anettma Skrevet 27. juli 2010 #1 Skrevet 27. juli 2010 Hei! Har noen her prøvd tannbleking? Jeg lurer på å kjøpe noe som heter Crest Whitestrips. Har gjort litt research og funnet ut at disse virker pga sin høye prosent med blekemiddel. Har noen av dere prøvd de, eller andre? Hvis man bestiller fra ebay går det jo kjempelang tid.. Vurderer å bestille fra finn, eller qxl. Erfaringer?
Annie19 Skrevet 28. juli 2010 #2 Skrevet 28. juli 2010 Har veldig positive erfaringar med crest. Fungerar som berre juling Eg bestilte mine frå ebay, kom vel etter ei veke eller to.
tinywiny Skrevet 28. juli 2010 #3 Skrevet 28. juli 2010 Jeg har prøvd det! Det er det eneste som funker, de er døds bra! Men pass på å ikke bruke alle på en gang, venninna mi fikk så hvite tenner at det nesten ble blåskjær i de, ikke spess pent når ALLE ser at du har bleket haha. men ja, det er svært effektive
Gjest AnonymBruker Skrevet 28. juli 2010 #4 Skrevet 28. juli 2010 Ikke undervurder eBay. Har opplevd å få ting etter 2-3 dager ganske ofte jeg. Kommer ann på hva du betaler i frakt
anettma Skrevet 28. juli 2010 Forfatter #5 Skrevet 28. juli 2010 Jeg er mer for å bestille fra Norge. Pga det kan variere så mye når man bestiller der. Med meg har det noen ganger tatt opp til 1-2 måneder. Jeg satser på finn tror jeg Takk for svar.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå