Gjest AnonymBruker Skrevet 28. juli 2010 #1 Skrevet 28. juli 2010 Hvordan ville dere reagert om kjæresten deres, som forlot sin samboer til fordel for deg, fremdeles hadde mye omgang ved sin eks? Tenker da på at han stiller opp om eksen trenger hjelp med noe praktisk, spiser middag der, innvitere selv sin eks på middag hjemme hos seg osv. Kjæresten og eksen han har ett felles voksent barn som også er tilstedet. Hva ville dere tenkt om denne mannen?
I Grosny Skrevet 28. juli 2010 #2 Skrevet 28. juli 2010 Hvordan ville dere reagert om kjæresten deres, som forlot sin samboer til fordel for deg, fremdeles hadde mye omgang ved sin eks? Tenker da på at han stiller opp om eksen trenger hjelp med noe praktisk, spiser middag der, innvitere selv sin eks på middag hjemme hos seg osv. Kjæresten og eksen han har ett felles voksent barn som også er tilstedet. Hva ville dere tenkt om denne mannen? Jeg tenker at han liker sin x og deres barn, og så tenker jeg at det ble slutt mellom dem fordi de ikke lenger er seksuelt tiltrukket av hverandre.
Gjest Gjest Skrevet 28. juli 2010 #3 Skrevet 28. juli 2010 Jeg tenker at det han gjorde mot henne gjør han like glatt tilbake mot deg! Kanskje du er en katalysator for deres ræva forhold, som nå, på grunn av deg har fått ny tenning..
O'hara Skrevet 28. juli 2010 #4 Skrevet 28. juli 2010 Jeg ville i utgangspunktet vært glad for at han var såpass voksen at han greide å ha et ok forhold til hans eks, altså hans barns mor, også etter ett brudd. Selv har jeg et godt og vennskapelig forhold til flere av mine ekser, det trenger ikke å være noe galt i det. Så lenge han er åpen om det til deg, og ikke holder noe skjult, så ville jeg ikke reagert.
Gjest AnonymBruker Skrevet 28. juli 2010 #5 Skrevet 28. juli 2010 Jeg ville i utgangspunktet vært glad for at han var såpass voksen at han greide å ha et ok forhold til hans eks, altså hans barns mor, også etter ett brudd. Selv har jeg et godt og vennskapelig forhold til flere av mine ekser, det trenger ikke å være noe galt i det. Så lenge han er åpen om det til deg, og ikke holder noe skjult, så ville jeg ikke reagert. Enig med O'hara her. Vær glad han er åpen om det og at han er såpass voksen (hun også forresten) at de klarer å ha et bra forhold. Siden du skriver at barnet er voksen så regner jeg med at dere er relativt voksne selv også. Har de delt et langt samliv har de mange minner og mye annet sammen. Selv er jeg veldig god venn med en eks av meg. Vi har ikke barn sammen, men hver for oss. Vi tilbringer mye tid sammen og er også på reiser sammen. Men - det er null seksuell tiltrekning oss i mellom. Vi er gode venner og passer godt sammen som det. Som kjærester var vi katastrofe.
MissStiles Skrevet 28. juli 2010 #6 Skrevet 28. juli 2010 Jeg ville i utgangspunktet vært glad for at han var såpass voksen at han greide å ha et ok forhold til hans eks, altså hans barns mor, også etter ett brudd. Selv har jeg et godt og vennskapelig forhold til flere av mine ekser, det trenger ikke å være noe galt i det. Så lenge han er åpen om det til deg, og ikke holder noe skjult, så ville jeg ikke reagert. Enig! Jeg ser ikke noe galt i det. Det er jo bra at de klarer å være venner. Så lenge han er åpen om det til, så ser jeg ikke noe problem.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå