Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Gjest fersk lærer
Skrevet (endret)

Innlegget er endret iht reglene.

Ønsker du å bruke forumet i jobb- eller studiesammenheng, må du ta kontakt med Hilde eller Mette, for finne en løsning i samråd med en av dem.

Bond, mod

Endret av Bond
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Er det berre lærarar du vil ha svar frå? Eg har jo ikkje noko forhold verken til elevar eller foreldre i min jobb, og om eg svarar, vert det jo misvisande svar, dersom du egentlig vil ha svar kun frå lærarar.

Gjest fersk lærer
Skrevet

Men hvis du har/hadde skolebarn så er det relevant og.

Skrevet

Tja, men jeg kan ikke svare på spørsmål angående min lønn eller utviklingsmuligheter, da dette ikke er relevant. Tror det passer best for lærere.

Skrevet

Nei, om dette skal nyttast som grunnlag for korleis lærarar ser på jobben sin, vert det heilt feil om andre enn lærarar svarer, slik eg ser det. Ikkje har vi småbarn heller, så beklager, ingen svar frå meg.

Skrevet

Du må jo forstå at ingen vil registrere seg som brukere av den siden du linker til!? Hva er det prøver å undersøke? Hva enten du er lærer eller ikke, blir dette helt på trynet. Er du misfornøyd med arbeidsavtalen din, eller prøver du å sanke stemmer nok til å kunne "vise til" som undersøkelsesgrunnlag? Jeg føler det er helt feil og poste slikt her på tråden desverre. :tristbla:

Gjest
Dette emnet er låst for flere svar.
  • Opprett ny...