Frøken~Fryd Skrevet 29. juli 2010 #21 Skrevet 29. juli 2010 Jeg bruker ikke så mye smykker, og det er ingen smykker jeg ikke tar av meg. Liker å bytte på litt.
cyanid Skrevet 29. juli 2010 Forfatter #22 Skrevet 29. juli 2010 hmm det var som jeg trodde, at jeg kanskje er avhengig av flere enn normalen? Men jeg er jo så glad i dem, pluss de jeg tar på meg utenom som er et helsike å dusje/sove med...
Vera Vinge Skrevet 29. juli 2010 #23 Skrevet 29. juli 2010 Jeg liker å bruke smykker, men har ingen jeg aldri tar av meg. Jeg liker å variere smykkebruken, og bruker f.eks. sjelden samme smykker to dager på rad. Gifteringen er alltid på når jeg er ute, men går rett av med en gang jeg kommer hjem. Det samme med klokker (jeg veksler mellom tre ulike). Liker ikke å ha ting på når jeg skal lage mat eller gjøre andre ting hjemme. Det kunne heller aldri falle meg inn å bruke smykker eller klokke når jeg skal sove - da hadde jeg blitt helt forstyrra.
Gjest Constanze Skrevet 31. juli 2010 #24 Skrevet 31. juli 2010 Jeg tar av meg alt av smykker, armbånd, ringer, ørepynt og klokke når jeg kommer hjem og skifter klær. Bruker smykker hver dag, elsker store ringer og armbånd, men alt må av når jeg tar av meg "uteklærne" og jobbklærne etter endt dyst. Gifteringen av hvitt gull med diamanter går også av ... jeg hverken dusjer, trener eller sover med ringer og smykker.
tineline Skrevet 1. august 2010 #25 Skrevet 1. august 2010 Det eneste jeg aldri tar ut er neseringen. Ellers får jeg klaus av å ha smykker på generelt, så det er bare øredobber jeg bruker jevnlig ellers - alt som strammer blir jeg helt forstyrra av. Tror jeg ville fått problemer hvis jeg skulle gå med giftering f.eks.
Gjest Miia Skrevet 4. august 2010 #26 Skrevet 4. august 2010 Alt går av om kvelden. Har dessverre ingen giftering eller forlovelsesring, kanskje jeg hadde beholdt dem på om natten, haha.. Jeg har et sånt navnesmykke jeg går med nesten hver dag (Det er ganske lite, og ikke "blingete"), ellers varierer jeg mye med smykkene.. Særlig armbånd og øredobber. Merkelig hvordan den samlingen vokser gitt...
(-: Aurora :-) Skrevet 5. august 2010 #27 Skrevet 5. august 2010 Jeg er ikke trofast mot noen av smykkene mine, jeg går fort lei og trenger variasjon. Bruker ikke ringer, klokke av og til, stort sett alltid ørepynt, og varierer med anheng rundt halsen.
Isis_ Skrevet 10. august 2010 #28 Skrevet 10. august 2010 Tar aldri av meg tåringen og navlepiercingen. Torshammeren går av på kvelden
twilight01 Skrevet 10. august 2010 #29 Skrevet 10. august 2010 Varier mye med smykker til hverdags, men tar alltid av meg alt når jeg kommer hjem. Eneste som er på 24/7 er navlepiercing og ankelsmykket (heter det det??
Gjest Raindrops Skrevet 11. august 2010 #30 Skrevet 11. august 2010 Piercingene mine tar jeg ikke av meg. Ellers bruker jeg ikke smykker hjemme, og tar av meg det jeg eventuelt har når jeg legger meg.
Wonders Skrevet 11. august 2010 #31 Skrevet 11. august 2010 Alt hver kveld. Og pga hygiene vaskes de gjevnlig. Og håret tvinner seg alltid i nakken om jeg sovner med kjede.
Maxi Skrevet 11. august 2010 #32 Skrevet 11. august 2010 Det eneste jeg aldri tar av meg er et smykke jeg har fått av kjæresten.
Teriyaki Skrevet 11. august 2010 #33 Skrevet 11. august 2010 En hvit diamant-gullring jeg fikk hos kjæresten, et hjertesmykke fra kjæresten, et par øreringer. Også et til par øredobber som jeg tar av om natta fordi de har litt vonde bakdeler. Men når jeg skal på byen og sånt hender det jeg tar av smykke og øredobbero g bytter ut med noe litt mer "stort", hehe.
Gjest Sobril Skrevet 12. august 2010 #35 Skrevet 12. august 2010 (endret) Spør meg heller hva jeg IKKE tar PÅ meg. Har ikke giftering engang. Orker ikke å ha noe som strammer noe sted på kroppen (eller henger og drar - selv om det veier 1 gram :gjeiper: ). Kommer vel med alderen. BH, trange bukser, høyhælte sko, smykker. Ukomfortabelt. Hadde vært fint noen ganger, men jeg fikser det bare ikke. Forresten; jeg tar ikke av meg gifteringen forsåvidt (den er tatovert på). Endret 12. august 2010 av Sobril
Gjest Dainty Skrevet 12. august 2010 #36 Skrevet 12. august 2010 Et sølvsmykke med navnet mitt på, ala Carrie i SATC. Fikk det til bursdagen en gang som barn, og det er liksom "meg". Et Cartier Love Bracelet i hvitt gull som jeg fikk av en kjæreste. Vi er ikke sammen nå, men det er utrolig pent og stilrent, og svindyrt.. Ville vært idiotisk å la være å bruke det fordi det er slutt. Dessuten ville han at jeg skulle beholde det siden det var en gave Kan dog ta av både smykket og armbåndet om det skulle krasje helt med antrekket.
Gjest Prøvekandidat Skrevet 13. august 2010 #37 Skrevet 13. august 2010 Jeg har ingen smykker jeg aldri tar av meg. Samme her.
asterix Skrevet 13. august 2010 #38 Skrevet 13. august 2010 Kun gifteringen. Den tar jeg aldri av meg.
*Numi* Skrevet 13. august 2010 #39 Skrevet 13. august 2010 (endret) Jeg har ingen smykker jeg aldri tar av. Men jeg har en del som jeg føler meg naken uten, særlig om jeg skal utenom hus. Sølvanhenget med svarte zirkona som jeg fikk til jul av samboer, tar jeg kun av når jeg dusjer, ellers er det alltid på. To ringer prøver jeg alltid å huske å ta på meg før jeg går ut, for ellers føler jeg meg ukomfortabel, det samme med naglearmbåndene mine (3 stk) og klokka mi. Men når jeg kommer inn går ofte armbånd og ringer av, for jeg tar alltid av meg ringer når jeg vasker hender og hater å få vann innenfor armbåndene, samt at det føles mye friere å være hjemme uten masse stæsj på hender og armer. Endret 13. august 2010 av *Numi*
Wildy Skrevet 13. august 2010 #40 Skrevet 13. august 2010 På jobb bruker jeg aldri noen smykker, er sykepleier. Når jeg kommer hjem er dt som regel over i andre klær, og da kommer forlovelsesringen, to diamantringer, klokka og et smykke med bilde av ungene på. Men av igjen til natta, fikser ikke å sove med noe. Akkurat det der med at "giftering er greit" å bruke på jobb er noe forbasket svada. Det samler seg akkurat like mye dritt under den som alle andre ringer, og det har man med seg hjem.... yæææææiiks.....
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå