Gjest AnonymBruker Skrevet 1. august 2010 #21 Skrevet 1. august 2010 Åhhh alt dette husker jeg og!! Jeg lurer på om det går an å bruke sånne gamle grå telefoner lenger forresten? Da må du i såfall bytte ut ledningen på den gamle telefonen med en ny, siden de gamle telefonkontaktene var helt annerledes enn dagens telefonkontakter.
Suzy Skrevet 1. august 2010 #22 Skrevet 1. august 2010 Da må du i såfall bytte ut ledningen på den gamle telefonen med en ny, siden de gamle telefonkontaktene var helt annerledes enn dagens telefonkontakter. Ja det må jeg sikkert - hadde vært gøy å ha en sånn gammel en
Gjest AnonymBruker Skrevet 1. august 2010 #23 Skrevet 1. august 2010 Ja det må jeg sikkert - hadde vært gøy å ha en sånn gammel en Ja, en slik kunne jeg også tenke meg Men jeg kunne også ha tenkt meg en enda eldre telefontype, f.eks en skikkelig gammel en fra begynnelsen av 1900 tallet. De er jo et møbel i seg selv På Norsk Telemuseum sin nettside, ligger det bilder av forskjellige gamle telefoner.
Jade Skrevet 1. august 2010 #24 Skrevet 1. august 2010 (endret) Haha, pappa hadde en diger mobiltelefon på størrelse med 3-4 mursteiner og med et gammeldags telefonrør på toppen med "snurreledning" :D Og det var dyyyyyyyrt å ringe! Husker også at når vi fikk internett, så måtte vi ringe opp med modem og betale for tiden vi var online. Var ikke snakk om noe megabit der i gården, nei Det gikk treeeeeegt! Og hvis noen hadde sendt en mail med stort vedlegg (fikk en på 7 mb en gang!!), så måtte vi ringe telenor og be dem slette mailen så vi fikk ned resten (den sto og sperret). Og så husker jeg at vi hadde en håndscanner! Den rullet vi nedover bildet, og vips, så hadde vi et (dårlig) sorthvitt-bilde. Endret 1. august 2010 av Jade
Suzy Skrevet 1. august 2010 #25 Skrevet 1. august 2010 Ja, en slik kunne jeg også tenke meg Men jeg kunne også ha tenkt meg en enda eldre telefontype, f.eks en skikkelig gammel en fra begynnelsen av 1900 tallet. De er jo et møbel i seg selv På Norsk Telemuseum sin nettside, ligger det bilder av forskjellige gamle telefoner. Suverent! Jeg vil ha en sånn!
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå