Gå til innhold

Hvorfor sier DU ja når du blir spurt ut?

Anbefalte innlegg

Gjest Nysgjerrig
Skrevet

Syntes det kunne være spennende å se hvorfor forskjellige mennesker sier ja når de blir spurt ut. Er det personligheten, utseende, en kombinasjon, glimt i øyet eller kanskje noe helt annet?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg skjønte ikke spørsmålet?

Gjest Pucifer
Skrevet

Man sier vel ja fordi man har lyst til å bli med ut :klø:

Skrevet

Enkelt. Fordi jeg liker vedkommede og håper det blir en morsom og interessant kveld. Medgir at jeg har få forhåpninger utover det. Tror det kommer litt an på alder, erfaring, og ikke minst om du er forelsket. Er du sistnevnte sier jo grunnen seg selv.

Gjest AnonymBruker
Skrevet

Man sier ja fordi man føler man har lyst. Som oftest er det en udefinerbar magefølelse som gjør at man får lyst, som gjerne oppstår pga en kombinasjon av flere/alle faktorene du lister opp her. Hvilke av faktorene som er mest utslagsgivende varierer selvsagt mellom de enkelte tilfeller.

Skrevet

Fordi man føler for det ;)

Gjest Eurodice
Skrevet

Jeg skjønte ikke spørsmålet?

Det gjorde ikke jeg heller, men jeg har forstått av svar som andre har gitt her, at det menes å bli buden med ut.

Gjest Gjest
Skrevet

Da jeg var ung var jeg fullstendig blakk en måneds tid. En kunde i butikken jeg jobbet i inviterte meg på middag etter stengetid. Jeg hadde kjæreste, men jeg ble med rett og slett fordi jeg var sulten.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...