LineGourmet Skrevet 5. august 2011 #1601 Del Skrevet 5. august 2011 Utrolig fine bilder dere har tatt! Morsomt å ha bilde av den høygravide magen i samme "serie" Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Ruccola Skrevet 5. august 2011 #1602 Del Skrevet 5. august 2011 Hun er nydelig :hjerte:Du er så heldig Takk, det er jeg veldig klar over Husk ikke om jeg har vært inne å gratulert jeg Men gratulerer som mamma!!! husker ikke jeg heller, men tusen takk! .klemmer: Utrolig fine bilder dere har tatt! Morsomt å ha bilde av den høygravide magen i samme "serie" Takk ¨ Kjære er en ganske habil fotomann, så vi kommer nok til å få mange flotte bilder fremover tenker jeg ¨ Har mange flotte gravidbilder fra fotosession også! Kanskje jeg legger ut et her en dag Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Zia Skrevet 5. august 2011 #1603 Del Skrevet 5. august 2011 Kjempefine bilder på FB av både deg og bebisen Så nydelig hun er - skjønner godt at dere koser dere! Og vet du hva? Jeg ser at hun ligner på deg! Jeg så bildet i news feeden min før jeg rakk å se hvem bildet tilhørte, og tenkte med en gang at det lignet på deg Nå skulle det jo bare mangle og da, men artig å se likheter synes jeg - det er liksom fasinerende med gener og DNA Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Neala Skrevet 5. august 2011 #1604 Del Skrevet 5. august 2011 Nydelige bilder! Jeg er enig i at hun ligner mammaen sin Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Teita Skrevet 6. august 2011 #1605 Del Skrevet 6. august 2011 Så fin fødselshistorie! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
mjau-mjau Skrevet 6. august 2011 #1606 Del Skrevet 6. august 2011 Kjempefin fødselshistorie Enda godt dere dro til sykehuset, for hun hadde det virkelig travelt Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pupsilure Skrevet 6. august 2011 #1607 Del Skrevet 6. august 2011 Så flott fødselshistorie Takk for at du delte Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Ruccola Skrevet 10. august 2011 #1608 Del Skrevet 10. august 2011 Stille fra meg for tiden, men alt er bare bra Vesla sover og spiser, og makker litt innimellom. Prøver å finne ut hva det er hun evt reagerer på, for de siste dagene har hun hatt mye luft i magen. Har drukket appelsinjuice og te, har spist pizza og gryterett... så kan vere løken i middagene kanskje. Sikkert lettere å følge med når vi kommer hjem og spiser/drikker det vi pleier, og ikke så mye nytt hele tiden som nå når vi er bortreist Ellers nyter vi solen og går mye tur! Vesla er også begynt å sove litt ute, og det tror jeg er godt for henne Nå skal jeg ta kvelden, i tilfelle Vesla skal makke like mye i natt som hun har gjort i dag, så er det greit å få litt søvn tenker jeg Natta damer! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Teriyaki Skrevet 11. august 2011 #1609 Del Skrevet 11. august 2011 For en fin fødselshistorie! Håper min fødsel også blir like lett og grei! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Marmot Skrevet 11. august 2011 #1610 Del Skrevet 11. august 2011 Drikker du vanlig te? Begynn der, bytt den ut med ammete. Appelsinjuice kan også være en kilde til frustrasjoner. Ellers løk som du nevner.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Alabama Skrevet 11. august 2011 #1611 Del Skrevet 11. august 2011 Åååå... Så fin fødselshistorie! Hørtes ut som en drømmefødsel. Vet ikke om du har vært veldig heldig eller om man bare hører om de verste historiene, men dette hørtes overkommelig ut. Gleder til meg det blir min tur. Hvis/når.. Høres skikkelig bra ut å bli mamma! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Zia Skrevet 14. august 2011 #1612 Del Skrevet 14. august 2011 Håper alt står bra til, og at dere har hatt en fin helg med vesla Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pupsilure Skrevet 14. august 2011 #1613 Del Skrevet 14. august 2011 Er du fortsatt fornøyd med navnestempelet? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Neytiri Skrevet 14. august 2011 #1614 Del Skrevet 14. august 2011 Citrus som appelsinjuice er kanskje ikke det beste, løk er jo kjent for å gi magetrøbbel til de små, og om det er svart te du drikker så er det koffein, DET er en stor kilde til magevondt! Vet ikke hvor dere er men høres ut som dere koser dere Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Ruccola Skrevet 14. august 2011 #1615 Del Skrevet 14. august 2011 For en fin fødselshistorie! Håper min fødsel også blir like lett og grei! Takk Vi er veldig glade og takknemmelige for at alt gikk så kjapt og greit! Drikker du vanlig te? Begynn der, bytt den ut med ammete. Appelsinjuice kan også være en kilde til frustrasjoner. Ellers løk som du nevner.. Driker kun gul lipton. Ammingen går fint, så gidder ikke kjøre mangfoldige mil til nemeste helsekost for å få tak i amme-te Prøver å følge med, og prøver meg litt frem. Vi finner nok ur\tav det etterhvert Åååå... Så fin fødselshistorie! Hørtes ut som en drømmefødsel. Vet ikke om du har vært veldig heldig eller om man bare hører om de verste historiene, men dette hørtes overkommelig ut. :fnise Gleder til meg det blir min tur. Hvis/når.. Høres skikkelig bra ut å bli mamma! :rodmer Din tur kommer nok før du vet ordet av det Ja godt å kunne dele en god historie også! Håper alt står bra til, og at dere har hatt en fin helg med vesla Alt bra! Bare litt mindre tid til KG enn vanlig Er du fortsatt fornøyd med navnestempelet? Ja, det fungerer fint! Må ha meg en ny runde nå, for har fått så mye mer klær i gaver! Citrus som appelsinjuice er kanskje ikke det beste, løk er jo kjent for å gi magetrøbbel til de små, og om det er svart te du drikker så er det koffein, DET er en stor kilde til magevondt! Vet ikke hvor dere er men høres ut som dere koser dere. Vi har ikke vert så langt Er hjemme igjen nå og det er deilig! Borte bra, men jammen er hjemme best! Aner ikke om det er svart te eller ikke... vanlig gul lipton Løk spiser jeg lite til vanlig, men er ofte i halvfabrikater og frossenpuzza og sånn.. Prøver å følge med, og vi finner vel ut av ting etterhvert Vet du forresten hvor lenge etter man har spist/drukket noe en evt reaksjon kommer? Altså hvor langt tilbake må man se over måltidene sine? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pupsilure Skrevet 14. august 2011 #1616 Del Skrevet 14. august 2011 (endret) Jeg hadde en baby med mye plager i starten, og han reagerte i tre dager på at jeg drakk et glass brus Det var muligens koffeinet i brusen, for senere fant jeg ut at jeg kunne drikke annen brus enn pepsi. Reaksjonen kom veldig fort, etter en halvtime kanskje. Lurer på å bestille stempel Endret 14. august 2011 av Pupsilure Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Neytiri Skrevet 14. august 2011 #1617 Del Skrevet 14. august 2011 Gul lipton er svart te, bare så du vet det grønnte er nok bedre, ellers synes jeg ammete virket ikke bare for magevondt men var goe for melka og beroligende til snuppa det er lett å få tak i på helsekost Reaksjon kan komme fort og opptil 3 dager som regel. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Ruccola Skrevet 14. august 2011 #1618 Del Skrevet 14. august 2011 Jeg hadde en baby med mye plager i starten, og han reagerte i tre dager på at jeg drakk et glass brus Det var muligens koffeinet i brusen, for senere fant jeg ut at jeg kunne drikke annen brus enn pepsi. Reaksjonen kom veldig fort, etter en halvtime kanskje. Lurer på å bestille stempel Jeg liker stempelet ihvertfall! Ja, lirer liksom på hvor fort man merker det om man har spist noe de ikke tåler Gul lipton er svart te, bare så du vet det grønnte er nok bedre, ellers synes jeg ammete virket ikke bare for magevondt men var goe for melka og beroligende til snuppa det er lett å få tak i på helsekost Reaksjon kan komme fort og opptil 3 dager som regel. Okai, da skal jeg prøve å unngå te i et par dager Opptil 3 dager! Hvordan i alle dager skal man da finne ut hva som spiller inn....? Og ang amme-te, så les hva jeg svarte Marmot i forrige innlegg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Neytiri Skrevet 14. august 2011 #1619 Del Skrevet 14. august 2011 Hehe må le litt for jeg tenkte akkurat det samme den gangen......er en av tinga som er vanskelig å finne ut av, husker ihvertfall jeg og pupsilure fant ut sånn etterhvert. Her måtte jeg holde løk, sjokolade, kaffe, og brus vekke første 4 mnd, brus drakk jeg ikke før 6 mnd. Var ikke det verste for meg, ikke avhengig koffein og bruker andre ting en løk for å få smak Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Neytiri Skrevet 14. august 2011 #1620 Del Skrevet 14. august 2011 Forresten bestillte jeg ammete i løst på nett, og jeg begynnte med det etterhvert som jeg så behov så skjønner at du avennter, men da har du det i bakhodet Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå