Gå til innhold

Fremhevede innlegg

Skrevet

Tenkte over det i dag. Jeg er avhengig av å gå med ganske mye, og tar det aldri av!

*forlovelsesring

*5 makramé (riktig stavet da?) armbånd

*armbånd som ser ut som sammensatte nonstop :ler:

*sommerfuglarmbånd jeg fikk av kjæresten til jul i forfjor

*to stjernesmykker (julegave igjen)

*Kjede med plekteret til kjæreste

*sølvsmykke mamma fikk til konfirmasjon, men som jeg fikk låne på ubestemt tid siden jeg synes det er så fint :)

Flere som ikke klarer å ta av seg det de er vant med å gå med? Hoho regner med det ene armbåndet ryker snart, første jeg laget, elendig kvalitet ;)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Et sølvsmykke, gravert som jeg fikk av kjæresten som jeg bruker heletiden. :) Bortsett fra det så har jeg en ring (ikke forlovelsesring) som jeg også har fått av han, men den er så utrolig dyr så tør ikke gå med den heletiden.

Skrevet

Eneste som sitter i er tungepiercingen og septumen, resten går av på slutten av dagen. Om jeg i det hele tatt har på noe da,får lett "klaustrofobi" så sjelden det er på

Gjest Awsome
Skrevet

Tar alltid alt av meg no. :sjenert:

Smykker har ein tendens til å vikle seg inn i håret mitt eller så surrer det seg litt og strammer når eg sover, eg har bikkjer så eg tør ikkje gå med armbånd som ikkje er veldig stramme og sitter godt inntil huden for det har hendt at de har klart å slite armbåndet. Megafestlig å plukke opp ein milliard små svarte kuler fra mørkt gulv. :gjeiper: Har ingen ringer.

Men når eg var yngre tok eg aldri av ringene eg hadde, tok aldri av noen lærarmbånd (den eine var vel egentlig ei klokkerem kor klokka hadde ramlet av) og tauarmbånd eg hadde fått eller lagd selv.

Og eg tok aldri av naglehalsbåndet mitt.

Eineste som alltid sitter i er mine piercing-smykker (av åpenbare grunner) og to par sølv øreringer eg fikk av min sambo til jul. Det eine paret har eg bare tatt ut ein gang etter eg fikk øreringene, fikk nylig tatt to nye hull så no bruker eg begge parene.

Skrevet

ja, klyngen med piercinger også så klart :)

jeg fikk et hjemmelaget smykke av ei venninne som er sånn "lite", altså at det skal ikke henge, bare gå rundt halsen, fy så fælt det er å våkne midt på natta i full panikk når jeg har glemt å ta det av :ler:

Skrevet

* Halskjedet jeg har rundt halsen.

* Forlovelsesringen.

Mvh Yvonne :heiajente:

Gjest AnonymBruker
Skrevet

Kun forlovelsesringen som alltid er på, var vanskelig nok venne seg til. :)

Har hull i ørene, 5 tilsammen, skulle ønske jeg kunne synes det var greit å sove med dobber i, så jeg slapp å ta av ørepynten om kvelden. (Dette fører til at jeg sjeldent gidder/husker på å sette i noe om morgenen :gjeiper: )

Skrevet

Jeg har ingen smykker jeg aldri tar av meg.

Skrevet

en ring, som jeg fikk av foreldrene mine til bursdagen min, og ørebobber

Skrevet

Diamanringene er til en hver tid på, samme med klokken (kjekt at den er vanntett :regn: ). Diamantøredobbene jeg fikk av sambo til jul tar jeg heller aldri ut. Veksler som regel på å bruke et gullanheng formet som et hjerte som jeg fikk av sambo for 1,5 år siden, og et diamantanheng, så har alltid noe rundt halsen også :)

Og jeg som for få år siden var helt antismykkeperson. :fnise: Det forandret seg fort da jeg begynte å jobbe i gullsmed. :jepp:

Gjest Jane E
Skrevet

Jeg går helst uten smykker, men gifteringen er nesten alltid på. :)

Gjest SmallTalk
Skrevet

Øredobbene mine i gull med diamanter tar jeg aldri av. Har kun to par øredobber jeg kan bruke og disse sitter i 24/7. På tide å få kjøpt noen flere par øredobber tror jeg.

Alle andre smykker går av på kveldstid. Gullringer, gullkjeder osv. Jeg sover mildt sagt urolig og har ikke råd til å ødelegge noen av smykkene mine. Da er det bedre å sove uten dem.

Skrevet

Gifteringen :rødme:

Gjest Emera
Skrevet

Jeg bruker bare øredobber og en ring, og disse tar jeg alltid av meg om kvelden. En forlovelses-/giftering hadde jeg nok ikke tatt av. Men jeg har ingen slik.

Gjest AnonymBruker
Skrevet

jeg hadde ikke klart å gå med ring hele døgnet. Har en slags forlovelsesring med en stein, og den MÅÅÅÅ av når jeg bruker hendene eller skal sove. Mulig jeg kunne vent meg til å bruke en helt glatt ring, men tviler :sjenert:

Skrevet

Jeg har et gullarmbånd jeg aldri tar av.

Skrevet

Jeg har kun en ring som jeg aldri tar av meg. Har hatt den i over 20 år. Hmm. Tror jeg må begraves med den. :fnise:

Gjest AnonymBruker
Skrevet

Gifteringen og et halssmykke jeg fikk av mannen.

Skrevet

Ringen jeg fikk av (nå avdød) sambo den første julen vi var sammen.

Skrevet (endret)

Jeg bruker gifteringen til mamma, og har gjort det siden jeg var 17-18 :)

I tillegg har jeg en løftering fra samboeren min som jeg har på samme finger.

På grunn av studier/jobb er det begrenset hvilke smykker jeg har lov til å bruke, men ringene tar jeg ikke av så lenge det ikke er påbudt å ta av gifteringer :rødme:

Jeg har også gifteringen til pappa og har lyst til å forminske den slik at jeg kan bruke begge to.

Endret av Perledrøm

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...