Gå til innhold

Vesla har snudd vår verden på hodet! :D

Gjest Ruccola

Anbefalte innlegg

Gjest Ruccola

Du er notert Teriyaki ;)

Her regner det tollkjærringer i dag! :hakeslepp:

Tenkte meg på butikken, men det får jammen vente til det enten stopper å blåse eller regne, for begge deler sammen = en våt opplevelse ;)

Satt å tenkte på dette litte vesenet inni magen min som faktisk svømmer naken rundt inne her.... Tenkte på hvem h*n kommer til å bli lik, og om hvordan h*n kommer til å vere.

Om vi får en gutt lurer jeg på om han får pappan's store føtter, og om han kommer til å bli like høy som han er. Og får vi en jente er jeg spent på om hun ligner meg i utseende, eller om hun kommer til å ligne på sin tante :)

Håper h*n ihvertfall får mine tenner, for mine er rette og pene mens sambo har et takras inni der :fnise: Og så håper jeg barnet arver sambo sine ører siden jeg ikke har øreflipp :gjeiper:

Og så tenker jeg på hvordan forholdet vårt kommer til å bli etter det kommer en baby inn i huset. Vil vi klare å vere like fornuftige som vi er i dag og løse problemer omtrent uten konflikter?

Vil pengene strekke til selv om jeg får bare 80 % lønn av en 80% stilling?

Hvor godt vil vi merke tidsklemma etter vi får barn?

Masse rare tanker egentlig, men de kommer så naturlig!

Vi er jammen heldige og har en spennende tid i vente! :rodmer:

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Ruccola

Joda, en jente kan godt ligne på pappan sin, det gjør jeg :jepp:

Bare det at mannen mine er så innmari maskulin, så jeg ser liksom ikke for meg en jenteutgave :fnise:

Nå er 7 porsjonspakker med ferdigstekt kjøttdeig kommet i frysen, deilig moussaka i magen og vi ligger henslengt på sofaen og ser på film ;)

Er så deilig å bare bruke litt tid på å steke opp kjøttdeigen så man har i frysen til å bruke der og da :)

Når man jobber til kl fem, setter man pris på kjappe middager!

Og kjøttdeigen kan vi bruke til: pasta, gryterett, taco, pitabrød, strø rett på ferdig pizzabunn...osv :)

Kjempekjapt å bare ta opp fra frysen og slenge i maten! :nigo:

Absolutt et godt tips om dere vil spare litt tid i hverdagen :jepp:

.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Pappaen min var også veldig maskulin (og kjekk) og jeg er veldig lik ham. Håper ikke jeg er maskulin. :fnise:

Omtrent uansett hvordan ungen ender opp med å se ut, kommer alle til å ha forskjellige meninger om hvem den er lik. Jeg kjenner et par som måtte ha donor for å få barn, og det er hemmelig for alle (de vil at barnet skal få vite det først) og selv de får veldig mange kommentarer på at ungen er såååååå lik pappaen. :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Ruccola

Å nå er jeg så uskker på hva jeg bør gjøre :sjenert:

Slet med hodepine i går og la meg klokken 22. sovnet ikke før sikkert 23.30, og våknet og sovnet om en annen hele natten siden det blåser mye ute. Jeg har også drømt noe sinnsyke drømmer! i tillegg ble sambo urolig at at jeg var urolig, og Ruccoliten fikk hikke inni her for første gang ( :rodmer: )

Var oppe på do i 3-tiden, og da hadde jeg litt vondt i nedre del av magen. ikke mageknip, men kjentes litt sånn innvendig ut. Ikke veldig vondt, men som et gnag på en måte. Kjente det godt.

Kjenner såvidt i det nå når jeg stod opp, men kjenner mest at jeg er sliten i ryggen og i hodet.

Så kommer dilemmaet: Burde jeg vere hjemme fra jobb? :vetikke:

Om jeg går på jobb må jeg ta det rolig tror jeg, og hva om det ikke er en rolig dag på jobb? Vi er bare to stykker i dag, så jeg kan liksom ikke gå å sette meg når jeg vil.

Burde jeg heller ringe og få sjefen til å ringe på noen andre?

Hmmm.. vanskelig :sjenert:

Tror kanskje det blir til at jeg går på jobb, og så får han heller tilkalle andre om jeg ser det ikke går. Hater å vere til bry :sjenert:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:klemmer: Håper du blir fort bedre! Kjenn godt etter om du orker jobb i dag, så du ikke angrer.

Det er slitsomt med sånne netter, har hatt en slik selv i natt. Hver gang jeg våkna trodde jeg det var morgen. Koselig å merke at minien romsterer rundt, da, det er det eneste positive :rodmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Er vist bare jeg som har et så stor sovehjerte for tiden at jeg sov fra klokken ni på kvelden til ni om morgenen! :fnise: Skylder på at jeg ikke er frisk, da!

Du må huske å ta vare på deg selv, så om du er dårlig så er det kanskje lurt å ta en dag fri?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Ruccola

:klemmer: Håper du blir fort bedre! Kjenn godt etter om du orker jobb i dag, så du ikke angrer.

Det er slitsomt med sånne netter, har hatt en slik selv i natt. Hver gang jeg våkna trodde jeg det var morgen. Koselig å merke at minien romsterer rundt, da, det er det eneste positive :rodmer:

Jeg gikk på jobb. gikk tregt i starten, men tok det rolig og det gikk bra :) Blåser så innmari her så var lite kunder ute å handlet i dag :)

Til og med fått strøket litt klær i dag!

Og så har jeg og kjære bare slappet av litt på sofaen og pratet om økonomien fremover. feriepenger, skattepenger og permisjonspenger og sånt, og utgiftene som kommer da...og litt om barnedåp og gjester, lokaler...og bare generellt litt tankespinn :)

Leeenge siden sist vi lå sånn på sofaen og bare pratet så det var superdeilig! :rodmer:

Nå har jeg vert ute og reddet glassplaten til hagemøblene våre. blåste så innmari i natt og skal vist bare bli verre. Så bedre føre var tenker jeg :jepp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Ruccola

Får fortsatt ikke multisitere, så da får vi dele opp litt :(

Er vist bare jeg som har et så stor sovehjerte for tiden at jeg sov fra klokken ni på kvelden til ni om morgenen! :fnise: Skylder på at jeg ikke er frisk, da!

Du må huske å ta vare på deg selv, så om du er dårlig så er det kanskje lurt å ta en dag fri?

Jo, sover vanligvis godt jeg også. Sovner lett igjen selv om jeg har vert å tisset, og kan sove med solen tittende inn våre gardinløse vinduer :fnise:

Ryggen kom seg ganske raskt. kjente antydninger til hodepine, men pimpet vann til den store gullmedalje, så klarte å holde det i sjakk!

Ser jeg har ganske gult tiss for tiden, så må nok få inn enda mer væske enn jeg har gjort til nå :sjenert:

Så nå drikker jeg min andre kopp med te for i kveld! :jepp: Får det igjen med tissing i natt, men det får nå så bare vere ;)

Blir nok en travel uke med mye jobbing, men til gjengjeld er neste uke kortuke med bare jobb mandag til onsdag, så får heller hente meg innigjen da :fnise:

Har akkurat fått vite at jordmoren jeg går til skal flytte, så fra juli så må jeg sikkert gå til fastlegen på kontroller, for de har ikke fått tak i erstatter enda :sjenert: Skikkelig kjedelig, for jeg liker henne så godt! Liker fastlegen min også altså, men han har jeg ikke vert til i graviditeten fordi jeg føler meg frisk og ser ikke behovet med lege da liksom.

Nei, må går tiden ifra meg her! På tide å hoppe til køys! Tipper vinden vil holde oss mye våkne i natt også nemlig.... :sjenert:

Natta damer! :goodbye:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå har jeg vert ute og reddet glassplaten til hagemøblene våre. blåste så innmari i natt og skal vist bare bli verre. Så bedre føre var tenker jeg :jepp:

Jeg var nettopp ute og oppdaget at en del av gjerdet hadde blåst av hengslene! :hakeslepp:

Håper formen er fin i dag! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Ruccola

Hehe, godt det er flere som må tåle litt vind Line :fnise:

Her er formen mye bedre heldigvis :) Litt kynneree innimellom så må hvile litt oftere enn jeg har måttet, men det må man vel også bare regne med når man er snart 30 uker på vei ;)

Nå har jeg kost meg med jordbær, rabarbara med sukker, bollekake og druer.... Sånn går det når jeg må på butikken og handle brød og melk på kvelden når jeg er sulten!!! :hoho:

Damen bak kassen smilte godt når jeg parkerte druer, jordbær, bollekake, yogurt, en topp ris-sjokolade og rabarbara på båndet og lo og sa "Og jeg som bare skulle ha brød og melk"! (kjøpte det også da :jepp: ) :nigo:

Er da vel lov å kose seg litt på en tirsdagskveld vel....? :gjeiper:

Fikk telefon fra en venninne jeg ikke har sett på lenge i dag, og hun kommer på besøk til helgen! :hoppe: Hun ville kjenne på magen før jeg føder sa hun :fnise: Hun har fire barn selv, og får ikke nok av gravide mager, selv om hun er ferdig som hun så fint sa selv :fnise:

Gleder meg, for jeg har sikkert ikke sett henne på snart ett år :)

Nå er det sengetid for trøtte tryner! :natti:

Natta damer! :goodbye::klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Ruccola

.

:hoppe: 30 uker i dag!!! :hoppe:

Bare 70 dager til termin, og forhåpentligvis da max 84 dager til Ruccoliten kommer på utsiden! :strix::nigo::rodmer:

.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

:hoppendeglad: 30 uker! :hoppendeglad: Tenk at omtrent 3/4 av svangerskapet er vel gjennomført. Ruccoliten er jo snart helt ferdig! :hjerte:
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
Gjest Ruccola

Dere er nå skjønne damer :klemmer:

Nå har jeg baket et lass med horn med ost inni, og de første står i ovnen! Gjett om jeg skal bli overmett om litt!!!!! :nigo::spise::sikle:

Glemmer faktisk helt at jeg er gravid om dagen! Så god form er jeg i og det er deilig! :bolledeig:

*Bank i bordet* for at det fortsetter sånn!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nam, det skal jeg jammen bake en dag! :sikle:

Herlig at formen er så bra, har det sånn jeg også. Fantastisk :strix:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Ruccola

Da var 4 deilige, ferske ostehorn forduftet ned i magen min :sikle::nigo:

Nå er det best å ta natta før jobb i morgen og lørdag :)

:natti::klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

30 uker allerede :hakeslepp: :hakeslepp: Det er ikke lenge igjen!

Kan du legge ut oppskriften på hornene? Hørtes veldig godt ut :sikle:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...