003 #19 Skrevet 2. oktober 2003 Fy spyle, LD! Nå fikk du meg helt hekta og.... Må være smittsomt det der.... Og Tuji da! Som har JOBBA i gullsmedforretning! :: grønn av misunnelse :: Gjett om jeg vil overtrekke kontoen min nå dah.... Aaaarrrrrghhh! :o ELSKER gull og glitter :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D Tror jeg skal inn til en gullsmed og kikke i dag i allefall
blåveis Skrevet 2. oktober 2003 #20 Skrevet 2. oktober 2003 hadde sommerjobb i en butikk med smykke-avdeling.. Det gikk noen tusner :o på smykker den sommeren!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå